Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2025 11:01 - © Либералът II
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 901 Коментари: 17 Гласове:
9

Последна промяна: 13.07.2025 23:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
13.07.2025г.

     · На 15–ти юни в либералната малотиражка Faktor, либералът дупедат от ПП–ДБ Явор Божанков постави на обществото задачата да си представи, 1–во : Иран като притежаващ ядрено оръжие : "Иран с оръжие за масово поразяване? Представете си го", пише Божанков и 2–ро : "Представете си, че наш съсед ежедневно насочва ракети към България – към нашите градове. А български граждани са отвлечени в плен" …
А след една седмица военната операция на Съединените щати "Среднощен чук" порази три ядрени обекта на Иран : "Завършихме много успешната си атака срещу трите ядрени обекта в Иран, включително Фордоу, Натанз и Исфахан … Пълен товар от бомби беше хвърлен върху основния обект Фордоу … Няма друга армия в света, която би могла да направи това", написа Дончо в пазарската си мрежа "Трът Соушъл" … И така ядрената заплаха от Иран изчезна …
Нашият съсед който "ежедневно насочва ракети към България – към нашите градове", може да е само и единствено Сърбия, просто защото Северна Македония не разполага с ракети … Обаче в Сърбия успешно тече "цветна" революция, която скоро ще смени властта и приобщи страната към "свободния свят", към който принадлежим и ние. И така заплахата от насочени ракети и тук отпада … Що се отнася до "български граждани са отвлечени в плен"? Това го правят само хутите, но те са далече … И за такива "български граждани", ще перифразирам казаното от журналистката Жанина Драгостинова за Христо Ботев : "Пленяват ги, щото са отишли там, дето се пленява. Ако си бяха стояли у дома, нямаше да ги пленят" …
image

Втрещен, с увиснало от страх чене, Божанков гледа летящата срещу му иранска ракета

Ето как либералите поставят на обществото безсмислени задачи, с които безполезно пилеят силите и емоциите на хората … Обаче като ни карат да си представяме такива заплахи, те насаждат страх в обществото и отделно парализират силите му, което за тях е изгодно за да прокарват интересите на господарите си на които служат за пари, защото либералите са първосигнална аморфна маса, която потича натам, накъдето е копанята … Те построяват разсъжденията си върху "представи" и на подчинителния обстоятелствен съюз "ако" … Но битието си уреждат на солидна материална основа … Либералът е обърнат наопаки филистер : животът на филистера се върти около бита, но не му е чужд и идеализма, с който той се фука пред по–простите от него; животът на либерала протича сред розовите облаци на мечтите, представите и общочовешките идеи и идеали за демокрация, свобода и прочие, но обича да живее и отмаря луксозно : «Под материализъм филистерът разбира лакомия, пиянство, похот, плътски наслади, надменност, алчност за пари, скъперничество, егоизъм, ламтеж за печалби и за борсови спекулации – накъсо, всички ония гадни пороци, на които той сам тихомълком се отдава; а под идеализъм – вярата в добродетелта, любовта към цялото човечество и изобщо в един "по–добър свят", с което той се надува пред другите, но сам вярва в него най–много докато преживее главоболието или банкрута, които с необходимост следват обичайните му "материалистически" ексцеси, като при това пее любимата си песен : Какво е човекът? Полуживотно, полуангел» … Либералът освен че вярва в този "един "по–добър свят", говори разпалено за него и действа за осъществяването му особено в интерес на благодетелите си … Класически пример са руските либерали, които работят за една удобна и харесвана от Запада Русия ...
Както казва Ивайло Нойзи Цветков в Deutsche Welle : "Либерализъм на гладен стомах не става".
"Ами ако по време на акцията [на Ботев] по Дунава, която според Захари Стоянов се извършва с гръм и трясък, някой от пътниците получи инфаркт и издъхне на място, кой и как ще понесе моралната отговорност за живота му?", пита разтревожен либералът … И върху това "ако", върху не състоялото се събитие надгражда, любим негов израз, "отново великите цели ще пренебрегнат жалкия и нищожен индивидуален животец", "за мен тази личност значи всичко, тя не е някаква си – тя е върховна ценност, на която са подвластни всички останали ценности, каузи, начинания" … Мда–а–а, ходи ли либералът по земята? Ходи. И като ходи по земята, ако настъпи някоя Божа кравичка (Великденче), "кой и как ще понесе моралната отговорност за живота ѝ?". Защото това насекомо е божие творение, божия твар, а либералът явно или тайно вярва в бога, и не се знае дали Великденчето не е по–висше създание с по–висша мисия от човека, защото помислите и намеренията господни никой човек не може да знае. А?!
Либералът почти проклина : "черешовите дървета … щяха да бъдат по–полезни за нацията, ако бяха останали по местата си в градините, вместо да се превръщат в черешови топчета" … Глупост и невежество! Черешовите топчета са правени от дънерите на дива череша, чиято дървесина е по–плътна и по–здрава от тази на облагороденото дърво. Дивата череша вирее в гората и аз съм бил на мястото, където са сечени дърветата за черешовите топове за IV–ти революционен окръг. За плодовете ѝ нямам спомен. Ако той, либералът, беше посетил това място, може би нямаше да каже глупостта, че да се наядеш с череши е по–полезно за нацията … Защото в тази нация, османската нация населяваща Османската империя, в нея влиза и българския народ … Такава е бъркотия в главата на либерала – нация, народ, етнос и прочие – той разлика не прави … И през турско е имало "либерали" като този, които са предпочитали да се натъпчат с череши и да си полегнат на сянка, вместо да провъртат черешата за топ … Обаче нали либералът е за уважение и почит към всяка "гледна точка" и всеки и всичко да има право на съществуване наравно с другите, след като се наплюскал здраво с череши, направил ихтибар на стомната с вода и го хванала дрисня …
Либералът твърди, че "Каравелов … не го честват. Дори са го забравили и пренебрегнали. Защото той не им достави полезната легенда" (това по време на социализма) … Това може да каже само такъв, който никога не е бил на другарска среща, "среща на набора", банкет или на друго за "сплотяване на колектива" мероприятие, не е празнувал рожден, имен ден, и съвсем естествено никога не е запявал :
Хубава си, моя горо,
миришеш на младост,
но вселяваш в сърцата ни
само скръб и жалост …
Така си пеехме и на излети в гората "но вселяваш в сърцата ни само скръб и жалост". Което не беше така – ние бяхме насред гората, а не в емиграция като Каравелов, и се наслаждавахме на всичко това, което той описва в стихотворението си + печената сланина, изстудената ракия и червеното вино (това също по време на социализма) … Виж, сега като гледам горските пожари и опожарените дървета, те наистина вселяват "само скръб и жалост" …
Това може да го каже само човек, който е "извън" обществото и реалния живот на народа …
Либералите ненавиждат тоталитарните идеологии и режими, но повече мразят комунизма, отколкото фашизма, и то по чисто материални причини – фашистите на посягат на частната собственост … И затова когато частната собственост е "застрашена", либералите отварят широко вратата към властта на фашистите и ги канят да влязат и спасят Отечеството …
Пропагандата върви успоредно по две писти : разгромът на реалния социализъм се преплита с възхваляване строителите на капитализма … В това естествено водеща е обществената БНТ, която се издържа от парите на данъкоплатците и затова загрижена не допуска те да забравят, че има Държавна сигурност … Затова от професорските уста на професор Момчил Методиев от Нов български университет, ама разбира се, откъде другаде да е, ако не от НБУ, се ронят такива едни умствено–словесни бисери : "Единия мит е, че Държавна сигурност е всезнаеща институция; и другия мит е, че офицерите в Държавна сигурност са свръхкомпетентни. Нито един от двата не е верен" … Освен либералите, кой друг го интересува, какви митове са си създавали те за Държавна сигурност? Но либералът е петимен да занимава обществото с мухите и бръмбарите в главата си … И се загрижил той за проблемите на комунизма : "Един от големите проблеми на комунизма е, че той се опитва и сякаш в голяма степен успява, да създаде усещане за разрив в историческото развитие" … Хем се опитва, хем успява да създаде усещане. Ама само усещане. Но за кой "разрив в историческото развитие", либералът не казва. А разривите в "историческото развитие" на България са много : към времето за което говорят : три Национални катастрофи. Ама то загиналите войници, отнетите територии, глада и немотията, бежанците и прочие индивидуални и обществени нещастия, са само усещания …
"Държавна сигурност е една от институциите, които провеждат атеистичната политика на комунистическата държава и тя отначало заема подчинено положение в тази политика. Разбира се че основната политика се формулира от централните партийни органи от Българската комунистическа партия, което се случва под въздействие на импулсите, които идват от Съветския съюз" … По думите на баща ми, атеистичната пропаганда в селото ни я е провел изключително успешно поп Георги – пияница и женкар. И тъй като живеем срещу черковата, го е виждал по време на богослужение да излиза от страничната врата на олтара за да повръща. За неспазването му на постите съм писал. Сега, дали е пропагандирал атеизъм "под въздействието на импулсите, които идват от Съветския съюз" не мога да кажа …
И висящата на бюджетната шия обществена телевизия, както си му е реда, рекламира книгата на професора за Държавна сигурност срещу Българската православна църква – безплатно …
А камбаната и полюлея ги откраднаха не при социализма, а по време на "демокрацията" …
Повече телевизионно време естествено се отделя на строителите на капитализма, на героите на капиталистическия труд : в две поредни предавания на "Говори сега" чрез Константин Игнатов, брат, ни се представя "изчезналата безследно криптокралица Ружа Игнатова" …
image

"Какво каза Ружа на своя брат преди да изчезне" изключително интересува обществото

И разбира се, безплатно естествено, се рекламира и книгата на Константин Игнатов …
По телевизия NOVA либертарианецът Сашо Дончев, който преди години бил на–големият "инвеститор" в ПП "Продължаваме промяната" ("Ами така излезе, да. Така излезе в крайна сметкане знаех, че до мен няма такава инвестиция официална в енергетиката. Много се гордея с неяВ политиката, извинявайте"), ни сливосва : "Това което стана [в ПП] нито увеличи, нито намали броя на хората мислещи по тоя начин като мен … То на избирателите, това са две различни неща, на мисленето на хората – не, не е повлияло. На избирателите, избирателите на "Продължаваме промяната", може би да и най–вероятно да" (То че избирателите на "Продължаваме промяната" не се отличават с мисловен процес се знае. И сега от Дончев научаваме, че избирателите на "Продължаваме промяната" май не са и хора. Зависи от гледната точка, ще каже либералът) … "Тази част от обществото, за която висша ценност е свободата, в това число свобода на конкуренцията, солидарност, съпричастност, всичко това което са отличителни черти на капитализма, тази част от обществото нараства, според мен, и потенциала на тази част от обществото да излъчи добро, убедително свое политическо представителство, също нараства, според мен" (Ето ви гледната точка на един либертарианец : "солидарност, съпричастностса отличителни черти на капитализма". Това кога, как и в какво се проявяват тези черти, найдобре е обяснил класикът : «… капиталистите, които проявяват толкова малко братски чувства при взаимната конкуренция помежду си, образуват в същото време истинско масонско братство в борбата си с работническата класа като цяло Винаги готови да се хванат за косите, милитаристките правителства са винаги единни, когато предприемат кръстоносен поход против общия си врагработническата класа» … А за нарастването на "тази част от обществото", тоест либералите и либертарианците, съм замислил отделен постинг) …
И ми се натрапва асоциацията на либерала с ГТБП. Защото за повечето хора въпросът е :
Дали е по–достойно за душата
да понесеш камшиците, стрелите
на бясната съдба, или да се
опълчиш сам срещу море от мъки
и да им туриш край? …
А за ГТБП : "Паразити в червата : да ги лекуваме или не, "това е въпросът" … Ха–ха–ха! …
Бил либералът в Германия сред българи. И там го посрещнали "страхотно интелигентни хора". Всичко било "страхотно". Тоест имали са късмет, а то е защото и домакините "късмет са имали, че не са им светили маслото комунистите!". Наистина са имали късмет, защото това "са бежанци и техните наследници от комунистите още преди 9–ти септември 1944 година" … Наистина интелигентни и прозорливи бежанци. И всичко това написано крещящо с главни букви … Общо взето либералът не е глупав, от любимите ми блогъри е и му чета постингите
image

"Комунята бая го тормозиха и него, ама оцеля", страда за писателя Димитър Димов либералът … По повод прословутото редактиране на романа "Тютюн" либералът негодува : "Никой, дори "Партията", няма право да се меси в творчеството на писателите, да ги "учи" как да пишат!" … Известно е, че "Партията" не е учила писателя как да пише, а е нещо друго, което самият либерал посочва : "да "поправи" романа си в съответствие с така наречения класово–партиен критерий" и прочие ала–бала. Класово–партийния критерий, класово–партийния подход не е "така наречен", а е реален и съдържателен елемент от класовата борба. Която при отпечатването на романа (1952–ра година) все още си е жестока. Ама историческият подход при разглеждане на събитията е непознат на либерала, както впрочем и логическия подход …
Затова и написал : "Не бива да се пропуска фактът обаче, че самият Димитър Димов е убеден комунист, споделя идеологическите възгледи на критиците и опонентите си. Той съзнателно приема отправените директиви, съгласява се с тях с вътрешна убеденост" … Предвид това, Димитър Димов не е учен как да пише, а е понесъл справедлива партийна критика от своите идейни другари, не открих дали писателят е членувал в Българската комунистическа партия
image

"Втората редакция на "Тютюн" с основание [от либералите] се смята за неуспешна в художествено отношение творба. Въпреки това, в продължение на 40 години поколения читатели и ученици бяха принудени да четат цензурираната и ревизирана "втора редакция", пише още либералът … Чел съм и двете редакции и съм видял, че без образа на Лила, вероятно и други персонажи са добавени, не съм проучвал, романът е по–бледен, по–постен и непълноценен … "Принуждават Димов да редактира романа, да пише за партизани", казва ни либералът … Хм, от една страна "той съзнателно приема отправените директиви, съгласява се с тях с вътрешна убеденост", от друга страна го "принуждават"?! И в крайна сметка "синтеза" на тезата и антитезата е галиматия (Матей е яхнал петела) в главата либерална. Нещо такова :
image

Защото в първото издание на "Тютюн" партизаните – и българските и гръцките – ги има 55 пъти. Има ги при това поименно : Динко, Павел, Шишко, Варвара, Мичкин, Ляте, Данкин и даже Студентът … Е, във второто издание липсват "офицерите от бившата армия", ама то на тях се радват само новобуржоата, а те са все повече съкращаващо се малцинство …
"Димитър Димов дописва романа с още 250 страници", измъчва се за наложения на писателя принудително извънреден труд либералът. А че писателят е получил допълнително хонорар за още 250 страници, а преди това е получил хонорар за страниците, които отпадат от романа, либералът удобно премълчава … Но той либералът стои над прозаичните въпроси на битието, него го вълнуват вечните въпроси за "свободата" … Може ли обаче либералът да се закълне? :
Две неща ми трябват на земята –
те са любовта и свободата.
Жертвал бих живота безвъзвратно
за любов,
любовта да дам за свободата
съм готов.
Не се съмнявам, че е неспособен на такава жертва : при търсене в Google–то на "Ден на либерализма" попаднах на статията в  Informiran.net "Знаете ли защо този ден на либералите им е по–болезнен и травмиращ от всеки друг?" … Денят е Девети май. И денят е болезнен и травмиращ за либералите, "защото им подсказва по–особено остър и мъчителен начин за едно онтологично, неразрешимо и екзистенциално противоречие в тяхната либерална идеология. Либерализмът е единствената голяма и влиятелна идеология в цялата човешка история, в името на която и заради чиито идеали никой никога не се е жертвал"
image
В клас влиза нов учител :
– Казвам се Аврам Давидович и съм либерал. А сега станете един по един и се представете като мен.
– Казвам се Маша и съм либералка.
– Казвам се Стьопа и съм либерал.
– Казвам се Вова и съм сталинист.
– Вова, защо си сталинист?!
– Мама е сталинист, татко е сталинист, приятелите ми са сталинисти и аз съм сталинист.
– Вова, представи си, а ако майка ти беше проститутка, баща ти наркоман, а приятелите ти гейове, какъв щеше да си ти тогава?
– Тогава щях да съм либерал.

https://faktor.bg/qvor-bojankov-koyto-iska-decata-mu-da-se-sabudqt-v-svqt-dominiran-ot-rusiq-iran-i-severna-koreq-neka-vdigne-raka
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/114724035571020048
https://www.flagman.bg/article/129780
https://faktor.bg/mneniya/intervyu/-dimitar-bochev-edinstvenoto-robstvo-pod-koeto-nie-kato-balgari-sme-stradali-e-savetskoto-75024
https://kvg55.blog.bg/zabavlenie/2025/06/25/bylgarskoto-letobroene-po-boteviia-kalendar.1954444
https://www.marxists.org/bulgarsky/m-e/works/BKP50/T21/BKP50-21.pdf
https://www.dw.com/bg/kak-liberalizmt-sam-se-prostrelva-v-kraka/a-69476740
https://liternet.bg/publish10/gmarkov/pismo_h_botev.htm
https://bnt.bg/news/govori-sega-21062025-340416news.html
https://bnt.bg/news/govori-sega-28062025-340565news.html
https://www.youtube.com/watch?v=4s5Dpp4BzVY
https://www.marxists.org/bulgarsky/m-e/works/BKP50/T25/T25-KAPITALAT3-1.pdf
https://www.marxists.org/russkij/marx/cw1/marks_i_engels_sochineniya_1_izd_t_13_ch_1_1936_0.pdf
https://chitanka.info/text/21205-hamlet/0
https://radostinalassa.blog.bg/hobi/2025/07/06/paraziti-v-chervata-da-gi-lekuvame-ili-ne-tova-e-vyprosyt.1955488
https://mt46.blog.bg/drugi/2025/06/25/pisateliat-dimityr-dimov-i-redaktiraneto-na-quot-tiutiun-quo.1954508
https://chitanka.info/text/5799-tjutjun/0
https://literaturensviat.com/?p=158717
https://informiran.net/balgariya/znaete-li-zashto-tozi-den-na-liberalite-im-e-po-boleznen-i-travmirasht-ot-vseki-drug
https://www.vicove.biz/80dba0a9ec2c9b0e5cff19bfef5f56c4

© Красимир Говедаров, Главен експерт




Гласувай:
9


Вълнообразно


1. nedovolen - Вица на края най ми хареса. :-)))
13.07.2025 11:18
Вица на края най ми хареса.
:-)))
цитирай
2. icansing - Бой баката!
13.07.2025 11:36
Да се блящи тенекията, да трещят зъбчатките:)
Пък и ако си представи що още го чека .. малеййй!
цитирай
3. iw69 - Модерният
13.07.2025 12:09
либерал е из основи мек педал...
цитирай
4. pantaleev - Нищожеството Явор Божанков
13.07.2025 12:49
.. Е един комлексиран дребосък. Неговото дете едва не уби друго, но замазаха случаят. Всеки друг би отишъл в затвора, за безотговорно гледане на дете. А самият Божанков видимо е рожба на скъсан капут. Гнусен либерал и както каза Ив мек педал. Душевен най вече.
Поздрав :)
цитирай
5. kvg55 - До 1. nedovolen
13.07.2025 13:34
Е, класика.
цитирай
6. kvg55 - До 2. icansing
13.07.2025 13:35
Ха–ха–ха! Е това либералното въображение не може да си представи.
цитирай
7. kvg55 - До 3. iw69
13.07.2025 13:36
Частично да, но не всички. Има и сексуално "нормални" либерали.
цитирай
8. kvg55 - До 4. pantaleev
13.07.2025 13:38
"рожба на скъсан капут" – има и друга опция : рожба на пиянска чекия.
цитирай
9. milototo - Май всеки либерал, В себе си е скрит ...
13.07.2025 17:05
Май всеки либерал,
В себе си е скрит педал,
Но тези по европейската пътечка,
Ще ги гази яко руска мечка
И не само тя май,
Ще има и ритник от Китай
цитирай
10. kvg55 - До 9. milototo
13.07.2025 17:52
Хе–хе–хе! Не е "всеки скрит". Има не малко и явни педали, по тяхно собствено признание.
цитирай
11. icansing - До милото:
13.07.2025 18:48
Имаш необходимото сектантско допълнение което приеми като шега с глобалните "религии":

Там разните му 'ристиени,
отдире гльодат 'кат кретени.
Амуджи келяви, чуфути
се дърлят луди, необути.

цитирай
12. kvg55 - До 11. icansing
13.07.2025 18:56
Да, време е всички тези потискащи мисленето идеологии да се изритат от употреба.
цитирай
13. milototo - Имаш необходимото сектантско д...
13.07.2025 23:23
icansing написа:
Имаш необходимото сектантско допълнение което приеми като шега с глобалните "религии":

Там разните му 'ристиени,
отдире гльодат 'кат кретени.
Амуджи келяви, чуфути
се дърлят луди, необути.



Не се имам за такъв ербап,
С религии да си правя аз майтап,
Но приемам твоята позиция,
Не съм морална аз полиция

Но за нещо съм съгласен,
За един проблем опасен,
Как с БрюкСелски парички,
Напълниха Европа с мюсюлмански чернички ръчички,
Как всеки гъз от ЕС,
Сложи мазен фес
цитирай
14. mt46 - ===
13.07.2025 23:40
И сред либералите /най-вече съвременните/, и сред комунистите се срещат малцина свестни и мнозина бесни, безчестни, чукундури, нагаждачи, кариеристи, простаци и т.н.
цитирай
15. kvg55 - До 13. milototo
13.07.2025 23:54
Време е свещените кумири да се рушат.
цитирай
16. kvg55 - До 4. mt46
13.07.2025 23:55
Не е въпросът за отделни либерали, а за несъстоятелната либералната идеология.
цитирай
17. icansing - до милото (ми) 13:
14.07.2025 00:04
Да, в целта си. Сега кажи КОЙ? Твоите от МРЪСНАТА ТРОИЦА: чуфути, 'ристиени, измаилтяни.

Майтап ли? По-добре речи "ташак"!
Добре ни забавлявате все-пак!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 8965995
Постинги: 3528
Коментари: 33807
Гласове: 43927
Архив
Календар
«  Юни, 2026  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930