Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03 11:01 - © Събарянето на Комунизма в Куба нещо се запича
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 1230 Коментари: 32 Гласове:
12

Последна промяна: 08.04 01:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
30.03.2026г.

     • Спасяването на Куба от Тръмп се превърна в лесна задача, смята Дмитрий Бавирин и в Деловая газета «Взгляд» разказва защо : "След заплахата на президента на САЩ Доналд Тръмп да "нахлуе в Куба" и обещанието на кубинците да се противопоставят на агресията, започнаха преговори между двете страни. Вашингтон твърди, че вече не се стреми към смяна на правителството на Острова на свободата. А това което желае, е много лесно да се даде … "Нашите представители проведоха срещи с представители на Държавния департамент на САЩ, целящи обсъждане на двустранните различия и намиране на решения", каза кубинският президент Мигел Диас–Канел пред Canal Red, изглеждайки объркан, защото не може да отговори на основния въпрос който измъчва световната политика : какво точно иска Вашингтон от Хавана? … Диас–Канел обаче няма от какво да се притеснява, защото по всичко личи, че дори самият Доналд Тръмп все още не е наясно с исканията си към Хавана. Той я задушава с енергийна блокада [] и остави кубинците да живеят на свещи. Той казва че планира да "превземе Куба", след което може да прави с острова "каквото си поиска". Но впечатлението е, че не знае какво иска", казва Бавирин …
На 22–ри март Тръмп написа в Truth Social : "Сега след смъртта на Иран, най–големият враг на [US]Америка е Радикално лявата изключително некомпетентна Демократическа партия! Благодаря ви за вниманието към този въпрос. Президент DJT" :

image


Значи Куба остава на по–заден план. В съответствие с обективните закони на марксистко–ленинската материалистическа диалектика, вътрешният враг е по опасен и разрушителен от външния враг (
вътрешните противоречия играят главна, ръководна роля в развитието, а външните противоречия – неглавна, второстепенна роля) и президентът Тръмп правилно се е ориентирал към ликвидиране на "комунизма" първо вътре в страната … А в САЩ има "такъв" според представите на Дончо. Както отбелязва Бавирин, вече и "[us]американските възгледи в Съединените щати се изместиха наляво. Настоящият кмет на Ню Йорк е приблизително толкова комунистически, колкото и настоящото ръководство на Куба" …
"Някога това беше един от най–лесните въпроси на изпита по международна политика – САЩ искат да променят политическия режим в Куба по няколко причини :
1–та : антагонизъм спрямо комунизма, който в [us]американската политическа култура се възприема като нещо априори враждебно и опасно за Съединените щати;
2–та : заплахата че геополитическите противници на Вашингтон – Москва и Пекин – биха могли да използуват приятелска Куба като военна база в "подкоремието" на САЩ;
3–та : национализацията на [us]американската собственост при управлението на Фидел Кастро или с други думи, кражбата на материални активи от [us]американски граждани, чиито интереси представлява и защитава правителството на САЩ.
В по–напреднали курсове се посочват още 2 фактора : дейността на кубинската емиграция и желанието на USA за присъединяване на Острова на свободата като нов щат. С други думи има пет причини за агресията. Но засега повечето от тях не издържат на критика и не отговарят на основния въпрос : какво трябва да се промени в Куба, за да се успокои [us]американският президент?", разказва Дмитрий Бавирин …
"Тръмп се оформя като личност във време, когато Куба е възприемана от [us]американците като смъртна заплаха. 8 броя [us]американски президенти един след друг се опитваха да убият Фидел Кастро (638 опита). Тръмп вероятно е свикнал с това отношение към Куба и го е възприел с мисълта, че той Доналд Тръмп ще бъде този, който ще свали кубинския режим след десетилетия безплодни опити" … Което вижда се, му е приятно и ласкае егото му" … И също се вижда, че не му е много–много ясно как ще събори Комунизма в Куба :
"Вътрешен колапс няма да има [макар вестник СЕГА да се надява],

image

защото бунтовниците са малко : според стара кубинска традиция на недоволните е позволено да емигрират отсреща. На острова няма политически лидери или организирани групи, които биха могли да отнемат, камо ли да завземат властта, ако тя "падне от ръцете" на Комунистическата партия … Следователно новият главен ще трябва да бъде насаден в Хавана с щикове чрез мащабно нашествие. А войната с Куба ще стане дори по–непопулярна в
[US]Америка от иранската война, която в момента се нарича най–непопулярната в историята на страната поради неяснотата на целите ѝ и спорните претексти. За [us]американците Иран си остава Иран : ислямистки режим с кървави сметки за уреждане за превземането на посолството, а също така е изправен пред израелски лобисти и санкции на ООН. Средностатистическият [us]американец може да не одобрява бомбардировките срещу Иран, но за него това е "много лоша страна", докато Куба вече не е "много лоша страна" …
Комунизмът от който [us]американците се страхуваха, отдавна е изчезнал там. Още при Кастро–младши – Раул – островът започна да прилага пазарни механизми, а след като Диас–Канел дойде на власт, започна истинска "перестройка" : беше приета нова конституция, която признава частната собственост и човешките права в [us]американския прочит. Паралелите между съвременна Куба и Съветския съюз в началото на управлението на Михаил Горбачов са многобройни", смята Дмитрий Бавирин …

image


Петр
е се радва, а Мите казва : "С други думи, САЩ безвъзвратно загубиха от режима на Кастро : И двамата братя "починаха" мирно от естествена смърт в родината си и сега Куба има съвсем различен режим, който малко напомня на предишния. Диас–Канел например не е харизматичен лидер, нито команданте, нито диктатор, а по–скоро първи сред равни в колективен стил на управление. The New York Times написа, че администрацията на Тръмп се стреми да го отстрани от поста президент на Куба, но Държавният департамент бързо отрече това, наричайки го измама … Изглежда в случая на Държавния департамент може да се има доверие, тъй като замяната на настоящия кубински президент с друг уважаван другар не би променила много. Освен разбира се, ако това не стане с насилие, което би могло да бъде изключително скъпоструващо на Съединените щати и лично на Тръмп. И ако нищо не се направи в скоро време, Диас–Канел ще се оттегли през 2029–та година, тъй като новата конституция позволява само два петгодишни мандата за президент …Остава спорът за имотите и парите [едно любимо занимание на Дончо] – обезщетение за имуществото конфискувано след Революцията по времето на Фидел Кастро. Парите са важни за [us]американците (е, има си хас), но има един проблем : няма пари. Куба сега има много неща, които Вашингтон би могъл да поиска – разширяване на частния бизнес, ротационно правителство, еднополови бракове. Има дори [us]американска военна база, ако за това стане въпрос – именува се Гуантанамо. Обаче няма руска или китайска база [и не се очертава да има]. И няма значителни доставки на петрол. Следователно – няма пари … И няма и да има, докато Вашингтон поддържа търговската си блокада над Куба …Засега Съединените щати все още не виждат Куба като свой щат. Тръмп разбира се мечтае за разширяване на територията на страната чрез добавяне на Канада, Гренландия и прочие, но неговата собствена Републиканска партия ще се бори със зъби и нокти за да предотврати това. В един момент анексирането на острова е било сериозно обмисляно и той бил отнет с война от Испания отчасти с това намерение. Но в очите на днешните републиканци Куба представлява милиони бедни латиноси, които ще гласуват за демократите …
В крайна сметка никой в ​​САЩ не иска истински завладяването на Куба, с изключение на кубинските политически емигранти, които таят лична неприязън към Кастро. Държавният секретар Марко Рубио е един от тях, което е важно да се има предвид, но той е хитър човек и вероятно осъзнава, че втора поредна непопулярна война ще съсипе политическите му амбиции, а той има по–дългосрочни планове за бъдещето от Тръмп …
Предвид всичко гореизложено, е горе–долу ясно какво трябва да предприеме Хавана за да задоволи Тръмп и да отмени не само ембаргото, но и санкциите срещу Куба. Те трябва да му дадат нещо, което може да представи като историческа победа – и това ще го успокои …
Теоретично това би могло да бъде компенсация за национализираните имоти. По–голямата част от конфискуваната по това време [us]американска собственост (хотели и ресторанти, барове, кораби, казина) обаче е принадлежала на мафията – Майер Лански, Лъки Лучано, [Майкъл Корлеоне] и други гангстери, които са били приятели и съветници на диктатора Батиста. Обезщетението за наследниците на тези гангстери е нещо, което съвременните [us]американци не биха разбрали, така че е възможно да се мине и въобще без пари …
"Сделка" при която Куба обещае да не е домакин на китайски военни бази – което Китай така или иначе няма намерение да прави – и отпусне парцел земя за кулата "Тръмп", би била достатъчна за усмиряването на опърничавия янки. Това е всичко. Това е повече от достатъчно … За да сме сигурни че китайските другари няма да се обидят, те трябва да бъдат предупредени чрез закрити комунистически канали, че това е просто тактика за надживяване на Тръмп. Впоследствие кулата "Тръмп" може да бъде национализирана по старата схема, ако се сбъднат прогнозите на онези, които смятат, че настоящият президент на САЩ може да стане още по–неуважаван от Майер Лански и Лъки Лучано, завършва статията си в Деловая газета «Взгляд» Дмитрий Бавирин.
А на 26–ти март в Ню Йорк започна съдебния процес срещу военнопленника и бивш законно избран президент на Венецуела Николас Мадуро, съпругата му Силия Флорес и срещу още други четирима обвиняеми :

image

С
"В продължение на повече от 25 години лидерите на Венецуела злоупотребяват с общественото си доверие и корумпират някога легитимни институции, за да внасят тонове кокаин в Съединените щати" започва обвинителният акт

Ехе, повече от 25 години?! Значи и команданте Уго Чавес ще го съдят посмъртно. А сред обвиняемите е и Диосдадо Кабело, който все още си е министър на вътрешните работи, правосъдието и мира и генерален секретар на PSUV и организира такива едни митинги :

image

https://vz.ru/world/2026/3/27/1404502.html
https://vz.ru/news/2026/3/25/1405027.html
https://vz.ru/news/2026/3/22/1404190.html
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/116272810363139207
https://www.marxists.org/bulgarsky/books/marx_filosofia.pdf
https://www.justice.gov/opa/media/1422326/dl

© Красимир Говедаров, Главен експерт






Гласувай:
12


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. icansing - Помниш ли "1984"?
30.03 11:20
Победата (в Куба и другаде)- това е поредната пропаганда, често с участие на измислени светли герои като др. Огилви. Виртуална. Изящна. Унищожителна. Така и Куба, че да не вземе Оня Кастро да възкръсне! "Победиха" в Иран. Ближат си синините. И в Украйна така "побеждават", но аз имам руски атлас от 2024 в който са новите територии- и те са безкрайни. Защо не вземат отведнъж всичко?-не е още достатъчно- не му е дошло времето- не им е изгодно-неизбежно ще дадат жертви, а и не желаят да бомбят РУСКОТО НАСЕЛЕНИЕ в безкрайните степи, както по полетата на Приднестровие, Молдова. То им трябва, основно за да възненавиди от дън душа уродите бандеровци и САМО да ги разчекне. Там е такава катастрофа, че Западът със затворени очи вече подписа ВЕЧЕН договор за руска принадлежност. Да: всяко пиянство свършва зле, но в крайна сметка- ние с тебе не плащаме за халюцинациите на пияния, нали? Дори не го засилваме към дувара за "обработка", а само го съветваме, "не пий толкова!"
цитирай
2. nedovolen - Помня една мисла, незнайно от къде, ...
30.03 11:32
Помня една мисла, незнайно от къде, какво било лошото на комунизма. Това, което идва след него.
:-)))
цитирай
3. iw69 - На
30.03 11:35
лудия Тръмп всичко яко му се е запекло вече. Като властва без мозък така ще е!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
30.03 12:19
Че той , комунизмът, се изврати, когато чуждото е общо, се допълни с- Но моето си е мое!?
Е типични представители на този тип " комунисти" са американците и техният прАзидент!
цитирай
5. planinitenabulgaria - Страхотна идейна двойка се оформи след този постинг -
30.03 12:59
два безпартйни комуниста мЕнат мисли...
Дерзайте молодци, Ленин с Вами навсегда!!! Я с Вами ! Кубинците на Тръмп мамето му че поебнат.....
цитирай
6. milototo - Куба, свещи и мечти
30.03 13:07
Ех, Краси, приятелю мой препатил,
с темата пак си ни здраво запратил
към Острова синеок и далечен,
към Кастро, дето изглеждаше вечен.

Дончо се чуди, блокади реди,
държи ги горките на тъмно, със свещи,
а после сънува победи горещи –
и нови имоти, и златни гради.

Май вътрешният враг е по-страшен, признавам,
с диалектика Маркс ни го казва направо!
А Тръмп си мечтае за кула над плажа,
да сложи табела и „Мое е!“ да каже.

Но Куба е кокал, дето трудно се дъвче,
пък и парички там хич не се вят...
Дано само „Мир“ да е крайната дума,
че иначе лошо за целия свят.

Наздраве за теб и за твоята мисъл –
отново за двама ни ясно си писал!
цитирай
7. breaker007 - банално е
30.03 13:39
нема у Кубинско ни нефт, ни газ, и стимул няма Дони да напада, а и още помнят там залива Кочинос, в смисъл и в Куба и в Щатите не са го забравили. Простичко е.

А има и още една особеност, която малцина я вдяват, както си личи: кубинците не защитават комунизма, както се опитват всякакви идиоти да внушават на широките трудови маси, поради простата причина, че за тях кубинската революция се асоциира най-вече с освободителна, когато са закрили публичния дом на име "Куба" и са прогонили "маманите" му. Комунизмът е бил за бат Фидел и ко средството/плаката, предназначен за бившия СССР да си осигури финансови и военни средства за защита срещу Щатите, а това, че населението масово е повярвало в него, си е нещо нормално: дават ти помощ, защо да я отказваш, още повече, че там, не само в Куба, разбира се, е много популярна жизнената философия на име mańana, тоест, всичко може да почака до "утре".

та така, грубата истина за живота зад красиви лозунги, били те "грижа за народа" или "всеки може да просперира" (най-долната лъжа може би в историята на човечеството). Как ще просперираш, в смисъл да станеш милионер, ако нямаш дарбата да печелиш пари? Но всеки човек без дарба, повярвал безрезервно на тая лъжа, закономерно се разделя със спечелените си с кръв и пот грошове, взема кредити и живее на заем и загробва поколението си.

та така...
цитирай
8. kvg55 - До 1. icansing
30.03 19:05
Книгата "1984" я знам, но не съм я чел. Махмурлукът след това политическо пиянство ще е много тежък.
цитирай
9. kvg55 - До 2. nedovolen
30.03 19:07
Мислата я виждаш реализирана в практиката.
цитирай
10. kvg55 - До 3. iw69
30.03 19:08
Освен мозък на Дончо му липсват и знания.
цитирай
11. kvg55 - До 4. leonleonovpom2
30.03 19:10
Да, нещата се променят. А много неща направо се изколцатиха.
цитирай
12. kvg55 - До 5. planinitenabulgaria
30.03 19:12
А–а–а, бае Коста, полезно е че имаш чувство за хумор. Така по–лесно ще понесеш поражението.
цитирай
13. kvg55 - До 6. milototo
30.03 19:25
Пак си отразил новините в стихотворение, което означава че ще докоснат повече хора – ментално и емоционално.
цитирай
14. kvg55 - Да 7. breaker007
30.03 19:33
Да, прав си. Не за всички хора смисълът и щастието в живота е трупането на материално богатство. А кубинците, както и руснаците са свикнали да се задоволяват с малко. И Куба наистина е била публичен дом за богатите [us]американци, което повечето хора са осъзнали като унизително и затова Революцията е имала успех. Но все пак национализацията си е Комунизъм в действие.
цитирай
15. breaker007 - Re: kvg55 - Да
30.03 20:34
Забравих да спомена и хазарта, мой пропуск. Наред с гигантския публичен дом, в който е била превърната тогава Куба, тя е била и може би най-голямата игрална зала, в преносен смисъл, сравнима може би с Лас Вегас, но за разлика от Лас Вегас, където все пак действа американското законодателство, в Куба нещата са си били нещо като, от сорта на Дивия Запад. Имаме представа от Кръстника, Копола го прави майсторски.

А за национализацията, че е била комунизъм в действие... за жалост е така, особено с примерите на тотална национализация, като нашата в България, където за да бъдеш някакъв съвсем дребен занаятчия с правото да си вадиш хляба законно, тези казуси се брояха на пръстите на едната ръка.

За да не бъда разбран неправилно, пояснявам: жизнено важните области в икономиката, стратегическите ресурси, по принцип могат и трябва да се национализират, но в някаква форма, която е максимално изгодна в икономическо отношение, така да се каже, а това е вариантът, в който държавата държи контролния пакет акции, без да е необходимо да е на 100%. Да речем в някакво специфично производство, като оръжейната индустрия, където е абсолютно немислимо да властва чужд капитал, но ако държавата държи контролния пакет акции, останалата част може да съдържа и чуждестранен капитал, така се прави навсякъде, където има суверенни държави.

Единствената област обаче, където съм абсолютно безкомпромисен, това е земята българска. В никакъв случай, под никаква форма, не може чужди държави и фирми да изкупуват българска земя, това е предателство от най-висш порядък, за което смъртната присъда е единственото решение.

В Русия чужди фирми не могат да купуват земя, единствено само, доколкото ми е известно, има варианти за аренда за ограничен срок от време. Не съм се интересувал как е в Китай, но съм сигурен, че и там е същото. Между другото, любопитен съм как би дефинирал обществено-политичческия строй в Китай: комунизъм, капитализъм или ....?

Това е накратко кредото ми.
цитирай
16. mt46 - Да,
30.03 21:16
в Куба няма комунизъм... Просто Щатите са алчни за повече територии и власт...
цитирай
17. kvg55 - До 15. breaker007
30.03 23:22
Ленин има една мисъл, доколкото си спомням в ранното му произведение «Развитието на капитализма в Русия», че занаятчийството ежечасно ражда капитализъм, която не е разбрана правилно и по тази причина е абсолютизирана и следва тотална национализация. Според Енгелс «Капиталист е само онзи собственик на средства на труда, който експлоатира свободен работник». В Китай политическата власт е у Комунистическата партия, която прилага Новата икономическа политика (НЕП) на Ленин и не допуска образуването на монополи и картели, тоест капиталистическите отношения са ограничени до едно ниво и не могат да се развиват.
цитирай
18. kvg55 - До 16. mt46
30.03 23:25
Това мислиш ли го или го вярваш? Как да няма комунизъм в Куба? – безплатно образование, безплатно лечение, ограничена частна собственост, интернационализъм.
цитирай
19. breaker007 - Re: kvg55 - До 15. breaker007
31.03 00:12
С това за НЕПа до определена степен съм съгласен, мислил съм го много, но ако др. Енгелс възкръснеше и отидеше на посещение в Китай, как ли щеше да възприеме съществуването на всички атрибути на комунизма, като компартия, цк, политбюро и т.н., и едновременното съ-съществуване на безброй фирми, компании и корпорации с милиони и десетки милиони "експлоатирани свободни работници"? Че и пенсионно дело там няма, пенсията си е грижа на самия планиращ да достигне пенсионна възраст и да си поживее, вече свободен от "експлоатация".

Да не говорим за демографската им катастрофа и половия дисбаланс, пуснал съм един материал, всъщност ми е първият постинг тук, виж го, ако те интересува, писан е от яростна и войнствена феминистка, свободна китайка изглежда: свободна от брак, от семейство, от съпруг, от деца, абе, реинкарнация на някакъв хибрид между другарките Колонтай и Ибарури.

та така...
цитирай
20. kvg55 - До 19. breaker007
31.03 19:06
В Китай има социално осигуряване и пенсионна система, информация за което се намира в Интернет. За употребата на подчинителния обстоятелствен съюз "ако" имам специален постинг – 27.06.2023 20:01 – © Ако : https://kvg55.blog/zabavlenie/2023/06/27/ako.1873618 ... Комунизмът създава социално равенство, но не и природно физиологично и интелектуално равенство – това той не може.
цитирай
21. breaker007 - да, грешката е моя
31.03 20:29
Не бях точен с формулировката.

ето съгласно този официален източник:

https://www.chinalegalexperts/news/retirement-benefits-in-china

Имаме 3 нива/части на пенсионно осигуряване, като първото е базовото (за останалите всеки може да прочете от въпросната статия).

Базовото се състои от 2 части:

- текущата работна сила или активно работещите, най-общо казано, прави пенсионни вноски, които отиват към пенсионерите като пенсия или част от пенсията им - това, както се подразбира, тъй като е базово, дори най-базовото, няма да е особено голямо, меко казано, но формално можем да го приемем като държавна пенсия, защото очевидно следва съгласно китайското пенсионно законодателство

- втората част са индивидуалните сметки: служителите и работниците правят вече свои собствени вноски за бъдещо използване, вече като пенсионери.

Още един детайл, който е направо не съдбоносен, ами архи-съдбоносен: демографията. За да има възпроизводство на нацията/населението, средният брой деца на една жена трябва да е мин. 2,1, за да имаме като минимум социална система, пенсионно дело и пр.

В Китай съгласно статистиките в нета от следните няколко източника:

https://measuredworld/countries/china/births

https://www.statista/statistics/270164/fertility-rate-in-china/

https://www.macrotrends/global-metrics/countries/chn/china/fertility-rate

средният брой деца на една китайка е в интервала между 1 и 1,2.

Което означава, според прогнозите, че някъде към 2040 г. цялата им социална система ще рухне, ако не стане някакво чудо и младите китайки вместо да се шляят по университети, кафета, ресторанти и ред други места за приятно прекарване на живота, започнат изправно изпълняват дълга си към Отечеството си, а не към Шорош, и почнат да раждат по минимум 3 деца.

Демографията е присъда: Патрик Бюкенън.

Ако не си чел още книгата му Death of the West, сега е моментът. Има и руски превод в Нета, за хората, които не четат на английски.

А за половия дисбаланс в Китай какво ще кажеш?
цитирай
22. kvg55 - До 21. breaker007
02.04 20:30
Да не ги мислим толкова китайците, защото нашата "социална система ще рухне" преди китайската. А тази статистика вероятно не обхваща китайците зад граница. За "половия дисбаланс в Китай" нищо не мога да кажа. За това трябва да се питат либерастите.
цитирай
23. breaker007 - Re: 22. kvg55
03.04 21:03
Абсолютно не съм съгласен с теб. Те са толкова напред в падането в пропастта, че само Южна Корея е преди тях, и затова трябва да ги разглеждаме под микроскоп дори, за да видим къде са кривнали от правия път и защо умират.

Защото и ние умираме от чудовището на име "комунизъм", което узакони т.н. "междуполово равенство" и узакони и финансира убийството на неродени български дечица.

За половия дисбаланс, братле, пак ти соча, ако искаш, ще ти дам дори и линка, но ще бъде вече прекалено от моя страна: отвори тема №1, която съм пуснал, и я прочети с максимална концентрация.

За либерастите, да, съгласен съм: само убийството на неродени дечица от женски пол е престъпление, особено когато жената е принудена да го направи против волята си, но ако го прави с желание, защото е свободна и независима разкрепостена еманципирана с широки разбирания, абе курвачка, с една дума, ще използвам термина ти за по-кратко, тогава е проява на най-висша демокрация и прогресивност.

Не знам с какво образование, страшно се надявам да е или в областта на точните науки, или да е техническо, защото иначе ще е много трудно да навлезеш в материята.

Без обида :)
цитирай
24. kvg55 - До 23. breaker007
03.04 21:35
Половият дисбаланс първо е работа на Природата и след това на властта. А при "чудовището на име "комунизъм" България вървеше към 9 милиона население.
цитирай
25. breaker007 - Половият дисбаланс първо е работа ...
03.04 22:18
kvg55 написа:
Половият дисбаланс първо е работа на Природата и след това на властта.


Ако беше прочел материала, не знам защо не го правиш, не е някакъв дълъг или сложен, щеше да разбереш това, което се опитвам да ти обясня, но всуе. Накратко, за 5000 години китайска история там има Култ към сина, който дори и комунизмът, китайският вариант, беше безсилен да елиминира. Накратко, след началото на замогването, мъжете почват масово да закупуват евтини преносими видеозони, с които проверяват пола на вече порасналият плод, и ако е момиченце, убиват го и зачеват ново, докато се появи момче. Затова, по най-консервативни оценки, имат 30 000 000 млади китайчета, които ще останат без жени, и понеже възпитаничките на така любимия ти комунизъм, вече две поколения им бива набивано в тиквите, че най-важното нещо в живота на жената не са мракобесническите представи за мъж, семейство и деца, а да имаш висше образование и интензивно да трупаш полов опит, резултатът е описан по-горе от статистиката, която съм привел. А ти пак си имай мнение, правото на мнение на свещено. Лошо е обаче, даже много лошо, когато мнението няма нищо общо с действителността.

kvg55 написа:
А при "чудовището на име "комунизъм" България вървеше към 9 милиона население.


При бодливата тел на границата и граничарите с автомати, с разрешение да стрелят на поражение, както срещу нашественици, така и срещу нежелаещите да строят толкова любимия ти комунизъм. Отчайващо е когато определени интелигентни хора като теб не желаят да видят истината. И като падна бодливата тел, 2 милиона млади българи се изнесоха от така любимия ви "рай" в рамките само на 2, 3 години.

Това са фактите. Аз самият по всяка вероятност нямаше да бъда толкова яростен антикомунист, ако бях свободен човек, който може да ходи където си иска по света и пак да се връща, но не, вашият "рай" си беше чиста проба затвор/концлагер, вярно, на пръв поглед нищо общо , но уравниловката доведе до необратими промени в психиката на българина.
цитирай
26. kvg55 - До 25. breaker007
03.04 22:37
Айде слязте на земята и влязте в дейдтвителния живот, бе.
цитирай
27. breaker007 - кажи накратко
03.04 23:32
къде и какво точно греша, според теб. Бъди конкретен и последователен, няма смисъл да използваш публицистични похвати, където играят числата, тоест, математиката.

Надявам се да видя поне един пример за причинно-следствено мислене.
цитирай
28. kvg55 - До 27. breaker007
04.04 14:12
Ами гледайте правилните числа (към 1985–та година 8948649 българи в България; към 2024–та година населението на България е 6437360 души), за да имате правилно мислене. И като имате правилно мислене, ще намерите и причинно–следствената връзка между числата. Ubi bene, ibi patria – това не го ли знаеш?
цитирай
29. breaker007 - Re: 28. kvg55
04.04 14:26
Така си е, на конкретни въпроси не отговаряме, и само едно си знаем.

Допуснати грешки нямате, вождовете ви бяха гениални, бяха безгрешни.

Между другото, аз не мразя обикновените, редови комунисти, не само защото омразата е грях, но и защото това би означавало да мразя и родителите си и баба и дядо, светла им памет.

Между другото, явно не си надзъртал по тоя линк - https://www.aulis/april_november.htm - за българската следа в цялата тая афера с "лунната програма" на име Аполо, за да прочетеш възхищението на автора пред Гето, което и аз споделям безусловно: един от най-големите български бизнесмени на 20 век.

Леле, как можах да го кажа :DDDDDDDD
цитирай
30. kvg55 - До 29. breaker007
04.04 21:04
Не се сещам кой може да е Гето?
цитирай
31. breaker007 - Не знаеш английски?!??
04.04 21:24
Сериозно???

Има онлайн преводачки безплатни, пускаш материала на английски, посочваш езика, на който искаш да ти се преведе, щрак ОК и воала!

Научаваш кой е Гето. А то си заслужава да знаеш кой е той, определено.
цитирай
32. kvg55 - До 31. breaker007
05.04 09:03
Гето не ме интересува, защото не може да ми каже нищо важно и съществено, което да не знам.
цитирай
33. breaker007 - юристът в теб
05.04 11:05
за пореден път взема връх, Краси :D

само юристите са способни толкова добре да говорят така, че нищо да не казват :DDDDDDDD
цитирай
34. kvg55 - До 33. breaker007
07.04 10:21
Че кой те задължана да четеш празните ми приказки?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 8659575
Постинги: 3479
Коментари: 33373
Гласове: 43223
Архив
Календар
«  Април, 2026  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930