
Прочетен: 3173 Коментари: 8 Гласове:
Последна промяна: 20.07.2023 08:15


На 11–ти юли министър–председателят Николай Денков каза от Вилнюс : "Първо става дума за пълномащабна война между Украйна и Русия. Мисля че нямаме съмнение, че между тези две държави имаме пълномащабна война с фронтова линия, артилерия, всичко. Колкото до касетъчните бомби, разбира се, ние сме подписали това споразумение, ние не подкрепяме използването на касетъчните бомби, нямаме такива. За съжаление Русия не само че не е подписала това споразумение, тя използва системно касетъчни бомби и в Сирия, също така и във войната с Украйна. Така че смисъла на разговора беше, че те се използват вече на фронтовата линия и от там няма как да обвиняваме Украйна, че търси също решение, без ние да подкрепяме тяхното използване … Пак да повторя : там има война, едната страна ги използва … няма как да осъдим Украйна, че иска да използва".
След пет дни, на 16–ти президентът на Руската федерация Путин пък каза : "Искам да отбележа, че Руската федерация разполага с достатъчно запаси от различни видове касетъчни боеприпаси, различни видове. Не сме го правили до сега, не сме ги използвали. Не е било необходимо, независимо че в определен период имаше известен недостиг на боеприпаси. Но разбира се, ако се използват срещу нас, си оставяме правото на огледални действия".
И сега, какво?
Денков вика, че Руската федерация използва касетъчни бомби в Специалната военна операция срещу Украйна. Казва, че Русия използва такива боеприпаси и в Сирия.
Путин пък казва "Не сме го правили до сега, не сме ги използвали".
И двамата ги излъчиха в централната емисия на "По света и у нас" от 20:00 часа без 3 минути.
И сега, какво?
Българският зрител е объркан, раздвоен и в неведение, а бе, ошашавен, което разбира се е елемент от функцията на телевизията да манипулира гледащите и вярващите ѝ.
И сега, какво?
Дрешника в Лондон, който преди дигаше вой, че войската на Башар Асад използва химически бойни отровни вещества срещу "миротворците" от Ислямска държава, мълчи за използването на касетъчни бомби от Руската федерация в Сирия. Защо мълчи?
И Христо Грозев мълчи за използването на касетъчни бомби от Руската федерация в Сирия. Защо мълчи? Мълчи и за използването на касетъчни бомби от Руската федерация в Украйна.
"Украйна получи касетъчни бомби от САЩ", съобщава на 14–ти вестник СЕГА.
Разказва вестникът разни работи, между които и "Вашингтон заяви, че ще изпрати версия на боеприпасите, която има намален "процент на грешки". Това означава, че отделните експлозиви, които няма да се взривяват, ще бъдат по–малко". Браво на USA–та!
И там някъде сред приказките е вмъкнато и изречението "Москва и Киев използваха този тип оръжие в хода на войната в Украйна". А в по–ранна публикация от 8–ми юли проукраинската газета прилага снимка как "Неизбухнала руска касетъчна ракета се е забила в селски път недалеч от Гостомел, Украйна". В същата публикация пише "Русия използва подобни муниции още от самото начало на инвазията".
Първата публикация във вестника за касетъчни боеприпаси е от 08.04.2022 година : "Според украинския главен прокурор Ирина Венедиктова руската армия е използвала касетъчни бомби и реактивни системи за залпов огън"; На 13.06.2022 година "Следователите на "Амнести Интенешънъл" казват, че са документирали седем удара в различни райони на Харков, където са открили перки и топки от касетъчни боеприпаси 9N210 и 9N235"; И на 03.07.2022 година "Игор Конашенков, цитиран от ТАСС, твърди, че ударите (срещу Белгород) са извършени с балистични ракети "Точка–У" с касетъчни боеприпаси и безпилотни самолети "Ту–143 Рейс".
Да, споменава се са употребата на касетъчни боеприпаси от източници като главния прокурор на Украйна, НПО–та – us–мекеретата "Амнести Интенешънъл" и "Human Rights Watch".
А официалните us–чиновници мълчат. Ето, "Решението да се изпратят тези боеприпаси "не беше лесно, трябваше ми време, за да се убедя, че това наистина е нужно", заяви Байдън. По думите му той е предприел стъпката след консултации със съюзниците", пише вестник СЕГА. Трудно му било на бай Дън, търсел основание, а не се сетил за опорката "ами те руснаците откога ги използват". Тоест, искам да кажа, не бай Дън, за него е ясно, че не си спомня. За тия около него – министри, съветници и прочие обслужващ го персонал.
"Беше много трудно решение от моя страна. И между другото, обсъдих това с нашите съюзници, обсъдих това с нашите приятели горе "на Хълма", казал Байдън и добавил : "Украинците изчерпват боеприпасите", разказва CNN.
Ето, и "нашите съюзници", и "нашите приятели" не знаят руснаците да са използвали касетъчни боеприпаси в Специалната военна операция. Иначе щяха ли да пропуснат да натякнат. Особено поляците. А те са и най–близко до фронта. И Микрон няма да пропусне.
В този разговор с Фарид Закария от CNN в стаята на Рузвелт в Белия дом във Вашингтон на 7–ми юли 2023 година, бай Дън казал и следното : "Това е война, свързана с боеприпаси. И тези боеприпаси са на изчерпване, и ние сме на изчерпване".
Ето, тези дебати, че оръжията и боеприпасите ни са на изчерпване, се водят и у нас.
А за другото изчерпване, на лимита от време за съществуване определен им от Историята, въобще не се и сещат. И накрая ще останат изненадани като Тодор Живков на Ноемврийския пленум от 10–ти ноември 1989–та година.
https://dariknews.bg/novini/bylgariia/denkov-ne-podkrepiame-kasetychnite-bombi-no-niama-kak-da-osydim-ukrajna-che-iska-da-izpolzva-2352886
https://bnt.bg/news/-po-sveta-i-u-nas-2000-chasa-11-yuli-2023-g-319731news.html
https://bnt.bg/news/po-sveta-i-u-nas-2000-chasa-16-yuli-2023-g-319819news.html
https://www.segabg.com/category-the-war/ukrayna-poluchi-kasetuchni-bombi-sasht
https://www.segabg.com/hot/category-foreign-country/zelenski-zhertvite-borodyanka-sa-mnogo-poveche-tezi-bucha
https://www.segabg.com/category-the-war/amnesti-interneshunul-obvini-rusiya-vuv-voenni-prestupleniya
https://www.segabg.com/hot/category-the-war/shoygu-obyavi-che-tnar-lnr-e-pod-ruski-kontrol
https://edition.cnn.com/2023/07/07/politics/joe-biden-cluster-munitions-ukraine/index.html
© Красимир Говедаров, Главен експерт
Тагове:
Относно понятието славяни
БЪЛГАРСКА ДЪРЖАВА 515 ГОДИНИ ПРЕДИ АСПАР...
Та и този пишман, назначен академик!
Та един истински академик под 60 години, ще бере плодовете на научната си кариера, няма да ближе политически задници? на мръсници!
То не бе "малката правда", то не бяха "велики идеали", "високи цели", "ценности"
"дълг" и "отговорности", локуми и небетшекери, страгали, семки и бонбонки.
Аз пък не гледам ТВ а се разхождам. Виждам съсипан, мръсен град, скъпотия,
обща тъпотия и приятели пристигнали с иронични усмивки от далече-за малко.
Дали рептил Денков, рептилка Джебраиля или друг ще ме лъже?- все ми е едно.
