Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2024 10:01 - © Тъпите и невъзприемчиви българи портят Евроколхоза
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 3188 Коментари: 16 Гласове:
9

Последна промяна: 07.06.2024 14:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
07.06.2024г.

     Гледайки към нас, Западът се мръщи недоволен : "Българската носталгия по комунизма подхранва антиевропейската пропаганда", недоволно мрънка Euractiv
image

В навечерието на българските парламентарни избори и изборите за Европейски парламент на 9–ти юни евроскептичните и прокремълски партии все повече се опитват да спечелят младите българи.
Българската учителка по история Цветомира Антонова се опитва да образова учениците за тъмната страна на комунистическата ера, представена като славно време в кампании за дезинформация преди важни национални и европейски избори.
Според проучване на Института за глобални анализи в София (и той е НПО) българските учебници и до днес рисуват идеализирана картина на Русия и "замазват негативните аспекти" на нейната роля от края на XIX–ти век [предполага се негативна роля за България].
Българските учебни програми бяха преработени едва през последните години, за да включват повече часове, посветени на изучаването на комунистическата епоха, но малко учители прилагат това.
Антонова е едно от изключенията и учи учениците си в гимназия в София за принудителния трудов лагер на дунавския остров Белене, където са затворени хиляди и загиват стотици.
Подобно на съветския ГУЛАГ, българските трудови лагери са създадени за превъзпитаване на "враговете на народа". Много обикновени хора бяха арестувани или осъдени, защото имаха "буржоазно" възпитание или заради неуместни коментари.
Трудовите лагери и днес са до голяма степен непознати и почти не присъстват в учебните програми, оплаква се 50–годишната учителка.
Това е една от причините митът за "братята руснаци", които са се притекли на помощ на България, да "упорства", добавя Антонова.
Изключителен случай
В членката на ЕС и НАТО България, която има тесни исторически връзки с Русия, все още има много паметници, прославящи съветската епоха.
Основата на паметник, изобразяващ съветски войник, все още стои в столицата София след протести срещу демонтирането му.
В България 3–ти март е национален празник в чест на Освобождението от османско робство от руснаците през 1878–ма година.
Предложението на предишното проевропейско правителство преди няколко месеца за промяна на празника беше отложено след обществено недоволство.
Според скорошно проучване на Ipsos, проведено в 18 европейски страни по поръчка на Euronews, България е "изключителен случай" по отношение на подкрепата за Владимир Путин : 37 процента от анкетираните са казали, че имат "положително" мнение за руския президент : Ха–ха–ха! – българите са путинофили, орбанофили и противници на "лаханата", тъмни балкански субекти, констатирало въпросното изследване
image


За унгарския министърпредседател Виктор Орбан одобрението у нас е още повисоко – 47 %, което е по–голямо дори и от това в самата Унгария;
половината от анкетираните в Унгария (60 %), Гърция (57 %) и България (56 %) имат отрицателно мнение за украинския президент [Владимир Зеленски].
И същият този Euronews пише глупости като "България е един от най–близките съюзници (closest allies) на Москва в Евроколхоза. Проруският президент Радев е широко обвиняван, че е проруски от опонентите си. Той осъди Русия за нахлуването в Украйна, но също така отказа да предостави помощ на Киев. Има опасения, че настоящата нестабилност може да засили присъствието на националистически и проруски партии, задълбочавайки разрива".
А бе какви съюзници сме ние с Руската федерация?! Просто сме хора здравомислещи и не страдаме от параноята или както там се нарича това психическо заболяване, което е поразило Запада и нашите управници. И какво влияние има президентът Румен Радев към помощта, която Тагарев и Запрянов бутат на фашисткия режим в Незалежната?
image

Какво е мнението ви за Владимир Путин? По държави 

В навечерието на националните и европейските избори в социалните мрежи се разпространиха дезинформационни кампании срещу Европейския съюз, според които Съюзът застрашава идентичността на България, продължава статията на Euractiv.
"Аз съм за това да сме в Европа, разбира се, но други хора биха предпочели ние да правим нашите неща, нещо голямо", казва 15–годишната ученичка Йоана Фенерджиева пред АФП.
"Трябва да сме независими, защото сме нападнати от хомосексуалисти, които ни принуждават да ядем насекоми – интернет е пълен с такава пропаганда", казва Светлин Петков, друг студент.
Измислена носталгия
Много българи все още си спомнят за това, което наричат ​​"добър" живот преди 1989–та година. Тогава, според мнозина, страната беше един от най–големите земеделски производители в света, пълна с иновации, а престъпниците бяха в затвора.
Десетки хиляди споделят своите мисли и похвали в социалните мрежи, а изказвания на бившия диктатор Тодор Живков могат да бъдат намерени дори в TikTok.
20–годишна народна песен, възхваляваща Живков, отново се върна на мода и събра близо 18000 харесвания.
"Това, което подхранва тази носталгия, е измислица, която аз наричам фантомна болка, болка от ампутиран крайник", обяснява социологът Милена Якимова, член на неправителствената организация Human and Social Studies Foundation, която изучава пропагандата на Кремъл.
За млади хора, които не са преживели прехода към демокрация в България и са научили малко за него, носталгията по комунизма е "забавен начин" да си представят миналото.
Но за по–възрастните хора може да бъде "наистина болезнено" да се сблъскат с недостига на лекари в най–бедната държава–членка на ЕС, тъй като достъпът до здравната система беше по–добър по време на комунистическата ера.
"Много българи се чувстват като непълноценни европейци", казва Якимова, а руската пропаганда се опитва да използва тези "емоции", като рисува изкривена картина на някогашната процъфтяваща България, подсмърча на чужд гроб Euractiv.
Редактирано от Келд Нойберт, пише под статията.
Келд Нойберт – германец! Айде моля, моля, германец да ми обяснява за трудовите лагери у нас, никак не возприимам. Тия германци и прочие западноевропейци говорят и пишат за нас, без да ни познават : "Не, аз това го не возприимам, проклет да е Селямсъзът, ако возприима това! … "Гръбнакът, не возприимам, та не возприимам : аз, този анадолски капасъзин да ми стори това безчестие на портата …". Те не знаят, че нас дядо Вазов ни е учил и възпитавал.
И тая "15–годишната ученичка Йоана Фенерджиева", която е "за това да сме в Европа", каква оценка има по география? Ама за какво ли питам. То коскоджамити "учени" глави със звания и титли, политици – министри и дупедати, мисири и мисирки, синоптици и синоптички, и всякакви телевизионни бърборковци постоянно пращат България в Европа, та що остана за едно дете. Ама тя вероятно учителката така е преподала – че България се стреми да влезе в Европа. И като е слушало и по телевизора за "членството на България в Европа", за "времето у нас и в Европа" и че "българите могат да почиват у нас или в Европа" и прочие невежество за европейските "перспективи" на България, то детето така е запомнило – България е някъде извън Европа и се бута и натиска да влезе в Европа.
Но ако му се зададе правилния въпрос "На кой континент се намира България?", ученикът ще отговори правилно : "На континента Европа". Или "На кой политико–икономически съюз стана член България на 01.01.2007–ма година?", детето пак ще отговори правилно : "На Евроколхоза". Не се съмнявам. Или ще повдигне рамене и нищо няма да отговори. Такава поляризация в знанията на учениците е налице – едни много знаят, а други нищо не знаят.
Налице е едно объркване от страна на възрастните, особено чрез медиите, на знанията и мисленето на децата. И въобще логическото мислене отсъства от главите на много българи.
А това НПО "Фондация за хуманитарни и социални изследвания – София (ФХСИ)", независима неправителствена организация, както само се именува, има за партньори : фондация "Фридрих Науман", Институт "Отворено общество" – София, Нов български университет, Център за либерални стратегии и други. Достатъчно – от ясно по ясно 
image

За финансирането на фондацията не открих информация, но за "Проект за частично финансиране на редовен и извънреден брой на списание "Критика и хуманизъм" пише :
image

Донор означава дарител.
А за "Проект за частично финансиране на редовен брой на списание "Критика и хуманизъм"
image

Държавата, бе, българската държава с парите на българските данъкоплатци финансира, по точно дарява парите им на НПО–то "Фондация за хуманитарни и социални изследвания" да трови съзнанието на българите.
ФХСИ "изучава пропагандата на Кремъл", твърди Euractiv.
Каква пропаганда на Кремъл, бе? Като през 2022–ра година сайтът на Кремъл Kremlin.ru шест месеца ми беше блокиран и нямах достъп до него. Сайтовете на РИА «Новости»,  «Царьград», Информационна агенция «Спутник»,  Russia Today и други са ми блокирани и от години нямам достъп до тях. Каква пропаганда на Кремъл? Тя е блокирана и изолирана.
Пропагандата "на Кремъл" изключително успешно я осъществяват евроколхозните, щатските  и в частност българските медии с глупостите и лъжите за Украйна, войната, Съединените щати, Руската федерация, света и прочие измислени "новини", които съобщават и тиражират.
Също така президентите на САЩ и Франция и канцлерът на Германия с глупавите си дела.
"Бай Ганьо е деятелен, разсъдлив, възприемчив – главно възприемчив!", казва Алеко. Не е вярно, не е прав Алеко. Колко НПО–та свеждат до главата на българите истините от последна инстанция за османското присъствие, за заробването ни от Руската империя с войната от 1877 – 1878 година, за зловещата роля на граф Игнатиев в осъждането на Васил Левски на смърт, за окупирането ни от Съветския съюз на Девети септември 1944–та година и отмъкването от Москва на държавния златен резерв на царство България, за икономическото ограбване на Народната република – влакови композиции с компоти и цигари са се нижели в индийска нишка на североизток. А българите не възприемат и не възприемат. Развяват руски знамена, правят събори на русофилите и гласуват за проруските и пропутински партии и политици.

https://www.euractiv.de/section/europawahlen/news/bulgarische-kommunismus-nostalgie-befeuert-eu-feindliche-propaganda/
https://euronewsbulgaria.com/news/26446/prouchvane-na-euronews-v-18-durzhavi-ot-es-razkriva-ogromen-broy-putinofili-v-bulgariya
https://www.euronews.com/2024/04/09/how-the-bulgarian-election-will-play-a-part-in-the-ukraine-war
https://www.euronews.com/my-europe/2024/04/05/which-eu-countries-like-and-dislike-zelenskyy-the-most-euronews-poll-shows-big-swings-in-o
https://hssfoundation.org/
https://hssfoundation.org/%d0%bc%d0%b8%d1%81%d0%b8%d1%8f/%d0%bf%d0%b0%d1%80%d1%82%d0%bd%d1%8c%d0%be%d1%80%d0%b8/
https://chitanka.info/text/3706/0

© Красимир Говедаров, Главен експерт






Гласувай:
9


Вълнообразно


1. icansing - Затова дори "Стършел" не чета вече от 20 години-
07.06.2024 10:20
Защото е спонсориран от "Америка за България". И те се продадоха, мишкуват и пърдят!
Мотото им по-рано беше: "Опозиция на всяка власт- отпор на всяка тъпота". Беше...
цитирай
2. nedovolen - Хе-хе-хе
07.06.2024 11:57
Някой изследвал ли е колко институти имаме, освен тези към БАН. Нпо, опг и прочие.
Сигурно сме в Гинес по брой на глава от населението. С нито една работеща институция, "в пользу роду", друг повод за Гинес.
Абе то Гинес да се завърти у нас,
ще му писне от работа.
:-)))
цитирай
3. kvg55 - До 1. icansing
07.06.2024 14:45
Да, парица е царица.
цитирай
4. kvg55 - До 2. nedovolen
07.06.2024 14:46
Колкото и института да има, нищо не могат да разберат за българите.
цитирай
5. mt46 - Преувеличават...
07.06.2024 21:15
Едва ли има носталгия у мнозина. Ако беше така, БСП и другите леви партии щяха да имат много повече избиратели. Няма носталгия при ония, които от 25 г. крепят задника на Боко и на останалите евроатлантици...
Гледай по-реално на действителността...
цитирай
6. krumbelosvet - Невероятно
07.06.2024 21:41
Намаляхме от 9 на 7 милиона.
Секна златният дъжд от олимпийски медали.
1994г в САЩ взехме бронз на футболния Мондиал. Оттогава - нищо.
И голямо чудене на нек,ва "носталгия". Не, Н Е носталгия, а ОБЕКТИВНО сравнение на преди и сега.
цитирай
7. kvg55 - До 5. mt46
07.06.2024 21:58
Какво и как да гледам "по-реално на действителността?"
Да не би аз да твърдя, че има носталгия по социализма?!
цитирай
8. kvg55 - До 6. krumbelosvet
07.06.2024 21:59
Да, точно. Обективно сравняване.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
07.06.2024 22:45
Носталгия има разбира се!
И тя е основно при честните и почтени хора!
Българските ценности тогава бяха честност!
, почтеност! Да откраднеш беше клеймо, присъда!
Че нямаш място повече сред тези хора!
Спомням си заръките на баба и дядо за детската градина!
Чуждо да не взимам, ръцете ми ще изсъхнат!
цитирай
10. kvg55 - До 9. leonleonovpom2
07.06.2024 23:00
Сигурно има, но носталгията е емоция, чувство.
А ние ставаме все по рационални.
цитирай
11. samvoin - У нас имаме ли лява формация в чиято ...
09.06.2024 20:34
У нас имаме ли лява формация в чиято точка първа да пише: НЕЗАБАВНО НАПУСКАНЕ НА ЕС И ВАЛУТНИЯ БОРД? За СЗО, хайде да не питам от деликатност...
Нямаме естествено и друга, но ти отговаряш за "лявото" и те питам за него?...
Имаме една незначителна - БТР, която също излезе фалшиментос... Както и "Нация"...
Май за други се не сещам...
цитирай
12. samvoin - В Сърбия, монархистите и самите ...
09.06.2024 20:36
В Сърбия, монархистите и самите потомци на династията им, доколкото зная са срещу ЕС...
За валутен борд не се е говорило никога...
цитирай
13. kvg55 - Благодарности!
19.06.2024 18:47
Благодаря на всички коментирали!
цитирай
14. samvoin - Излиза, че по данни, потвърдени от ...
19.06.2024 19:39
Излиза, че по данни, потвърдени от глобализаторско-либерастко-неомарксистките глашатаи в блог.бг, "челните" икономики и по стъкмистиките им са АЗИАТСКИ, МОНАРХИЧЕСКИ, нямащи нищо общо с ЕС...
Не че съм поклонник и на тия точно икономики и че не бих направил дълбок анализ с много критични бележки, щом долара и едрата собственост присъстват в тях, а и въобще парите... Интернационалния бандитски капитал.
Но там има РЕГУЛАЦИЯ, разбира се разумна, КОНТРОЛ НАД ЦЕНТРАЛНАТА БАНКА и никакъв външен дълг, много често.
Там има СИЛНА ЦЕНТРАЛИЗИРАНА ВЛАСТ НА ДЪРЖАВЕН ГЛАВА в повечето посочени случаи МОНАРХ, а в някои май и все още АБСОЛЮТЕН...
Къде е тук ЕС? Къде виждаме валутни бордове?... Къде виждаме "помощи" от СБ и "еврофондове"?...
Ми то ги няма и в Украйна, а внасяме от там, че даже от Сърбия и Беларус... Да не говорим за Турция и Китай...
Къде сме ние? Спрямо САМОДЪРЖАВНИТЕ МОНАРХИИ...
цитирай
15. samvoin - Там "горките" си нямат ...
19.06.2024 19:41
Там "горките" си нямат ЕС и "умират" от "изолационизма" и протекционизма над родното производство...
Че имат и драконовски охранявани граници... Направо да ги оплачеш...
Ядат доматите с колците... Нямат хляб...
цитирай
16. samvoin - Днес френския уж "баш наци...
19.06.2024 19:46
Днес френския уж "баш националистически" главатар-победител, казал, че няма намереие въобще да поставя под въпрос НАТО и ЕС, също като нашенски Марков и "Костя"...
Сега се надявам, че западните ще видат истинския облик на подставената масонска-системна "опозиция"... Внушавана им, като някаква "антисистемна"...
Надявам се и че няма да уният като нас тук, след пореден удар и измяна, а ще са по-способни да се преорганизират в нещо истинско...
Тук даже не се озорват вече и толкова да имитират "опозиционност", поредните мекеренца на Сорос или "Монтерей", съответно от "дебелата" Номенклатурия...
цитирай
17. samvoin - Оставането във военен съюз или в...
19.06.2024 19:52
Оставането във военен съюз или влизането в такъв, НЕ МОЖЕ ДА Е "ЦЕЛ", само по себе си ако не е обвързано с някаква ГОЛЯМА НАЦИОНАЛНА ЦЕЛ, касаеща пряко народа в дадената земя и неговото съществуване, добруване, развитие, укрепване...
Само тогава влизането или оставането във военен съюз, може да е исторически и народно оправдано, което означава нарушение на военния ти неутралитет, естествено в случай, че смяташ страната си за ДЪРЖАВА И ТО НЕЗАВИСИМА ВЪВ ВСЯКО ОТНОШЕНИЕ, а не за КОЛОНИЯ ИЛИ ВАСАЛИТЕТ...
ЕС НЕ Е НИКАКЪВ СЪЮЗ, а антинационална империя, като предишните, вече сгромолясали се, преди нея. Последната пред очите на повечето от нас на Изток...
Грамотния, смятащ този тумор за съюз да го попитам: Чел ли е ЛИСАБОНСКИЯТ ДОГОВОР И МААНСТРИХСТКОТО СПОРАЗУМЕНИЕ?
Нека ги прочете и тогава ми разправа, как сме можели да сме "суверенни" в ЕС... Последната крачка, която ги дели в изцяло отрицателен смисъл от СССР е това, че още не са създали въоръжен-наднационален башибозук, но може и преспокойно да използват този на САЩ в Европа при "добра воля"...
Особено срещу разоръжени и смачкани, някогашни страни като някогашната наша...
А създадат ли собствен, тогава наистина без партизанска война ще е невъзможно напускането...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 9112981
Постинги: 3528
Коментари: 33807
Гласове: 43941
Архив
Календар
«  Юни, 2026  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930