Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2022 21:01 - © Размисли върху едно лично съобщение
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 2757 Коментари: 18 Гласове:
13

Последна промяна: 15.10.2022 21:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
15.10.2022г.

     В четвъртък получих следното крещящо ми с главни букви лично съобщение

image

От някоя си

image

Това че всички русофоби и путинофобите в частност са психически болнави люде е известно.
Че не трябва да им се обръща внимание, когато ми прикачат епитети, е правилно поведение.
Но си имам правило да отговарям, тоест да изразя уважение на всеки коментар и съобщение.
Не отговарям само на личните съобщение на germantiger–а, когато ми праща адреси на украински клипове с кланета на руски войници от украински нацисти. Просто няма за какво да се отговаря.
Но случаят със съобщението на silviia  е по–различен.
Наречен съм "КОПЕЙКИНСКА МОРДА". При това "ТЪПА, НЕДОКЛАТЕНА И НЕДООБРАЗОВАНА".
"КОПЕЙКИНСКА" го разбирам като препратка към Коцето "Копейкин". Тоест, че съм негов привърженик. Не гласувам за ПП "Възраждане". Споделям загрижеността му за българския национален интерес, но не повече. Не съм гласувал за партията му. В това русофобско и нихилистично българско общество Костадинов е обречен на изолация в парламента.
"КОПЕЙКИНСКА" може да се приеме и като "рубладжийска", само че по обидна квалификация. В смисъл, продава се за копейки – за жълти стотинки.
Освен това думата "МОРДА" е руска. А аз държа строго на българския език в общуването си.
Така че това съществително го пропускам покрай ушите си.
Думата "ПЕНКИЛЕР" е английска и няма аналог на български, затова се приема.
За "ТЪП(а)" съм тъп. Това се споделя и от съпругата ми. Така че с тази дума неуважаемата блогърка не ме е обидила. Гръмнала е сватбарски.
"НЕДОКЛАТЕН(а)" буди недоумение. Клатят се жените. А аз съм мъж, което е видно от името ми в профила. Ако думата "недоклатена" по обясними причини е фиксирана трайно в съзнанието на Силвия Димитрова (silviia) и я измъчва физически и психически, поради което несъзнателно я е употребила към мен, може да прибегне до услугите, срещу заплащане, разбира се, на съответните мъже за клатене.
Квалификацията "НЕДООБРАЗОВАН(а)" ме обижда.
Имам висше образование получено в един от авторитетните институти при социализма –  ВФСИ "Д. А. Ценов" – град Свищов. Имам и разни дипломи от следдипломни квалификации.
Имам издадена Книга

image
На страница 34–та от нея съм написал :
"Съвет към студентите : От всички изпити най–важни са два, по които отличната оценка е задължителна – изпита по философия и изпита по теория на управлението. Шестицата по философия означава, че мислиш правилно, а шестицата по управление означава, че ставаш за началник".
А моя милост и по Философия, и по Теория на управлението има отлични оценки.
Затова мисля и пиша правилно и ставам за началник. И съм бил началник. И то перманентно самообразоващ се началник, защото професията ми е с постоянно променяща се нормативна база. За да си вършиш работата трябва постоянно "да си в час" с промените в законите.
А бройката на книгите, които съм прочел – художествена, икономическа, философска, историческа и психологическа литература – блогърката silviia никак не може да си представи.
Обидите означават, че супостатът ми не си е направил труда да изнамери слабите ми места.
Каквито несъмнено има в постингите ми. Или ако се е опитал, не е могъл и си е изсмукал обидите от пръстите. За да откриеш грешки в писанията на някого, трябва да си по образован от него. Явно Силвия Димитрова (silviia) определено не е по образована от мен.
Но в едно е улучила – нарича ме "ПЕНКИЛЕРЪТ НА САЙТА", което не бих казал, че е обидно, защото наистина съм многостранно развита личност и умея и разбирам доста работи.
Като допълнение ще кажа, че само прост човек може да изпрати такова лично съобщение.
Психическата разнебитеност на русофобите е едно на ръка. Друга характерна черта е простотията. Използването на обидни думи вместо логически обосновани антитези показва това. Препира се, препира се, па като го обориш с думи, на които не може да ти отговори, простакът вземе, че вдъхновено те напсува и прекратява сърдит и намусен разговора.
Така silviia чела мои постинги и като не намерила думи за опровержение, взе че ме напсува.
Не може да премълчи, защото написаното е вярно и човърка мозъчето и чувството ѝ.
Понеже съм тъп и не мога да измисля нищо повече, но пък съм начетен, я да цитирам един познавач на човешката душа като Оскар Уайлд :
"Само ограничените духом хора, имат нужда от цели години, за да се освободят от дадено чувство".
Не години, десетилетия не им стигат на някои ограничени духом българи да се освободят от чувствата на антикомунизъм и русофобия. От преди три десетилетия се отвързахме от Съветския съюз и изоставихме социализма, който те от злоба наричат комунизъм, а чувството на омраза продължава да ги трови.
Камен Донев дава следното обяснение и препоръка за освобождение :
"Простотията, мързелът, завистта и чалгата убиват вдъхновението в България, а мехлемът срещу тях е – влизаш в библиотеката и четеш!".
Та чети преди да пишеш, драга ми Силвия Димитрова (silviia).

https://blog.bg/messages.php?cid=346613




Гласувай:
13


Вълнообразно


1. morskipesni - Да обиждаш различния (недай Боже слабия, недъгавия!!!), но и по принцип
15.10.2022 21:13
е израз на отявлена, цинична, агресивна простащина. Слабакът крещи и се пени с цел да "компенсира" липсващи му физически и интелектуални качества. Когато пък се касае за "дама"-истеричка, причината е в неначесването. Прати я да пасе при другите лишени от паток патки.
цитирай
2. анонимен - Патологично е робското ти прекл...
15.10.2022 21:37
Патологично е робското ти преклонение пред путлер и дивата омраза към Украйна, Америка и Европа. Ти и още 2-3 сте посветили животеца си да пропагандират путинизма. Невъзможно е да проумеете, че и по света, и у нас нормалните хора отричат и презират и путлер, и байдън, и Русия, и Америка. Вие сте едни умствено увредени създания, за които путлер и путлеристите са божества.
Ти например си отдавна за терапия заедно с онова малоумното нещо по-горе.
цитирай
3. mt46 - ...
15.10.2022 21:44
Много лошо съобщение! Получавал съм подобни...
цитирай
4. morskipesni - А! имало още една патка (2)
15.10.2022 21:52
Айде, полека-от вадата- към копанята с кюспе. Скоро ще те колим, ама нали не знаеш- грей от щастие.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!.
15.10.2022 22:34
Нямам нищо против Силвия, възможно е и мъж да се крие зад това име, но има нещо смущаващо в името и
Силва е гора, ще рече горска? На времето така кръщаваха, модерно, чувал съм и за Клозетка
Интелигентният човек си личи, за да допусне такава груба грешка с тебе, явно иска да те уязви
А русофоби, ако се проследи родословното дърво на русофофи, със сигурност ще се окаже, че или са потомци на чорбаджии, близки до османлиите или на най- долен слугинаж на агаларите!
Такава черна неблагодарност към тези ,на които държим държавата си , която такива като тях и зеленото човече са продали,просто е недопустима за културен човек! Нормално е несъгласието си да изрази с мълчание, нищо повече!
А и ние, при едностранната пропаганда не знаем нищо
Ако не бях видял този хленчещ женчо по телемвизията и не го бях слушал, за да се убедя ,че е наглец и наркоман, сигурно щях да имам малко симпатии към него? Но той лично ме отврати, с поведението си, не някой друг да го направи!
Пропагандата отделно Не обичам да ме водят за носа , като Колчо слепеца!

Да не ти пука!
Лека нощ!
цитирай
6. missana - Краси, моля те дори не удостоявай подобни посредствености с отговор.
15.10.2022 22:48
Така ще им паднеш на нивото, което е дори под кота 0.
цитирай
7. tonsun - Слушайки упреците на глупака те за ...
15.10.2022 23:11
Слушайки упреците на глупака те за теб ще бъдат кралска титла.
У.Блвйк
цитирай
8. panazea - Това е поредния трол , копирал ника на silvia с малко промяна.
15.10.2022 23:20
Не им се обръща внимание и те увяхват , спаружват се .
цитирай
9. kvg55 - До 1. morskipesni
16.10.2022 07:40
Там е проблема – "в неначесването".
Ама то такова, кой би го пожелал?
цитирай
10. kvg55 - До 2. morskibesni
16.10.2022 07:42
Грешиш драги.
Аз пиша за обективното развитие и историческата необходимост.
цитирай
11. kvg55 - До 3. mt46
16.10.2022 07:43
Повече е смешно, отколкото лошо.
цитирай
12. kvg55 - До 4. morskipesni
16.10.2022 07:45
ГТБП не са от изчезващите видове животни.
цитирай
13. kvg55 - До 5. leonleonovpom2
16.10.2022 07:54
Никой не може да ме обиди, по какъвто и да начин.
На страница 49–та в Книгата съм написал : Мислещият човек не се сърди и не се обижда – той само трупа впечатления и прави заключения.
цитирай
14. kvg55 - До 6. missana
16.10.2022 07:55
Е, така е, но имам принцип да отговарям на всякакви писания.
На по–изисканите – публично.
цитирай
15. kvg55 - До 7. tonsun
16.10.2022 07:57
Виж, тука Уилям Блейк е точен и убедителен.
цитирай
16. kvg55 - До 8. panazea
16.10.2022 07:59
Права си, вниманието ги поддържа.
Но имам принцип да отговарям на всички.
цитирай
17. nedovolen - Прав е Леон, хич да не ти пука. Оби...
16.10.2022 08:47
Прав е Леон, хич да не ти пука.
Обиждащият обижда единствено себе си.
Макар да няма общо с фамилията ти, да припомня: говедото си е говедо, сипи му кофа ракия, ако не близне, значи е говедо.
:)))
цитирай
18. kvg55 - До 17. nedovolen
16.10.2022 10:31
Ама не ми пука, бе.
Особено обидите на политическа основа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5882418
Постинги: 2835
Коментари: 26122
Гласове: 34420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930