Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2022 15:01 - © Зимата на британското културно извисяване
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 3688 Коментари: 60 Гласове:
7

Последна промяна: 07.09.2022 15:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
07.09.2022г.

     Всяко зло за добро, е казал народът.
За англичаните злото – студената зима, може да им донесе добро – повишаване на общата им култура. При проява на интерес и желание от тяхна страна, разбира се.
"Галериите и библиотеките да действат като "топли банки" за борещите се" [срещу Русия], пише британският The Times 
image

"Хората, които се затрудняват да отопляват домовете си на фона на нарастващите цени на енергията, ще могат да се събират в художествени галерии, читалища и библиотеки, определени като общи "топли банки" в инициативи, ръководени от общините в цялата страна.
Общинските съвети на Бирмингам, Бристол, Дънди, Глазгоу и Абърдийн са сред онези, които изследват използването на обществени пространства като убежища за хора, които не могат да си позволят да отопляват домовете си, по същия начин, по който хранителните банки са достъпни за тези, които не могат да си позволят основни храни. Отговорът дойде на фона на опасения, че сметките за енергия на домакинствата, които се очаква да нараснат с 80 процента до средно Ј3549 през октомври, може да направят твърде скъпо отоплението на домовете на милиони британци", разказва газетата.
"Библиотеки, читалища и художествени галерии могат да се превърнат в "топли банки", където британците, които не могат да си позволят да отопляват домовете си, могат да се подслонят тази зима … но Age UK (благотворителна организация в Обединеното кралство) казва, че правителството трябва да се съсредоточи върху подпомагането на пенсионерите да плащат сметките си", развива темата и MailOnline.
image

На Бирмингамската библиотека ѝ предстои да се превърне в "топла банка" тази зима 

Други съвети, включително Саутенд в Есекс, Шефийлд в Йоркшир и няколко в Нотингамшир, вече са започнали да обмислят подобни планове за установяване, поддържане или подчертаване на местоположенията на "топли банки".
Въпреки че идеята за такива пространства не е нова, тяхното съществуване беше доведено до по–широка аудитория от бореца за правата на потребителите Мартин Луис по–рано тази година. В туит до своите 1,7 милиона последователи през юли той каза : "Не мога да повярвам, че пиша това, но се чудя дали тази зима няма да има нужда от "топли банки", еквивалента на "хранителни банки", където хората, които не могат да си позволят отопление на домовете си "са поканени да прекарват дните си безплатно с отопление (например библиотеки, обществени сгради)?".
В отговор на туита на господин Люис, кметът на Бристол Марвин Рийс казал, че градът "активно организира мрежа от топли места в целия град – наречени "приветливи места".
image

На Галерията за модерно изкуство в Глазгоу, Шотландия също ѝ предстои 

Идеята са подели и съветите в Шотландия, включително Глазгоу и Абърдийн.
image

Таванът на цените на Британския енергиен регулатор Office of Gas and Electricity Markets (Ofgem) ще се повиши от Ј1971 сега до Ј3549 през октомври 2022 година. А експертите от енергийната консултантска компания Auxilione сега смятат, че таванът ще се повиши с още 52% до Ј5405 през януари 2023 година, след това с още 34% до Ј7263 през април – преди леко да спадне с 11% до Ј6485 през юли и с още 7 процента до Ј6006 през октомври следващата година 

Както при всяка нация, не всички британци ги влече четенето на книги и разглеждането на картини. Има такива, които определено предпочитат чаша бира пред зяпането в галерията.
Така че много британци се надяваха, че ще могат да прекарат зимата в любимите си бирени пъбове, но тези надежди бяха попарени, тъй като ръководителите на шест от най–големите британски вериги пъбове предупредиха, че "безобразно високите цени на електроенергията" ще доведат до фалит на две трети от кръчмите в Британия, които няма да докретат до зимата. Според собственика на една от кръчмите сметките за ток са скочили от 48 хиляди на 112 хиляди паунда годишно.
image

Главният изпълнителен директор на Shell Бен ван Берден каза пред репортери в понеделник, че смята, че кризата с енергийните горива няма да се ограничи до "само една зима

Тази зима, а и не само тази, както смята господин ван Берден, кръчмите в Англия ще бъдат затворени, а библиотеките, читалищата и художествените галерии ще бъдат пренаселени. Така в името на "победата над Путин", както дума Борето Джонсън, на британците ще им се наложи да четат книги и зяпат картини, тоест да повишават общата си култура. Злото жоже насилствено ги тика да стават комунисти, защото, както е казал Владимир Илич :
"Комунист можеш да станеш само, когато обогатиш паметта си с познаването на всички богатства [научни и културни] създадени от човечеството".
image

Кръчмата "Тан хил" в графство Йоркшир на 435 километра северно от Лондон. Нито можеш да влезеш, нито можеш да излезеш. Собственикът има голяма домашна библиотека

image

Нека си припомним кой причини този глобален скок в цената на енергията и какъв е залогът (изграждането на британците като комунисти), казва Борис Джонсън

image 

Месечните разходи за енергия ще накарат някои домакинства да харчат Ј500 на месец за сметки според Uswitch 

https://www.thetimes.co.uk/article/energy-crisis-galleries-and-libraries-to-act-as-warm-banks-for-the-struggling-xv9sfvn2p
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11160313/Shell-boss-warns-energy-crisis-not-limited-just-one-winter-fuel-rationed.html
https://www.fondsk.ru/news/2022/09/04/britanskoe-kipjaschee-chuvstvo-revolucii-57105.html




Гласувай:
7


Вълнообразно


1. starforlife - Така-така, да видим сега:
07.09.2022 16:48
Диагонализирах и ти връщам репликата спрямо твоите думи за "лъжи и манипулации" - цитирам те.
Та: Не е ли твоето (само не ми казвай, че цитираш това и онова издание, защото аз пък ще ти кажа, че и аз цитирах по отношение на неспособността ти да пресмяташ %) същото, след като зимата още не е настъпила, а ти вече говориш как ще е във Великобритания, затваряш кръчми и топлиш хората в библиотеки и други обществени места?
Та както твоето, цитирам "Така в името на "победата над Путин", както дума Борето Джонсън, на британците ще им се наложи да четат книги и зяпат картини, тоест да повишават общата си култура" го определяш като "фина ирония", защо моето, отново цитирам "щом ти като счетоводител не можеш да го пресметнеш" да не се приема за такава?
М?

Но да оставя това настрана и да ти поднеса БЕЗМИЛОСТНАТА ИСТИНА по една друга твоя УЖ "фина ирония", цитирам я: "защото, както е казал Владимир Илич :
"Комунист можеш да станеш само, когато обогатиш паметта си с познаването на всички богатства [научни и културни] създадени от човечеството"

А сега ОБЕКТИВНАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ:

За Русия ще ти го поднеса на руски, защото относително се предполага, че го владееш - ха ха ха.
ЩЕ СЕ ОГРАНИЧА САМО ДО КУЛТУРНИТЕ БОГАТСТВА, СЪСРЕДОТОЧЕНИ В МУЗЕИТЕ.
ЦИТИРАМ НАЙ-АВТОРИТЕТНИЯ РУСКИ ИЗТОЧНИК ПО ВЪПРОСА:
"Современный музейный мир России — это, прежде всего, 2027 музеев системы Министерства культуры РФ, среди которых музеи федерального подчинения, местного и крупнейшие ведомственные музеи.
В них сосредоточено около 60 миллионов единиц хранения, ежегодно их посещают около 70 миллионов человек."

А сега гъзобрък от Съединените американски щати. Превеждам ти, защото като всеки средно НЕинтелигентен комуняга не знаеш поне относително добре английски:
В Съединените американски щати има 35 000 (с думи, че да не стане грешка: ТРИЙСЕТ И ПЕТ ХИЛЯДИ) музея, като съществува класация за първите 600 и данните за 2021-ва година са, че само тези 600 са посетени от 71 милиона човека, а колко ДЕСЕТКИ ПЪТИ повече музейни експоната се съхраняват САМО във въпросните 600 оставям сам да откриеш (нали писа, че умният човек знае къде и как да прочете каквото го интересува).
След като го направиш...
А ти не, че ще го направиш де, защото... трябва да се върнем на твоите думи за умността... Ха ха ха ха
Ще ти поговоря за една програма ("Museums for All") в САЩ от 2014-та година, на базата на която:
- Въпросните 600 музея предоставят символичен вход (цена ПОД 10$, което е посилно дори за просяка на улицата, заработващ средно от 24 до 31$ дневно, което е достатъчно за повече от нормална храна - покрив над главата не коментирам, но безплатните такива са факт и почти покриват нуждите, докато в Русия такива просто НЯМА, а бездомници дал Вова - ха ха ха) ежегодно на над 20 млн. посетителя.
- Въпросните 600 музея харчат над 2 милиарда долара всяка година за образователни дейности - типичният музей отделя три четвърти от бюджета си за образование на учениците и си партнират с учебните заведения!

След това ще ти поговоря за една друга програма ("Blue Star Museums") в САЩ също от 2014-та година, на базата на която:
- Въпросните 600 музея предоставят БЕЗПЛАТЕН вход на всички ученици, ветерани и военнослужещи, както и семейства на последните две категории.
- Въпросните 600 музея използват 60% от приходите си (които възлизат на около 50 МИЛИАРДА $ годишно, та сам си прави сметка колко американците посещават музеите, а аз ще ти кажа, че статистиката сочи, че посещаемостта е по-висока от тази на професионалните спортни събития) за различни социални програми.

Добреее, няма да те мъча:
- В музеите на САЩ се съхраняват НАД ЕДИН МИЛИАРД експоната.
- Музеите в САЩ дават работа на 726 000 работни места, от които само постъпленията от данъци са средно 16 495$ годишно, а ти си направи сметка какво е средното месечно възнаграждение в сектора в САЩ и колко им пука за руския газ, та дори и гъз.
- И още и още и още...

- Статистиката за всички музеи в САЩ е, че годишно се посещават БЕЗПЛАТНО от 55 милиона ученици от ниво К-12.
- Още над 4 милиона БЕЗПЛАТНИ посещения се падат на ветерани, военнослужещи и членовете на техните семейства, а ти кажи има ли ги тези привилегии в Русия. Е, отговарям ти: НЯМА ГИ!

StarForLife™ ·idc=5539765~idp=1833862~070922~043-244·
цитирай
2. dupedalo - Много сте сладки путинските кра...
07.09.2022 16:52
Много сте сладки путинските кратункофци, дето се сбирате тук да си пощите въшките, да ближете мутрата на путлер и да лаете против Европа. Британия е това, което путинската нацистка кочина никога няма да бъде - велика нация, с велики хора. Да ви е честита новата премиерка на Обединеното кралство Лиз Тръс! Първото й посещение е в Украйна, естествено..
цитирай
3. leonleonovpom2 - Краси, здравей!
07.09.2022 17:23
Щях да чета по диагонала и аз, обаче не знам кой диагонал да хвана, за да не се дублираме с някой диагоналист!
Знам ,че тук се събира интелигенцията на блога, не само контрареволюционерите, които са също интелигентни, та да им задам един интелитентен, дори два, въпроса:
1/Ако папуас от Нова Гвинея пратят на Северния полюс и ескимос от Арктика, на екватора, контрареволюционерът е изявен географ, освен пътешественик, като Миклухо Маклай е и няма географски проблеми, кой от тях няма да оцелее и защо?

2/И другият въпрос е, в министерството ,новото , на Велика Британия има трима мургави министри/ мургави се приема, другото понятие за мургав е расизъм Раша какво е, не знам/! Каква е причината? Дали защото се възстановява Английската империя или защото подопечните и са завладяли метрополията? Как разсъждават?

И ние от подопечните им ли трябва да се учим на ум?
Знам ,че са много умни сеирджииге ти тук, тези, които визирам, почти колкото папагала са умни! Въпреки че в копирането никога не могат да го достигнат, та смятам ,че с крехката си интелигентност ще отговорят подобаващо!
Да оправдаят реномето си, което сами са си сэъздали!
цитирай
4. starforlife - ~ 3. leonleonovpom2
07.09.2022 17:59
Ваньо, ти си пълен идиот, пич!

И си тук само и единствено да си облизваш болното Его и да се самовеличаеш.
Човек може крайно малко ПОЛЕЗНИ неща да научи от теб, но за сметка на това маже да прочете удивителни глупости, които не отиват дори само на възрастта ти, а що остана на претенциите ти!

И преди да започнеш да скимтиш...
Защото ти като всеки нещастник залагаш на това да те приемат околните за жертва в такива случаи (като отношението ми към теб в момента) и да ти съчувстват...
А не да си извоюваш Уважение на базата на оборване на опонента ти...

Да ти покажа, че съм прав в по-горното като те приканя да прочетеш отново ИДИОТСКИЯ си коментар и се опиташ да проумееш, че той наистина е не само идиотски, а и такъв, какъвто казвам с това, че човек много рядко може да научи нещо полезно от теб, но за сметка на това може да се отначене на пълни глупости.
Като тези в случая от двата ти въпроса!
Ето това са ИДИОТСКИ въпроси, но БАНЕНЕЦЪТ ще ти го спести, а моите релевантни и винаги по темата ще обявява за глупави, защото не може да им даде отговор, който да подкрепя тезите и идеите ви.

StarForLife™ ·idc=5539777~idp=1833862~070922~045-246·
цитирай
5. leonleonovpom2 - А, разгеле, контрареволюционерът!
07.09.2022 18:35
Знаеш ли, приятно ми е от колега-идиот,кръгъл при това, да чуя такава похвала!
Друго не ми трябва, няма и да го чета Да не се окаже ,че не си кръгъл, а деформиран?
Понеже в науката си въздух, което на времето подминах, няма да водя с тебе " научни" спорове, излишни!

Сега, за да покажеш преимуществото на последните, 33 ли станаха, години на прехода, пред предходните 45, а защо и не ,всички след Панагюрското въстание ,ще бъдеш ли така добър, колкото си и симпатичен, да дадеш една извадка-сравнение за селището на братята Пано, Гюро и Щерю

В различни периоди колко му е било населението, като последните две дати са -първата до 1990 година и втората да е близка до днешната, да не е например от 1992г

След това, колко са училищата и детските градини сега в същото селище, колко са работещите промишлени прдприятия и какъв е респективно персоналът им?
Съпоставен с предходната дата, разбира се
Така, обобщавам- население на градчето през годините, училища и детски традини, Предприятия и работещи в промишлеността и селското спотанство
Анализ, ако искаш прави , ако искаш недей! Ако цифрите ти са коректни, не ми е нужно някой да ми го прави, мога и сам
При всички случая, не се опитвай да ме мамиш, аз мога да ги проверя,ще си задам въпроса, не който си мислиш!
Такава ли промяна искахме?
И отговорът- Не, в никакъв случай!
Не се борехме някои незаслужено да се правят на велики? За чужда сметка! А зсички да са сравнително добре, да имат място под Слънцето!
И каквви глупости ми дрънкаш за пари! Че, ако исках, аз може да бъда милионер и преди 1990 година ,когато сегашните парвенюта си брояха стотинките и бяха комплексирани , заслужено! Защото наистин толкова заслужаваха Такива им бяха реалните възможности!
Да не се отплесвам
Дай тази справка, ако е по възможностите ти!
И, не се занимавай повече с мен!
В различни орбити сме, нямаме пресечна точка! Както искаш си го тълкувай Това и второ мое ,подобно писание тук, сещам се сега!!

Ако не я дадеш, ще считам, че не е във възможностите ти!
А другите ти ги знам, излишно е да ги доказваш !Излиза ,че не си уверен!
цитирай
6. starforlife - ~ 5. leonleonovpom2
07.09.2022 18:49
Ами виж сега, ПСЕВДО научни човече...
- 1-во да покажа колко си "учен" и какви "научни" спорове с мен можеш да водиш с това, че си един от ИДИОТИТЕ, която си мислят, че ИДИОТИЗМЪТ за основалите Панагюрище Пана, Гюро и Щерьо е истина!
Ама то от пишман-учен като теб друго не може и да се очаква!
Преди мнооого-много години в района на днешно Панагюрище се е провеждал панаир. Най-обикновен панаир - сборище насред "нищото".
Постепенно "катунарите", пристигащи за този панаир са започнали да остават и ПАНАИРИЩЕ-ПАНАИРИЩЕ-се трансформирало в ПАНАГЮРИЩЕ!
Та толкова за НАУЧНИЯТ ТИ ИДИОТИЗЪМ или по-скоро показното, че си просто балалайко, който си търси слава, но предлага ПЛЯВА!
- 2-ро да ти кажа, че специално в Панагюрище социалният статус на населението се покачи В ПЪТИ спрямо този по времето на социализма!
Но не това е същественото, защото вие за "Свободата, Санчо, не е на върха на вилицата, а на върха на Копието!" - МОЯ МИСЪЛ НА МОМЕНТА ОФОРМЕНА по този начин, че да ти забия и вилицата и копието в ПРЪДЛИВИЯ ГЪс...
Та: Не е съществен социалния статус на населението специално в случая за Панагюрище... При все повтарям да е В ПЪТИ ПО-ДОБЪР отколкото по времето на изклецания ви соц...
А Е СЪЩЕСТВЕНА СВОБОДАТА, КОЯТО ТЕЗИ НАСЛЕДНИЦИ НА НАПИСАЛИТЕ С КРЪВТА СИ КЪРВАВОТО ПИСМО ДЕДИ ИМАТ!
Защото в Пу-ще е имало ДВА ОПИТА ЗА ПОКУШЕНИЯ над видни комуняги! Два! Та кръвта вода не става и толкова се харесваше властта ВИ по онова време в ГЕРОИЧНО Панагюрище!
Но аз ще дам друг, по-"човешки" пример:
Красимира и Нора бяха (и още са де) две сестри , живеещи през две къщи от бащинията ми.
Нора беше бунтарката, която постоянно я стрижеха от милицията (колко пъти баща ми я е "спасявал" от това и съответно е НАКАЗВАН, че я пуснал без да я острижат!) и то основно за това, че беше страшно красива и предизвикваше (ненарочно) мъжките възклицания след себе си.
Беше също и уникално умна Жена (с 6-7 години е по-голяма от мен, та за времето, за което говоря - аз бях в 5-ти-6-ти клас, а тя вече студентка трябваше да е, но...).
СТАНА ВАТМАНКА В СОФИЯ, ЗА ДА МОЖЕ ДА ИЗБЯГА ОТ МАЛКИЯ ГРАД!
Това беше "копието" - съсипващо Бъдещето на една млада, умна и красива жена, понеже не е разрешено да отиде и живее в София ПО СВОИ ИЗБОР И ВОЛЯ, да трябва да направи от "вилицата" (работа МНОГО ПОД СПОСОБНОСТИТЕ Й) "копие" и реално да свали нивото на живота си: в П-ще имаше етаж от къща 100-тина квадрата и ухажването на всичките мъже от възрастовия й сегмент, а го замени с гарсониера в София и затвора на ватманската кабинка.
НО ГО НАПРАВИ!
Като сме си говорили при редките й гостувания, лично ми е казвала, че го е направила, защото човек трябва да бъде СВОБОДЕН!
След години осъзнах какво има предвид!
ТА ГО НАПРАВИ, ЗАЩОТО НЕ Е НАГАЖДАЧ КАТО ТЕБ И ПОДОБНИТЕ ТИ ДА СКАЧАТЕ СПОРЕД ТОЯГАТА НА РОБСКИЯ ВИ СОЦ И ДА СЕ МАЗНИТЕ НА ВСЕКИ С КРЕНВИРШ В РЪКА!
НЕЗАВИСИМО, ЧЕ НЕ ВИ ГО ПОДАВА В УСТА, А ВИ ГО НАБИВА В ГЪЗА!
(То вие по дефолт с гъза говорите де, та затова не се различава от пърденето, пръдльовци!)

StarForLife™ ·idc=5539785~idp=1833862~070922~047-248·
цитирай
7. dupedalo - Ванката не е само пълен идиот. Той е ...
07.09.2022 19:19
Ванката не е само пълен идиот. Той е двеста идиота на куп. Мисир, дето се мисли за лебед. Никой няма да забрави как изпадаше в делириум, когато му слагаха минуси.
Путински папуас. Карикатура. Празна тиква.
цитирай
8. kvg55 - До 1. starforlife
07.09.2022 19:46
Ха-ха-ха!
Трольо, Трольо!
Тролиш и спамиш на поразия.
Бил "диагонализирал"?!
Ха-ха-ха!
Иди да живееш тази зима в Англия, белким се култивираш поне малко.
Ха-ха-ха!
цитирай
9. kvg55 - До 2. dupedalo
07.09.2022 19:51
"Била е Троя, били сме троянци"
Била е Британия, били са британците.
Sic transit gloria mundi!
А Лиз Тръс е проста като задник.
цитирай
10. starforlife - Дзън-дзън за реплика и ето ме - 6 мин. след публикуването му - все пак дори...
07.09.2022 19:55
Но пък Синът ми звъни и ни канят със "Снахата" да излезем на вечеря, та РЕЛЕВАНТНАТА МИ И ОБЕЗОРЪЖАВАЩА ГЛУПОСТИТЕ ТИ реплика по-късно (а може и утре, а може и да не те контрирам, защото тя Природата достатъчно те е контрирала.)

Сега само да ти кажа, че Нидерландия още в началото на войната максимално намали енергийните си доставки от Русия... От Нова година ги прекратява НАПЪЛНО... А не съм усетил да ме притеснява това!
Както всъщност не съм чул и някой (все пак аз работа за почти тройно спрямо средния нидерландец) друг тук да го притеснява и всеки стои плътно зад Правителството и Политиката му!

StarForLife™ ·idc=5539797~idp=1833862~070922~048-249·
цитирай
11. leonleonovpom2 - Има си сборища за такива като тебе!
07.09.2022 20:00
7. dupedalo - Ванката не е само пълен идиот. Той е ...
19:19
Ванката не е само пълен идиот. Той е двеста идиота на куп. Мисир, дето се мисли за лебед. Никой няма да забрави как изпадаше в делириум, когато му слагаха минуси.
Путински папуас. Карикатура. Празна тиква.
цитирай

Пишещ боклук!
Тук не е за такива отрепки като тебе! Иди в зоологическата градина, най много да ядеш заслужен бой от маймуните,заради несполучливната имитация ,трол старов!
цитирай
12. kvg55 - До 3. leonleonovpom2
07.09.2022 20:03
В предния и в тоя постинг се събра само "акъл и овчи мозък". Та чак прелива.
Ама въпроси си им задал. Ще има да гледат като теле в железница.
А за кмета на Лондон и министъра на финансите, който се беше засилил да става министър–председател, не им отваряй дума, макар соросоиди и либерасти са си българи, мразят циганите.
А Британия се циганизира.
цитирай
13. kvg55 - До 4. starforlife
07.09.2022 20:06
Ето, пак започна с обидите. И говори за "релевантна дискусия". Смехория!
цитирай
14. kvg55 - До 5. leonleonovpom2
07.09.2022 20:16
Ха-ха-ха!
Братята Пано, Гюро и Щерьо са цигани. Така е известно.
Ха-ха-ха!
А училищата в Панагюрище ги съкратиха. И директорът на гимназията по съвместителство е и директор на училището по шивачество. Поради липса на ученици. Училището обучаваше и килимарки, ама капитализмът затри килимарството в Панагюрище. Но пък си имат казино. Като в любимите на Земляка Съединени щати.
Ха-ха-ха!
Панагюрище живна благодарение на члена на Българската комунистическа партия, човекът с куфарче, инженер Лъчезар Цоцорков.
Ха-ха-ха!
цитирай
15. kvg55 - До 6. starforlife
07.09.2022 20:19
Ха-ха-ха!
Земляк, ти започна да фърляш пяна от устата.
Ха-ха-ха!
Трябва да свикваш с обективната действителност.
Ха-ха-ха!
цитирай
16. kvg55 - До 7. dupedalo
07.09.2022 20:20
Е го, и тоя обижда. Нещастници.
цитирай
17. dupedalo - Хахаха. Ванка, ти си най-смешното животно на планетата. Гочито е безкрайно прав, че
07.09.2022 20:22
[quote=leonleonovpom2] 7. dupedalo - Ванката не е само пълен идиот. Той е ...
19:19
Ванката не е само пълен идиот. Той е двеста идиота на куп. Мисир, дето се мисли за лебед. Никой няма да забрави как изпадаше в делириум, когато му слагаха минуси.
Путински папуас. Карикатура. Празна тиква.
цитирай

Пишещ боклук!
Тук не е за такива отрепки като тебе! Иди в зоологическата градина, най много да ядеш заслужен бой от маймуните,заради несполучливната имитация ,трол старов![/quot


си тук да си облизваш болното его, да се самовеличаеш и да се правиш на жертва.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Ясно ми е ,че не си наясно!
07.09.2022 20:22
Какво поисках от тебе?
Локуми или юбланишка халва, знам откъде да взема!
Осем пъти повишен стандарт? Как то смяташ, на база цена на вестници, на запрати ли?
Ами ще сметна с моята заплата от 1988г и същата но през 2008 тодина
година заплата,лв цена но вестник брой вестници

1988 450 0,10лв 4500

2008 1200 1,0пв 1200

Май ктандарта не се е повишил осем пъти ,а е паднал около четири пъти, при това за една популярна стока-вестник
А хляб ,ако е от 15 стотинки, който е два лева сега?

Ей такава табличка ми направи-население по години, предприятия, брой работници в тях, ако имаш данни за заплати- също, на един лев тогавашен приравни към десет сегашни
Интересува ме икономиката, не друго!
Смятам да направя постинг на тази тема, сега ми дойде на ума Няма да се бърша с тебе, може да благодаря само, че е в резултат на твоето заяждане
Икономиката, знам ,че си губя времето с тебе е най важна от всичко Няма по лошо нещо от икономическото робство В момента сме икономически роби! Нямаме икономика и зависим от внос ?Нещо ,което Стамболов с незавършено гимназиално образование е прозрял ,че е катастрофа
Знаеш ли какво е вноса ? Износ н националн продукт Безвъзвратно
Американецът, колкото и да се тупа ,че ни обича, няма да ни напълни хладилника Няма да ни прати записи ,да си пазарим Или да ни построи заводи
Въпреки ,че през 1981 година, канадецът, с когото работех, като си отиде, стовари цяло такси с неща, пред къщи, които дълго отказвах Приех само книги, касети с френска музика, чайове и кафета И някои дребни подаръци за бебето и жена ми!
Дай такава таблица А за Пано , Гюро и Щерю, това е народно предание за името на Панагюрище! не го ли знаеш Знам го ,защото съм изследвал много имена, откъде идват За Панагюрише, случайно

Дай такава таблица
И драги, хиляди пъти си зад мен в науката ,не прави жалки опити да ме мачкаш?
Плюс това, в приложната наука, не в тази със сглобки от цитати!
Може само да ме разсмиваш, в ролята си на шут
Като оня, Зеленски той е и нагъл, затова го харесваш Командори западняците! Нали съм прав?!
Разбира се ,че съм прав!

Опитай се да направиш таблицата За друго не се хаби, не го приемам сериозно, а като написано от шут!
цитирай
19. missana - Като гледам какво се случва в Англия,
07.09.2022 20:28
ми става ясно, че англичаните много яко ще я закъсат. Никакъв велик народ не са те. Просто досега вадеха късмет, но авантата свърши.
цитирай
20. morskipesni - мис-пис, горе-долу твойта работа , а ?
07.09.2022 20:39
Извадил си "поетичен" късмет с обиграната тъпук-бездарница. Умееш ти да се присламчваш до келявото. А то един "късмет", то един "талант" - восък ще лееш, да свърши (личния ти) цирк.
цитирай
21. iw69 - Идиота
07.09.2022 21:30
Джонсън си отиде, и наследи го една патка.
цитирай
22. kvg55 - До 17. dupedalo
07.09.2022 21:48
Ти като пишеш в огледалото ли се гледаш?
цитирай
23. kvg55 - До 18. leonleonovpom2
07.09.2022 21:50
Много време им отделяне за просвета на галфоните.
цитирай
24. kvg55 - До 19. missana
07.09.2022 21:51
Какъм късмет? Грабеха наглосаксите от целия свят като цигани.
цитирай
25. kvg55 - До 20. morskipesni
07.09.2022 21:52
Не те разбирам.
цитирай
26. kvg55 - До 21. iw69
07.09.2022 21:53
Лиз Тръс е ГТБП.
цитирай
27. starforlife - Ами ето ме бре, БАНСКИ. Върнахме се и сега ще ти отговоря по достойнство.
07.09.2022 22:04
- 1-во да кажа, че аз езика си мога да го озаптя и да не обиждам, но ти не можеш да започнеш и то релевантно да дискутираш.
Ще ти го докажа ето така:
На Венци обещах, че една година няма да пиша ПОШЛИ епитети по негов адрес, освен във вторник!
Днес е сряда и на теб пък обещавам, че НИКАКВИ ОБИДНИ епитети няма да пиша под постингите ти, но когато се мерна и те диагонализирам - ще коментирам КАКТО И В МОМЕНТА ПРЯКО ПО ПОСТИНГИТЕ ТИ и ще очаквам да откликваш на дискусията, та да видим кой е по-знаещ, учен, можещ и т.н.
Ако не откликваш, то си запазвам правото да отключа под съответния постинг епитетите, защото и сега ти не откликна и аз ги извадих, а не както се опитваш да извъртиш.

- 2-ро да кажа, че ни най-малко не троля, а първият ми коментар е в духа на постинга ти, при все да не касае Великобритания (за която също мога да пиша и пак положението е в пъти по-добре от това в Русия), а САЩ.
А касае САЩ, защото аз обикновено говоря за нациите и държавите, по който трябва да се стремим да се равняваме, да гоним.
А САЩ е такава, по която се равняват и гонят АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ държави в света в почти абсолютно всичко.
И е крайно смешно когато ти изобко не познаваш тази държава и държавност, а плюеш по нея!
Аз Русия мога да плюя, защото и по времето на СССР съм бил там поне 5-6 пъти и то за по над 10 дни...
И по времето откакто е Русия съм ходил почти пак толкова пъти, макар и вече за по по-малко дни.
Тоест, имам лични наблюдения на място! Както и поради владеенето на руски повече от добре и владеенето на компютърни умения вече повече от тотлично - мога да жонглирам с Информацията, а ти нито при първото, а още по-малко при второто си дори на половината на нивото ми.
Можем да го проверим това, ако кажеш, че не съм прав!

- 3-то да кажа, че те разбирам, че този мой първи коментар ти причинява гъзобрък, НО ТОВА Е ОБЕКТИВНАТА РЕАЛНОСТ, бански, а не тролене както искаш да го изкараш!
Защото, минимизирам:
- Ти за култура говориш и понеже музейното дело е в този ресор - аз просто дадох данните! А това, че в Русия има 2 700 (две хиляди и седемстотин) музея, а в САЩ 35 000 (трийсет и пет хилади!) - това не е мой проблем и аз смятам за нормално и логично да черпим опит от тези, които съумяват да поддържат почти ДВАНАЙСЕТ ПЪТИ ПОВЕЧЕ такива институции и то при много по-добри условия, включително и като социална ориентираност.
Защото ти спестих одеве фактът, че:
- Музеите в САЩ имат собствени микробуси, които човек може да ползва за призвижване м/у тях напълно безплатно!
- Музеите в САЩ имат постоянни пътеващи изложби! Тоест, даден музей организира най-интерест.ните му експонати, за които е възможно разбира се, да пътуват из страната и така да достигат до желаещите да ги посетят и в "затънтени", тоест "малки" (за САЩ това са градове под 100 000 човека население) градове.
В тези случаи, за околните селища отново се организират безплатни микробусни линии!
Написах ли безплатни?!
ТА ТОВА Е ОБЕКТИВНАТА РЕАЛНОСТ В САЩ, ПО КОИТО ТИ ПЛЮЕШ И ИСКАШ В ОРБИТАТА НА РУСИЯ ДА НИ ВКАРАШ, КЪДЕТО НАСКОРО ПИСАХ КОЛКО Е ЕДИН БИЛЕТ ЗА "ЕРМИТАЖА" И ТОВА, ЧЕ РЕАЛНО Е В ДЕСЕТКИ ПЪТИ ПО-СКЪП ЗА СРЕДНИЯ РУСНАК, ОТКОЛКОТО БИЛЕТЪТ ЗА СРЕДНИЯ АМЕРИКАНЕЦ!
А то това се вижда и от посещаемостта и то при положение, че знаем на руските статистики колко може да се вярва.
Толкова, колкото по времето на соца по обстоятелството, че петилетният план вече изпълнен и преизпълнен още на 3-тата година, а в магазина НЯМА И НЯМА!
И НЯМА ОСНОВНИ НЕЩА, А НЕ ГЛЕЗОТИИ!
Защото я ми кажи кога в Баня въобще си виждал по времето на соца... тоалетна хартия примерно?
Дори през 1989-та си признай, че никога не си виждал!
В П-ще я пуснеха ВЕДНЪЖ в месеца - я не!
А на ЗАПАД тя е нещо нормално още от 1928-ма година - цели 60 години преди времето, в което при соца беше нещо, за което хората да се "избиват" на опашки!
1928-ма и то за наличието във всеки ЗАПАДЕН магазин в Европа! В Америка е с повече от 10 години по-рано нормалното й наличие и използване!
ТА МНОГО СТЕ УЧЕНИ, ДА!
ЗАЩОТО ЗАДНИЦИТЕ СИ С ВЕСТНИЦИ БЪРШЕХТЕ, ТА И ТЕ ДОРИ "ЧЕТЯХА"!
То не, че имаше какво да се чете във вестниците де, защото вътре само ЛЪЖИ!
Ама пък БЯХА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ КАТО АБОНАМЕНТ!
Няма "не искам", няма "недей"!
"Свободата" социалистическа Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА! За какво ли не!
Задължително дори към оня свят тръгваш с петолъчка над гроба ти, а не както Бог "повелява"!
Пфу!

StarForLife™ ·idc=5539869~idp=1833862~070922~049-250·
цитирай
28. starforlife - ~ 18. leonleonovpom2
07.09.2022 22:07
Абе то не става ясно дали към мен е насочено, но така ще го приема и сега ще ти отговоря и на теб по достойнство:
- 1-во, Ваньо, ти не си този, който може да изисква!
Особено пък от мен и особено пък когато самият ти не репликираш по конкретно към теб насочено, а именно ти разнасяш шербет, халва и локум, включително и спрямо темите на постингите!
Но повтори си въпросите колкото и да са детински и ще ти отговоря.
С уточнението, че:
- За разлика от теб аз нямам самочувствието да знам - както е и при всеки НОРМАЛЕН човек - кой няма да оцелее и защо при примера ти, защото той е крайно ДЕТИНСКИ!
Папуасът от Нова Гвинея ще му е по-трудно на Северния полюс отколкото на ескимос от Арктика на екватора, но определено и двамата ще оцелеят някак си!
Тук обаче идва това, което казах, че е детинщина при теб и дето вика бански - мислиш елементарно, в една равнина.
Защото за Германия специално е пресметнато, че само с 2 градуса да намалят терморегулаторите и ще покрият недостига на руски газ за отопление!
Само 2 градуса, Ваньо, детишнико!
Досега и на 22 да им са били - как мислиш, на 20 градуса дали ще се смрат германците, м?
И на фона не дори на това, а на обстоятелството, че: папауасът не е живял в мраз, ескимосът пък в жега, то в случая англичанинът познава и жегата и студа!
Тоест, примерът и въпросът ти е крайно детински и както казва бански - защо да отговарям на глупави въпроси?
Ще мине зимата и ще видите, че цяла Европа ще си е жива и здрава.
Да, с неудобства и лееко затягане на колана, но...
Но Европа си е била Европа и тогава, когато не само руски газ не е ползвала, а и Русия въобще не я е имало!

СЕГА ПО МИСЛЕНЕТО В НЯКОЛКО РАВНИНИ:
МНОГО ЛИ Е ТРУДНО ДА СЕ ЗАМИСЛИТЕ, ЧЕ САМО СЛЕД 40 ГОДИНИ ЗАПАСИТЕ НА РУСИЯ, А И СВЕТА КАТО ЦЯЛО ОТ ГАЗ И НЕФТ ЩЕ СА ИЗЧЕРПАНИ?
Нека не са 40 години (но това са данните на най-авторитетните по тези въпроси, включително руснаци!), което е ПОЛОВИН човешки живот!
Аз що е речено ще го доживея!
Нека са 100 години!
Ей я де е 2122-ра!
НЯМА ГАЗ, НЯМА НЕФТ!
Светът ще мре ли?
Ами НЕ - именно ЗАПАДЪТ работи по това когато дойде моментът - да има вече надеждни алтернативи!
Не Русия, а ЗАПАДЪТ вече произвежда авиационно гориво от рапица!
Поинтересувайте се коя авиокомпания и от коя година НАПЪЛНО ще премине към това гориво!
Поинтересувайте се коя компания създаде и усъвършенства технологията!
И продължете да си балалайкате за "величието" на Русия и да си гледате "вилицата".
Защото това да искаш евтино, независимо дали е за сметка на зависимост от чужда държава и приумиците й - е точно "чипса и колата", по които се присмивате, но когато ви отърва!
Ако ЕС и в частност България беше реализирала вече независимостта си от руските нефт и газ, то сега нямаше да стоят тези наболели, НО НЕ И НЕРАЗРЕШИМИ И НЕ И СТРАШНИ ВЪПРОСИ!
ПреживяхМЕ Виденовата зима - ще преживеТЕ и Вовавата!
Вече казах, че Нидерландия отдавна сведе закупуването на тези енергоносители от Русия до абсолютен минимум, а само след 3 месеца, В РАЗГАРА НА ЗИМАТА, до НУЛА!
А България е имала същия шанс за развитие, че и много по-добър от Нидерландия!
Но къде е Нидерландия - къде е България?!
И това само понеже първата не е вървяла ръка за ръка с СССР през "хубавия" социализъм!

StarForLife™ ·idc=5539871~idp=1833862~070922~050-251·
цитирай
29. kvg55 - До 27. starforlife
07.09.2022 22:25
И пак започваш с лъжа.
То се дискутира по темата зададена от постинга, а не по подхвърлени от теб безсмислени въпроси. Не си по–голям тарикат от мен и другите. Ти накъдето отиваш, аз от там се връщам. Като не можеш да опровергаеш написаното от The Times, пътувай по хордата на Бочко.
цитирай
30. starforlife - ~
07.09.2022 22:28
В 29-ти коментар kvg55 написа:
Ти накъдето отиваш, аз от там се връщам.
Хайде да не ми използваш лафовете, м? Смешно е нЕкак си.
Особено когато не са верни по отношение на теб и поговорката тук е: "Не питай старило, а питай патило!"
Което в светлината, че ти не си напускал...
ОК питам те: КОЛКО ПЪТИ СИ НЕ БИЛ ВЪВ ВЕЛИКОБРИТАНИЯ, А ИЗОБЩО ИЗВЪН БЪЛГАРИЯ?

После ми кажи кое точно е новата ми лъжа?


В 15-ти коментар kvg55 написа:
Земляк, ти започна да фърляш пяна от устата.
Трябва да свикваш с обективната действителност.
- Не съди по себе си! Ако ти си започнал, понеже обективната действителност не ти изнася и тя е, че СВЕТЪТ ЩЕ ПРЕЖИВЯВА И БЕЗ РУСИЯ, А ПОСЛЕДНАТА БЕЗ СВЕТА СЕ ВРЪЩА В 18-ти ВЕК... То аз съм с усмивка на уста, най-малкото защото съм убеден в думите си, а и принципно ВЪОБЩЕ не ме касае нищо, свързано с тази допотопна - за Русия говоря - държава!
- Обективната действителност, бански, я казах каква е и част от нея е, че само след 40 години нефт и газ няма да има!
Но докато ЗАПАДЪТ разработва какви ли не технологии (апарат с размерите на куфар вече от атмосферата на Марс годна за хората прави!), за да отговори на нуждите си от този момент нататък, Русия продължава да експлоатира нещо, което не е без дъно.
Та дори и фактор да е и аз не съм казал, че не е, а само, че НЕ Е НЕЗАОБИКОЛИМ ТАКЪВ - само след половин човешки живот Русия НЯМА да е никакъв фактор!
Та помисли кой мисли в една равнина - аз или ти.
АЗ ТОПЛО ЩЕ ИМАМ И ТО БЕЗ ХАМАЛОГИЯ!
ТИ КАК ЩЕ СИ КАТО СИ УЖ ПО-УМЕН?
На мен 16 (шеснайсет) доставчика на ел. енергия се състезават кой по-добри условия да ми предостави и затова ел. енергията ми е по-евтина дори от в България!
4 (четири) са състезаващите се да ми доставят вода!
Всички режийни: ток, вода (топла от ТЕЦ и студена), газ, Интернет - ми са ЕДНА ТРИЙСТА (средно 390-410€ плащам за всичко за двама възрастни) от заплатата!
За теб как са като си уж по-умен?

StarForLife™ ·idc=5539876~idp=1833862~070922~051-252·
цитирай
31. leonleonovpom2 - Абе, човек!
07.09.2022 22:51
Аз говоря за себе си ,само когато някой злонамерено се мъчи да ме злепостави Знам си мястото и постиженията, няма нужда някой,който си няма хабе,р да ми ги обяснява

Един ще умре веднага и това няма да е папуасът! А ескимосът, защото в структурата му има мазнини в повече и няма да издържи на екваториалните температура и влага Ще получи топлинен удар!

Сега, поисках ти доказателства за повишеният осемкратно стандарт в Панагюрище Ще си призная, никога не съм бил там Бил съм много пъти в Съединение, в цеха за Бутилки Но ходех да нощувам в Пещера и нямах време за Панагюрище Но един път, след 10 минути идваше влакът и се запътих към гарата ,цехът беше в близост Но ме догони собственикът и попита, дали не съм се объркал ?
Като разбра ,каква е работата, каза ,че негов приятел отива в Пловдив до гарата, да не си губя времето с тази разходка, чака ме, ще ме остави на гарата
И се разминах с Панагюрище

Та дай ,каква е икономиката на града в вомента, колко е населението, колко работят, колко са децата спрямо общия брой хора
Колко хляба колко килограма сирене могат да купят с пари от заплата?
Защо хората отиват в чужбина да работят?
Иначе аз съм наясно как работят американци и сие Работил съм с тях, получавал съм ласкави отзиви за работата си и познанията Предлаган ми е договор за работа
в известен университет В него момент не можех да приема Приеха колебанието ми като знак за недоволство от заплащането-десет пъти по-голямо от това в момента Казаха ,че това е предварителен договор ,след десет месеца ще бъде в други размери!
Що се отнася до руснаци и американци, аз съм за разбирателство Не искам никой да страда И смятам ,че с взаимноизгодни отстъпки, то може да е факт
Газът е дребно перо за Русия Русия държи най-важните метали за космонавтиката електрониката и всичко свързано с нея И не санкционират никой Защото знаят ,че това е връщане век назад
Старите хора казваха-Като се караш с някой ,остави нещо и за друг път!
Поучително!
Не се тормози с таблицата, наясно съм с нея!
цитирай
32. starforlife - ~
07.09.2022 22:52
Ваньо, ами аз не бях свършил, защото за разлика от теб - пиша пом/у други ангажименти, а ти жалиш за битието си, но не се емваш нещо да се пребориш да се подобри!
Иначе не би говорил така - от там знам.

Та:

leonleonovpom2 написа:
Аз говоря за себе си ,само когато някой злонамерено се мъчи да ме злепостави Знам си мястото и постиженията, няма нужда някой,който си няма хабе,р да ми ги обяснява
Един ще умре веднага и това няма да е папуасът! А ескимосът, защото в структурата му има мазнини в повече и няма да издържи на екваториалните температура и влага Ще получи топлинен удар!
Не, Ваньо, НЕ СИ ПРАВ и разсъжденията ти са детински!
Каквито и мазнини да има ескимосът, той има по-голям шанс за оцеляване!
Ще го кажа и аз леко детински, но реално релевантно:
Ескимосът ще се топне в реката, които на екватора в изобилие и ще се разхлади. Ще излезе и около него ще е пълно с храна, която все ще намери начин да улови или достигне.
Папуасът ще се вкочани още на 10-тия час и нататък леталния край е сигурен.
Та не разсъждавай като първолак, нали искаш да те приемат като интелигентен човек?
Описах при пускане на единия и другия извън населено място.
А в населено ескимосът има още по-голям шанс, защото по-лесно се охлажда една система въобще, отколкото да се загрява.
Дори самата населеност на двете хипотетично зададени географски места го доказват!
Или искаш да кажеш, че на екватора няма хора с огромно наднормено тегло?
Пък не мрат като мухите над бирата, нали така?

leonleonovpom2 написа:
Сега, поисках ти доказателства за повишеният осемкратно стандарт в Панагюрище
Ами хайде първо ти да ми покажеш мястото, КЪДЕТО СЪМ НАПИСАЛ, ЧЕ СЪВРЕМЕННИЯТ ПАНАГЮРЕЦ ИМА ОСЕМКРАТНО ПОВИШЕН СТАНДАРТ?
Защото аз такова нещо не съм споменавал, но миг да проверя все пак, при все да си знам манталитета и той да не е парашутистки като вашия!
Проверих, Ваньо, а ти си сложи очилата!
Защото съм написал "В пъти"! "В", а не "8"!
Но понеже за хляба искаше... И но понеже аз го помня от 36 ст. за "Добруджа"...
Та да видим:
Когато хлябът беше 36 ст. майка ми получаваше 160 лева заплата и с нея можеше да си купи 444 хляба.
А заплатата й от 160 лева може да се приеме за средна за П-ще, понеже имаше и такива с по 120 лв., но и малко с 300-340 лв. - миньорите на "Асарел".
Майка ми беше инкасатор в Търговията и при цена на хляба в момента от 2 лева както ти казваш, едва ли заплатата на такъв е под 900 лева, Ваньо.
А на "Асарел" заплатите са м/у 2400 и 4000 лева за по-нормалните, работнически позиции. Повтарям: За НОРМАЛНИТЕ позиции - аз съм писал тук как Икономическият им директор ми е Приятел (и не само той де), а още през 2008-ма беше с 12 000 лева заплата! (Поръчител на кредит ми беше. Ипотечен кредит над 500 000 лева!)
А там, на "Асарел", работи всеки 3-ти панагюрец и ако за тях при 2 лева хляб излиза, че могат да си купят 1200-2000 хляба ОБИКНОВЕНИТЕ РАБОТНИЦИ, то излиза, че е почти както ти си прочел ОСЕМ пъти.
Но повтарям, че аз такова нещо не съм твърдял и ако ме питаше - щях да кажа поне 3 пъти, че е по-висока ПОКУПАТЕЛНАТА СПОСОБНОСТ, А СТАНДАРТЪТ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ ОСЕМ ПЪТИ!
Защото първото не прави второто, а второто зависи и от много други неща!

leonleonovpom2 написа:
Ще си призная, никога не съм бил там Бил съм много пъти в Съединение, в цеха за Бутилки Но ходех да нощувам в Пещера и нямах време за Панагюрище Но един път, след 10 минути идваше влакът и се запътих към гарата ,цехът беше в близост Но ме догони собственикът и попита, дали не съм се объркал ?
Като разбра ,каква е работата, каза ,че негов приятел отива в Пловдив до гарата, да не си губя времето с тази разходка, чака ме, ще ме остави на гарата
И се разминах с Панагюрище

Та дай ,каква е икономиката на града в вомента, колко е населението, колко работят, колко са децата спрямо общия брой хора
Колко хляба колко килограма сирене могат да купят с пари от заплата?
Защо хората отиват в чужбина да работят?
Иначе аз съм наясно как работят американци и сие Работил съм с тях, получавал съм ласкави отзиви за работата си и познанията Предлаган ми е договор за работа
в известен университет В него момент не можех да приема Приеха колебанието ми като знак за недоволство от заплащането-десет пъти по-голямо от това в момента Казаха ,че това е предварителен договор ,след десет месеца ще бъде в други размери!
Що се отнася до руснаци и американци, аз съм за разбирателство Не искам никой да страда И смятам ,че с взаимноизгодни отстъпки, то може да е факт
Газът е дребно перо за Русия Русия държи най-важните метали за космонавтиката електрониката и всичко свързано с нея И не санкционират никой Защото знаят ,че това е връщане век назад
Старите хора казваха-Като се караш с някой ,остави нещо и за друг път!
Поучително!
Не се тормози с таблицата, наясно съм с нея!
Тук, Ваньо, колкото и да те дразни, ОБЕКТИВНАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ е, че ТИ НЕ СИ НАЯСНО КАК РАБОТИ АМЕРИКАНЕЦЪТ!
Защото си работил (забележи, че го допускам да е истина, а то може и просто лъжа от твоя страна да е) с американци през 70-те години на миналия век, а само в главата на дечко светът застива и не се развива.
Наясно съм аз, защото вече над 10 години ЕЖЕДНЕВНО не просто работя с американци (и не само естествено), а работя по техните стандарти и изисквания!
Ти просто си проветряваш устата.
Та толкова по най-"важното" от това твое отгоре - останалото е просто плява!
ОСОБЕНО ПЪК ТОВА КАК РУСИЯ ДЪРЖАЛА МЕТАЛИТЕ ЗА КОСМОНАВТИКАТА И КАК БЕЗ НЕЯ...
Глупости на търкалета!
Ама пълни глупости, в които няма абсолютно нищо вярно, ТА ЧАК СЕ ЧУДЯ ТИ ЛИ, ВАНЬО, СИ ГИ ИЗМИСЛЯШ ИЛИ ВЯРВАШ НА НЯКАКВИ ПРОПАГАНДНИ ЛЪЖИ?!
Не ми отговаряй, не те питам! А и ми е все тая!

StarForLife™ ·idc=5539880~idp=1833862~070922~052-253·
цитирай
33. leonleonovpom2 - продължение....
07.09.2022 23:18
Изненада ме добрият ти интерес към горивата
Керосин от рапица е в областта на научната фантастика И то по адрес на рапицата Познавам само растението визуално, не оспорвам технологията, която не познавам Между другото ,нефт и газ е специалността ,котирана най-ниско при нас Питам се от колко декара рапица ще се получи керосин, достатъчен за презокеански полет? И каква ще е цената му?

Що се отнася до нефта, не ми е специалност, но в последните години поработих по пречистване на горивата от сяра, по асфалта също И не съм съвсем, даже никак, бос
Нефтът земята си го произвежда сама, това е сигурно! Защото ,още като студент биха тревога-след 20 години свършва! Той, все пак, не е даденост, аЗемята си го произвежда според нуждите си!
Е, при свръхупотреба, ще има катаклизми и катастрофа Защото той е явно смазка за континеталните плочи Ако липсва, следва земетресение Затова в Калифорния са спрели, доколкото знам добива Ако ли не- правят голяма грешка!
Със сигурност ерата на горивата ще отмине Но, няма да е утре!
И-дали ще е гравитация или левитацията, която ще ги замени, един Господ знае и доколко човек има разум!?

А Англия тези дни даде ясни знаци, че е завладяна от тези, които доскоро е експлоятирала И това стана ясно за нея И при другите е така, пекат се на същия огън! Ще я последват, няма друг изход!-кмет, министър, министър-председател!
Писал съм, това е схемата ,по която е загинал Рим! Благородници от покорените народи, войници и преторианци от тях, отмяна на военна служба за римляни, както при нас, владетели-също!
Засега кралят е защитен, но пък няма реална власт и ----мандалото пада!
Който не се учи от грешките си в историята, други му ги преподават!
цитирай
34. starforlife - ~ 33. leonleonovpom2
07.09.2022 23:20
Ваньо, химико, самолетите отдавна не летят на керосин, особено малките и особено военните!
А и не съм написал никъде "керосин", а "САМОЛЕТНО ГОРИВО", но то това като "В" и "8" - не четеш и то с внимание, а претендираш!

Биодизелът НЕ Е ДИЗЕЛ, ама автомобилите се движат на него, нали така?
Та отново:
ЗАСТИНАЛ СИ НЯКЪДЕ В 70-те ГОДИНИ НА МИНАЛИЯ ВЕК, ПИЧ!
Стой си там, няма да ни липсваш и нямаме нужда от теб и "знанията" ти.
Ха ха ха ха ха

ПС:
leonleonovpom2 написа:
Нефтът земята си го произвежда сама, това е сигурно! Защото ,още като студент биха тревога-след 20 години свършва! Той, все пак, не е даденост, аЗемята си го произвежда според нуждите си!
Хаааааааа ха ха ха ха ха
Пък после ти мъчно, че хората ти казват, че си...
Нали!
(Обещах без обиди!)
Ваньо-Ваньоооо, чак ми е мъчно за теб в Реалността, пич!
Изобщо не се майтапя.

И още един ПС за всички русофилистици:
Не само от рапица, ЗАПАДЪТ вече произвежда АВИАЦИОННО ГОРИВО и от водорасли!
(За Ваньо ето и вида водорасли: Chlorella Pyrenoidosa - какво ли не прави ЗАПАДЪТ вече от нея, защото тя е възобновяем и евтин източник, а не нефта и газа!)
И не само от рапица и водорасли всъщност!
Та нефтът и газът на Русия не е нещо незаобиколимо и дори във вашия живот ще се убедите в това.
А аз ви питам с какво друго може да се "похвали" Русия?
С какво?!
"Боинг" са заявили, че до 2050-та година ще летят изцяло на био-гориво!
В момента около 20% от самолетите им вече летят на такова!
Ама "Боинг", не "Аерофлот" (осъзнавам, че едното е производител, а другото превозвач, но така го давам примера и е релевантен).
На втория вече самолетите почти не летят!
Да не говорим, че "Аерофлот" стигнаха до там самолетите да ги КРАДАТ!

StarForLife™ ·idc=5539882~idp=1833862~070922~053-254·
цитирай
35. leonleonovpom2 - Не, работил съм 10 години с тях, до ...
07.09.2022 23:51
Не, работил съм 10 години с тях, до началото на 90-те И то с елитни представители-американци, канадци, французи, италианци....
И изненадващото е, че точно демокрацията спря тези контакти Имам обяснение, но не е приятно за нея!
Бъркаш, не съм от тези които чакат!Наготово
Годините се търкалят, след като умишлено са ме държали в изолация, не се заблуждавам ,че съм в крак в момента Канадецът Жак ,например ,ми беше казал, че няколко пъти в месеца ходи на нощен Университет за специалисти Учудих се? Супервизьор или вайзър, защо е необходимо да ходи? Защото, навън за вястото му чакат десет човека, поне Може да знае наистина много в момента, но новостите са на конвейер Утре ще усетят ,че не ги знае и ще му посочат вратата
Мен, преди промяната, не ме пускаха на Запад И открито казваха защо Че ще избягам! С тогавашните си познания щях наистина да пробия навсякъде и бяха наясно с това! Аз считам за мой връх, думите на американски представител на световно известна фирма Като му казаха какво съм направил с техен продукт и го попитаха какви резултати имат в тази област Той ме гледаше невярвашо и стана прав Каза ,че в тази област нямат никакви резултати с него! иза мен допълни-Господин Симеонов, вие сте изобретател!
Какво повече да иска човек от това!
Хората от другия край на Европа ме издириха, какво остава, сам да се предложа Друг е въпросът, че и през ум не ми е минавало да го правя! Или да бягам!
Просто не съм такъв тип! Във всичко!
Та ,така стоят нещата ,Жоро!

Може да съм работил с хора от цял свят, от руснаци също имам високи оценки, но не съм чуждопоклонник Както те са ми признавали постиженията, аз също признавам техните, отличната им организация, но няма да сложа това над родители, близки и България!
цитирай
36. mt46 - ...
07.09.2022 23:59
Да, мнозина се нуждаят от ограмотяване...
цитирай
37. leonleonovpom2 - Да, прав си! С керосин работих за ...
08.09.2022 00:09
Да, прав си! С керосин работих за последно през 2008 година Не съм спец по тях,но биогорива се влагат, доколкото знам в определен, малък, процент! Защото правят нагар, ако не знаеш? От рапицата се прави олио и горивото е реално олио, не може да е нещо друго А самолет, да си го наречем горивото олио, с олио ще експлодира!
Както и да, все пак аз съм работил с горива,горял съм от тях и сега пиша, защото сам се изгасих и не допуснах и една грешчица, защото тя щеше да е фатална!
Какво ще е през 2050 година е като оня виц за лъвицата:
Осъдили трима бандити на смърт Те поискали да ги помилват Завели ги при султана Той казал, че ще помилва този, който го увери ,че може да направи нещо,което той не може
Първите двама мислели и нищо не могли да измислят Зад гърба на султана стояла злобна лъвица в клетка и им се зъбела!
Третият казал, че след две години ще оправи лъвицата?!
Султанът вдигнал рамене, наистина, той не може това! Наредил да ги върнат в килиите На двамата потвърдил смъртните присъди, третия-ще чака две години
По пътя другите двама го питат-Луд ли е? Как си представя тази работа?
Той казал да не се притесняват След две години-султанът може да умре През това време може и лъвицата да умре А след две години може и да се справи пък!?
Лека нощ!
цитирай
38. starforlife - ~
08.09.2022 00:13
~ 35. leonleonovpom2
аз, Аз, АЗ! (Визирам твоя стил на себеизтъкване, което на мен приписвате, а дори никой от вас не знае нищо за трудовия ми - примерно - път и какви разработки имам зад гърба си - толкова се себеизтъквам.)
Ваньоооо, ТИ и АЗ не сме важни!
Въпросът е какво прави ЗАПАДЪТ, по който плюете (но всичко ви е ЗАПАДНО и абсолютно нищо руско) и какво Русия, която всячески се опитвате (но естествено няма как да стане, поне не и в очите на безпристрастните и трезво мислещи) да възхвалявате.

Ако аз се кефя на нещо при ЗАПАДА, то това е на Успехите и на това, че ОТ НИЩО НЕЩО СА СПОСОБНИ ДА НАПРАВЯТ И ТО ПРИ НАЙ-ВИСОКО КАЧЕСТВО!

Няма да ви плакна очите например една японка от какво направи обувки и то супер качествени, здрави и прочее, а същевременно супер евтини!
Ето това е Успех, а не да копаеш земята и реално да я осакатяваш (каквото прави "великата" ви Русия и то на базата на ЗАПАДНИ технологии!)


~ 37. leonleonovpom2
Ти му говориш, че 20% от самолетите на "Боинг" ВЕЧЕ ЛЕТЯТ на гориво от рапица... Че от 2050-та ВСИЧКИ 100% техни самолети ще летят на такова гориво...
(Нека не е от 2050-та - от 2080-та да е!)
То ти вика "грух"! Тоест, ти бърбори за олио, нагар и прочее глупости.
Което ме присеща да ви затапя и натам, че:
ЗАПАДЪТ измисли тефлона и колко сме бедни само, та дори в България ВСИЧКИ вече да имаме САМО тефлонови съдове в кухните си (нищо, че са в пъти по-скъпи от обикновените), които се почистват почти само с течаща СТУДЕНА вода.
Тоест - ето ви енергийната ефективност, което при ЗАПАДА не е изолацията и дограмата, нито възобновяемите енергоизточници само или нещо от сорта както многоравнинните мислите, а е хъс да се върви Напред и Нагоре във всяко едно отношение, включително и за благото и на Природата.
Защото ако до "вчера" една (руска - ха ха ха ха) тенджера се миеше с подгрята с Х количество енергия (от газ, нефт, каквото и да е), Y грама почистващ препарат (отново принципно произлязъл от същия този нефт) и яко търкане от страна на жените ви Z време - именна ЗАПАДЪТ създаде тефлона и сведе до абсолютен минимум X, Y и Z и никоя жена не ще го плюе този ЗАПАД, а е благодарна (не само) за това.
Та и крайно смешно е някои от вас, русофилите, да създавате и женски фейкови профили, а да нямате поне елементарни познания по женска Психика и Психология, а други в това - имането на женски профили - да набеждавате.
Ти лично, Ваньо, мен си набедил виждам и то подло зад гърба ми, а за невярността на твърденията ти да не говорим.
Но пък я покажи къде Биб (нея възприех под твоето "книжарката") е коментирала под постингите на баненеца, домакина, та да не те обиди човек, че си...? Нали...
Защото аз каквото подхвърля мимоходом или твърдя по-сериозно по твой адрес - мога да го покажа или докажа и обикновено го показвам неоспоримо и "черно на бяло", а ти не и само днес се погледни колко пъти те затапих, че говориш неверни по отношение на мен неща.
Та си си заслужил епитетите, но ето на - ще ви ги спестявам, та да видите, че езикът ми е нарочен, а и аз да ви видя какви дискусии ще водите.
Засега нулеви!
Защото аз ви плакна очите, а ти в случая наместо да се зачетеш в Интернет - руският или ЗАПАДЕН, м? - започваш да си фантазираш през призмата на "многоравнинното" си мислене за олио и нагар!
Естери, "химико"! Метилови и етилови естери на рапично масло! А не олио!
Защото то и първакът се прави от сливи, ама гори и почти не прави нагар, а не кора от загорял мармалад от сливи, нали така?

StarForLife™ ·idc=5539890~idp=1833862~080922~054-255·
цитирай
39. leonleonovpom2 - Добре , де!
08.09.2022 00:26
Какво да направим, Жоро?
Да им мием краката ли? Западът е прибрал каймакът и на Изтока
Една братовчедка на дядо ми, жена, почни момиче, е мигрирала в Щатите За 20 години става милиардерка? Идва през 46 година с кораб и кола С бял панталон, с колата обикаля пътищата-черни тогава Събира очите на всички, с пура в устата
Дайна я наричаха, от Юрданка Като стана промяната, от нашата телевизия ия издириха инаправиха телевизионно интервю Чакаха я с камерите тя пристигна с луксозна кола, караше я сама, на 90 години Е, тя е от изтока? Следователно нещата опират до организация Не до сиво вещество
Имат организация, каквато ние нямаме На времето ,за експеримент ми трябваше О,3 милимтра дебела ламарина В нашите складове нямаше Снабдителите търсиха и не намериха Тръгнах аз да обикалям И намерих на летището, изоставени листове Е, вече като се знаеше къде са, уреди се закупуването Но моя ли работа беше, да ги търся?
Това ми каза и професорът, гарант за мене Ако ме притесняват новите колеги, познава и тях и мен! По-добър съм от тях, затова гарантира Ако ме притеснява, че в непозната среда ще търся каквото ми трябва ,не е така, както при нас Оставям списък вечерта, какво ми трябва, на сутринта е на Бюрото ми!
цитирай
40. starforlife - ~ 39. leonleonovpom2
08.09.2022 00:45
ХАЙДЕ ПАК ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ И ЧИСТИ ЛЪЖИ!
Човече, живеем в епохата на Информацията!
Един от кумирите ми (без да се захласвам, а и не токова заради успехите му, а заради ФИЛОСОФИЯТА му ми е кумир) - Бил Гейтс, казва (цитирам по памет, но ще поставя в кавички, защото ще е почти точно): "Начинът на събиране, съхраняване и обработка на Информацията предопределя дали ще успееш или ще загубиш!"
Та, Ваньо, не се ли усещаш, че живеейки в епохата на Информацията и ДОСТЪПНОСТТА Й, което ОТНОВО ЗАПАДЪТ ни даде - всеки може да погледне колко от американските (и въобще Западните) носители на Нобелова награда или въобще каквито и да са сериозни успехи са НЕамериканци (НЕзападняци)!
И ТЕ ЕДВА ЛИ СА ПОВЕЧЕ ОТ 5-10%, ама на теб ти дай да поднесеш ЛЪЖАТА, че Америка и въобще Западът ни ограбва умовете!
Ами не, НЕ Е ВЯРНО!
Западът е двигател на Прогреса още от времето, когато именно РОБСКАТА СЪЩНОСТ на соца по който милеете, .Н.А.С.И.Л.С.Т.В.Е.Н.О. Е ПОЗВОЛЯВАШЕ въпросното изтичане на мозъци.
Друг е въпросът, че и тогава единици успяваха да избегнат "справедливия" куршум в гърба и да избягат на Запад и то изключително преобладаващо УМНИ хора!
Много малко посредствени хора са бягали по времето на социализма - изключително са го правели умните и кадърните, КОЕТО Е И ПОКАЗАТЕЛНО КОЛКО СА "ХАРЕСВАЛИ" СОЦИАЛИЗМА И КОЛКО "ПРОПАДНАЛ" Е БИЛ И ТОГАВА ЗАПАДА, ТА ДА Е ТАКА ПРИМАМЛИВ ИМЕННО ЗА НАЙ-ОБРАЗОВАНИТЕ, НАЙ-УМНИТЕ, НАЙ-СПОСОБИТЕ!
Тези, които осъзнават, че там могат да реализират потенциала си и да са в полза не само за Човечеството, а и за самите себе си, а в соца биха били просто поредните теоретично знаещи и можещи, но практически неосъществени Умове! Бедни материално и малтретирани ментално Умове!
...
Седнал онзи ден Пръцко да ми се прави под моя последен постинг и да се опитва да ми твърди, че нидерландската ASML, която е безапелационен и незаобиколим фактор за съвременните технологии едва ли не зависела от Русия и руска технология и окомплектовка!
ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ И ПЪЛНА ЛЪЖА!
Как си го представяш геолог да ми дискутира за технологии, по които не само е едното ми ви'шо, не само съм го работил това, а и е в сегмента ми, в който си изкарвам отлично прехраната от над 30 години, а не като него да съм прочел нещо и то колко истина, колко пропагандна шитня?
Та тогава аз можех да му назова дузина личности, които правят ASML това, че ако Русия я срази като "Азовстал" - ЦЯЛ СВЯТ се връща във века преди интегралните схеми, тоест век назад!
Цял свят!
"Веднага"!
Незаобиколимо!
А вие с "Газпром", който повтарям, че е напълно заобиколим фактор си гъзарейте.

И стига с това "аз, Аз, АЗ", Ваньо!
Проумей, че ТИ СИ НИКОЙ!
НИКОЙ СИ БИЛ, НИКОЙ СИ И НИКОЙ ЩЕ СИ ОСТАНЕШ!
Аз също съм такъв!
Но за разлика от теб не разказвам сладкодумно какво правих 24 дни от май в "западаща" и "умираща" Америка, нали така?
Както и след това 18 дни от юни в Канада, нали така?
Както и няма да се пудря след 4 дни къде и за колко заминаваМЕ.
И няма и да се пудря, защото, Ваньо, това е просто думи - нищо не променят от ОБЕКТИВНАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ.
Особено пък за Човечеството!
Та ти е крайно време да извадиш пръста си от устата и да угасиш измамния бенгалски огън в очите, слепите за Реалността.
Не, че ще го направиш де - манталитет и навици.

StarForLife™ ·idc=5539892~idp=1833862~080922~055-256·
цитирай
41. starforlife - БАНСКИ, не се ласкай, не съм зажаднял за твоите драскотения по нощите, а аз още работя и използвам пауза като при предходните ми коментари.
08.09.2022 02:13
(Работя с хора, Ваньо, при които часът е 16:10, а не 1:10 както е при мен.)

Та:
Одеве не взех отношение, БАНСКИ, защото не е съществено и е дребна подробност, но...
Но понеже ти търсиш под вола теле в моите коментари, че да се оправдаеш за липсата на диалогичност от твоя страна и се хващаш и за най-малката... неточност да го нарека, та да ти го кажа:

В 14-ти коментар ти реално въвеждаш не само Ваньо, а и въобще Читателите в заблуждение, защото например в П-ще НЯМА КАЗИНО ПОВЕЧЕ ОТ 10 ГОДИНИ!
Та ето как дори Гугъл би ви изиграл лоша шега на "умните" и "многопластово" мислещите, защото ако го попиташ - той не само ще ти даде наличието на такова, а дори ще ти твърди в който и да е момент от денонощието, че е отворено.
Та толкова и с Гугъл го можете.

"Училище по шивачество" (иронизирам те фино как дори името му не знаеш как беше, но това не ти пречи да балалайкаш пред още по-незапознатите. А името беше това на най-великата Българка, да те "поограмотя" макар и след дъжд - качулка.) също отдавна няма, а ти с кое самочувствие поднасяш невярна информация е ясно, защото си свикнал да пишеш по въпроси, по които не си запознат и нямаш меродавни впечатления, особено лични!

Но не виждам с какво Демокрацията и особено пък САЩ и Запада са виновни за това, че се затварят училища и прочее. (Ето - и казина се затварят!)
Естествени процеси на естествен подбор: Природата го е измислила дори, не ние хората.
Така функционира Светът, а не НА КРЕДИТ, както НАСИЛА го бутахте КОМУНЯГИТЕ НЕКАДЪРНИ, докато просто ФАЛИРАХТЕ!
Та, Ваньо, то и сега може да се прави на велик и благодетел някой и на базата на кредити да поддържа цената на хляба не 2 лева, а 20 стотинки... Да държи с насилствени методи българите зад телената ограда, за да го ядат този евтин хляб, да има училища и заводи, да се произвежда предимно некачествена или поне не конкурентна продукция...
Но балонът ще се надува, надува и рано или късно тези кредити ще станат непосилни, балонът ще се спука и просто този някой (тогава самите соц държави като едноличен собственик на всичко в тях) ще фалира!
ТОВА СТАНА С "ВЕЛИКИЯ" ВИ СОЦ, ЗАЩОТО "ВЕЛИЧИЕТО" МУ И "ИМАНЕТО" МУ НА ЗАВОДИ И КАКВО ЛИ НЕ СЕ ДЪЛЖЕШЕ ОСНОВНО НА КРЕДИТИ, КОИТО В ЕДИН МОМЕНТ СТАНАХА НЕПОСИЛНИ!
ПАЗАРНАТА ИКОНОМИКА, ОТ КОЯТО БЯГАХТЕ, ЗАЩОТО НЕ ВИ БЕШЕ ПО СИЛИТЕ НАЛОЖИ ВСИЧКО СЛУЧИЛО СЕ НА ВСИЧКИ БИВШИ СОЦ ДЪРЖАВИ, А НЕ ЗАПАДЪТ ДА ГИ ОГРАБИ ИЛИ СЪСИПА ЗАРАДИ ИНТЕРЕСИТЕ СИ! Не че няма и някои такива моменти де, но това също е естествено и социализмът също искаше да доминира над капитализма и да го претопи.
Уви, като по-слаб и по-неестествен във всяко едно, освен утопично-идилично и мечтателно-утопично отношение - не просто отстъпи, а се сгромоляса с гръм и трясък! Не победен, а отхвърлен от самата неестественост на процесите - икономически и политически, социални дори - както искаше да се развиват противоестествено, а камо ли конкурентоспособно и дори жизнеспособно.

StarForLife™ ·idc=5539896~idp=1833862~080922~056-257·
цитирай
42. kvg55 - До 30. starforlife
08.09.2022 07:57
Ама ти за авторство върху "Ти накъдето отиваш, аз от там се връщам" ли претендираш?
Това вече си е диагноза.
Обясних ти. Може всеки месец да посещаваш една държава и нищо да не разбереш за народа й и живота в нея. Та и с теб така.
цитирай
43. kvg55 - До 36. mt46
08.09.2022 07:59
"Демокрацията" обуначи българите.
цитирай
44. kvg55 - До 41. starforlife
08.09.2022 08:04
Ха-ха-ха!
"иронизирам те фино"
Ха-ха-ха!
Той ме бил иронизирал?!
Ха-ха-ха!
Райна Княгиня е името на училището, глупако!
"Но не виждам"
Ха-ха-ха!
Много неща не виждаш, защото си умствено ограничен.
Ха-ха-ха!
Затова "Sutor, ne ultra crepidam".
Ха-ха-ха!
"Човече, живеем в епохата на Информацията!"
Ха-ха-ха!
И на лъжите, манипулациите и Дезинформацията!
Льольо!
Ха-ха-ха!
цитирай
45. morskipesni - Работи, работи по нощите маймуно-така се става човек
08.09.2022 09:49
Време е да се си върнеш старото име: Сиромах Мераклъ. "Star" никак, ама никак не ти приляга.
цитирай
46. kvg55 - До 45. morskipesni
08.09.2022 09:55
Ха-ха-ха!
Не всички маймуни са ставали хора. Та и нашия.
цитирай
47. starforlife - ~
08.09.2022 12:07
~ 44. kvg55

kvg55 написа:
Той ме бил иронизирал?!
Ами да, иронизирам те, какво толкова?
Никъде не съм казал, че релевантно и успешно: Умният човек няма такива самомнения. Само глупакът си мисли, че е все духовит и прочее.
Ти от кои си?

kvg55 написа:
Райна Княгиня е името на училището, глупако!
В случая "Райна Княгиня" би следвало да го поставиш в кавички, но това също не е важно и е дребнотемие.
Както казах, че е дребнотемие и да те поправям за двете ти НАТРОЛВАНИЯ: за съществуването на казино в П-ще и за това, че еди кой си директор бил директор и на еди кое си.
Чисто натролване, не казвам съзнателно и преднамерено, но аз по въпроси, по който не съм запознат или не мога да достигна да достоверна информация не се изказвам.
Защото съм кратунко, нали така?

kvg55 написа:
Много неща не виждаш, защото си умствено ограничен.
Да не вижда някои неща е присъщо за нормалния човек. Нещо както Вовата не виждаше, че се изправя срещу Нация, която ще му разпори задника и ще му пъхне вътре собствената му празна глава.
Само глупакът си мисли, че вижда, предвижда и т.н. всичко.
Да те питам ли ти от кои си или да те питам този, който не води дискусия, защото не може да защити тезите и идеите си ли го казва?
Тоест, за някои - ха ха ха ха - може да се каже, че нямат умствения капацитет за това (да защитават позициите си).
За нас бре, за нас - кратунковците, нали така?

kvg55 написа:
Затова "Sutor, ne ultra crepidam".
Много е смешно в светлината на последната ти фраза, която ще репликирам.
Ама много!
Та ще прочетеш отговора ми по-долу.

kvg55 написа:
И на лъжите, манипулациите и Дезинформацията!
Ами отново идваме на приказката за умния човек, защото да, така е, прав си, че в тази епоха се ширят и тези неща. Та нали ти си един от тези, които ги създават!
Дадох ти два конкретни примера: Натроли Читателите, че и казино има в П-ще, при положение, че вече над 10 години НЯМА! Натроли читателите, че директорът на "Нешо Бончев" е директор и на "Райна Княгиня", а втората гимназия също от почти 10 години не съществува!
Та ето ти ОБЕКТИВНАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ по този въпрос: Ти поднесе дезинформация!
Аз в ПЪРВИЯ, най-гъзобъркащия ви коментар, едно невярно нещо не написах!
А и в останалите нататък де!
Ако твърдиш обратното - кажи за кое излъгах/натролих, че да видим?

kvg55 написа:
Льольо!
Леле какъв си мъж!
Но ОБЕКТИВНАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ е, че аз каквато обида на някого тук съм написал - мога да му я кажа и в очите в Реала, а на теб/вас не ти стиска да го направиш.
Та малко смешно идва перченето ти старческо, не мислиш ли?
Освен това: Не съм убеден, че фразата "Sutor, ne ultra crepidam" би могъл да я повториш (особено писмено) в реален разговор, та и тук става малко смешно, не мислиш ли?


~ 46. kvg55
kvg55 написа:
Не всички маймуни са ставали хора. Та и нашия.
Мога да ти отговоря по два начина:
- Първият е, че така изписано второто изречение остава неопределено и ако бъдеш оценяван като писарушко... А ти нали това правиш по цял ден... Ще получиш негатив за това.
- Вторият вече ти го писах, но ще ти го повтора, защото смешното е, че е ОБЕКТИВНАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ.
Не би могъл да ми го кажеш очи в очи, сещаш ли се?
Та отново ставаш смешен, бански.

БАНСКИ, ЧУДЯ СЕ ЗАЩО ЗА ДРЕБНОТЕМИЕТО СЕ ХВАЩАШ И ВИНАГИ САМО НЕГО КОМЕНТИРАШ, А СЕРИОЗНИТЕ И СЪЩЕСТВЕНИ НЕЩА СЕ ПРАВИШ, ЧЕ НЕ СА ПИСАНИ В СЛУЧАЯ ОТ МЕН?
Това не е ли типично за трола?
Нали някога, когато ми се мазнеше лицемерно, казваше, че Идеи трябвало да се обсъждат, а не личности и прочее
Ето, в първия ми коментар цитирайки ОБЕКТИВНАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ поднесох реално и Идеи. Работещи при това, защото са доказали състоятелността си и няма случай в историята на САЩ музей да е бил закрит!
Ни дума, ни вопъл, ни стон!
Ама дай да обсъждаме несъществуващото казино в П-ще, м?
Че то в София не останаха казина бе, бански!
Я има 3-4, я не!
Та толкова пък ти като живееш дори в София - наблюдаваш и можеш ОБЕКТИВНО да говориш!



По принцип такива като теб много рядко отразявам, но ето на - правя го този път. Частично и от съжаление - ха ха ха ха.
morskipesni написа:
Работи, работи по нощите...
Ами работя! Отдавна нямам нужда, но ето на - правя го все още, не лапам мухи като теб.

morskipesni написа:
"Star" никак, ама никак не ти приляга.
Както на теб морски чалгаджийски пръдни?

StarForLife™ ·idc=5539957~idp=1833862~080922~057-258·
цитирай
48. nedovolen - Глупостта не винаги прави човека ...
08.09.2022 13:02
Глупостта не винаги прави човека злобен, но злобата винаги прави човека глупав.
:)))
цитирай
49. kvg55 - До 47. starforlife
08.09.2022 13:16
Ха-ха-ха!
"Ама дай да обсъждаме несъществуващото казино в П-ще, м?
Че то в София не останаха казина бе, бански!
Я има 3-4, я не!"
Ха-ха-ха!
В Панагюрище може и да са затворили казиното, в което силно се съмнявам, скоро не съм минавал.
Ама в София никнат, никнат като гъби – казина, игрални зали.
Ха-ха-ха!
Капитализмът и наложената ни буржоазна "демокрация" обуначиха народа, който все още е останал на територията. Което никак не е за смях. Но това е целта на соросоидите и глобалистите. А ти заминавай за Щатите, докато е време, че Владимир Владимирович иде.
Ха-ха-ха!
цитирай
50. kvg55 - До 48. nedovolen
08.09.2022 13:17
Да, мъдра приказка, за който се интересува.
цитирай
51. starforlife - ~ 49. kvg55
08.09.2022 15:13
Бански, казвам ти аз, че дори с Гугъл си зле и дезинформация сееш на килограм, та за днес научи:
Бях си още в България когато започна масовото затваряне на казината и останаха 5-6. Тоест, преди вече повече от 3 години.
Та проверих сега и твоето "никнат като гъби" за София се равнява на ТРИ броя, очакваемите:
"Вива" на "Тотлебен", "Принцес" при гарата и "Палмс" на Ботевградско.
Та кой казваш е дезориентраният дезинформатор?

ПС: Всъщност, нали правиш разлика м/у "казино" и "игрална зала"?
Не, не правиш!
Ама то е разбираемо в твоя случай де.

StarForLife™ ·idc=5539985~idp=1833862~080922~058-259·
цитирай
52. kvg55 - До 51. starforlife
08.09.2022 15:34
А на булевард "Мадрид", а в квартал Левски В, а на гара Подуене, а в близост до пазара "Георки Кирков"? М,м?!
Ха-ха-ха!
Казина, игрални зали – няма значение. Важно е народът да се нада на лесно забогатяване.
Двамата цигани ограбили стареца от село Искра, Първомайско, проиграли парите в асеновградско казино. Така казва полицията. Писах за случая.
Напиши постинг за us–американската мечта Лас Вегас.
Ха-ха-ха!
цитирай
53. starforlife - ~ 52. kvg55
08.09.2022 16:46
Ясно ми е, че комуняга никога не признава, че е сгрешил, но ще потретя:
КАЗИНАТА В СОФИЯ СА ТРИ НА БРОЙ.
Това е положението.
(Толкова за ДЕЗИНФОРМАЦИЯТА ТИ, че чак и като гъби ги заникна.)
Ама то за вас "игрална зала" и "казино" е нещо като "спец операция" и "война" - едно и също, нали?

ПС: Бил съм Лас Вегас. Уникален мегаполис!
Да видиш на едно място (грандиозни копия) на толкова световни архитектурни забележителности през нощта и обляни в неон, е наистина невероятно преживяване.
Впрочем, от ТРИТЕ казина, само" Палмс" на Ботевградско е някакво мнооого, ама мнооого бледо "копие"-мъниче на най-скромното казино в Лас Вегас.
Визирам отвън и като светлинна атракция.
Отвъте... В казина влизах ПРЕДИ въпросните 4-5 години когато на няколко бях правил и поддържах СОТ-а, никога като клиент.
В Лас Вегас вътре в казино не съм влизал.
Просто не е моето заведение, та няма какво да правя там.
Но пък мога доста да разказвам за това какви трикове се ползват за развързване на кесията, за държане на клиентите бодри, за какво ли не.

StarForLife™ ·idc=5540006~idp=1833862~080922~059-260·
цитирай
54. kvg55 - До 53. starforlife
08.09.2022 18:36
Какво има да признавам? Има ли казина и игрални зали – има?!
Какво си се хванал дребнаво за бройката като дребен буржоа?
Трябва ли хазартът за бъде забранен с изключение на държавното тото – трябва?!
цитирай
55. starforlife - ~ 54. kvg55
08.09.2022 21:06
Абе не съм се хванал за бройката, а за ПРИНЦИПА, че ти ДЕЗИНФОРМИРАШ и чак се надпираш.
Тоест, типично по комуняшки: Не си информиран! Не знаеш! Но твоето било вярно.

Колкото до бройката: Ми то тръгна от АБСОЛЮТНАТА ТВОЯ ДЕЗИНФОРМАЦИЯ за казиното в П-ще, че и чак конкретен човек намеси реално вподнасяна от теб (неволна) ЛЪЖА.
В СРЯДА ЩЕ ТИ КАЖА Я КАКЪВ ТЕ ПРЕВРЪЩА ТОВА!
Ха ха ха ха

StarForLife™ ·idc=5540053~idp=1833862~080922~062-263·
цитирай
56. kvg55 - До 55. starforlife
08.09.2022 21:21
Ти откога не си посещавал родния си град, не си се разхождал из него, възпроизвеждал спомени и да видиш казиното? Ако не се лъжа, в сградата на бившата ДСК, или до нея. На гърба на ОбНС, през улицата. Зарежи Ню Йорк и Хамстердам, в Панагюрище е истината. Върни се към корените си и ще разбереш, колко неправилно мислиш.
цитирай
57. starforlife - ~
08.09.2022 22:44
Да видим от кога...
Ами от преди около половин година.
А ти кога беше за последно в П-ще! Не че и по-скоро да си бил, би бил по-ориентиран от мен де.

Колкото до казиното - още повече се изложи!
Казиното беше на мястото на ресторант "Европа" А сега там е търговски център. Вече поне 10 години, защото от тогава не съществува казиното.

Автогарата ти е от ляво, отдясно банята.
50 метра посока гарата и си на кръстовището, където правиш десен завой за към болницата и нататък Бъта-Баня-Попинци...
Точно на кръстовището отсреща, десният тротоар, с широкото пространство отпред (отляво при завой към Баня), едноетажна постройка с витрини, ето там беше казиното!
А къде е чак съвета и ДСК.

Така, че...
Така, че там, където ти не си ходил - ха ха ха - аз съм живял 27-28 години минус времената, когато не съм живял там.

ПС: Никога не съм казвал, че нещо ме свързва с Ню Йорк и НИЩО НЕ МЕ СВЪРЗВА!
САЩ е огромна страна и има стотици градове къде-къде по-хубави от Ню Йорк.
Амстердам пък е един от най-готините градове на планетата и ако го "зарежда", то ще е за конкретен американски град, от където е Съпругата ми и където има огромна къща. Не родова, а лично нейна си.
Но като имаш предвид, че аз се съобразявам със Сина си (за да съм "му под ръка")... И като имаш предвид, нче тук, в Амстердам, два апартамента купихме (е... още 6 години ще ги изплащане, но това е толкова малко време)...
Та П-ще със сигурност никога.

StarForLife™ ·idc=5540096~idp=1833862~080922~064-265·
цитирай
58. kvg55 - До 57. starforlife
09.09.2022 04:06
"Казиното беше на мястото на ресторант "Европа" А сега там е търговски център. Вече поне 10 години, защото от тогава не съществува казиното".
Ха-ха-ха!
Значи Панагюрище е имало две казина?!
Лас Вегас на Балканите!
Ха-ха-ха!
цитирай
59. starforlife - ~ 58. kvg55
09.09.2022 08:59
Ако днес беше сряда, щях да ти кажа, че си тъп като комунистически гъС. Ха ха ха ха

Та да повторя: Разликата м/у "казино" и "игрална зала" е огромна! Огромна!
По какви ли не параметри, та дори и лицензионни условия, по отношение на които игралната зала НЕ Е хазартно заведение и не подлежи на лиценцзиране!
Научи нещо наместо да се опитваш да не паднеш по гръб, само защото насреща ти говори идеен противник както ти казваш.

Та:
Не само Гугъл, а и ти може да си виждал "Дама пика" в самата сграда на ДСК, но:
- Но 1-во: "Дама пика" беше заведение на моя съученичка, на което заведение поддържах компютрите по онова време, та нека съм запознат ама мнооого по-навърте от теб!
Както поддържах компютрите й на ЕДИНСТВЕНОТО съществувало в П-ще казино там, където ти обясних, че беше!
- Но 2-ро: Първите ротативки в П-ще бяха на Пъков - този, който прегази и уби Путьо - малкото момченце, син на мои братовчеди.
Къщата е първата от лява страна по пътя, който ти описах след самата пресечка-изход от автогарата.
Пътната врата... Пет крачки напред в двора... 4-5 стълби отляво... И влизаш в част от първия етаж на къщата ("рошаво" измазана, бежова боя).
И понеже входът беше реално усвоена за целта тераса (стълбите направени за целта на достъп до 1-ви етаж), непосредствено вътре имаше 2 машини (вляво под прозореца, трикрилен - ха ха ха) и насреща, а завивайки надясно и реално леко "връщайки се", се влизаше в голяма стая, в която имаше от 4 машини.
Приятел (защото тогава още бях студент) поддържаше машините (Васко Футеков му е името, 73-ти набор, тогава на 19 години, защото казах, че Пъков беше пръв от 1991-ва, 1992-ра, а "Дама пика", която първоначално беше и не в ДСК, а на широкия център, на втори етаж в частта м/у книжарницата преди и пощата), а аз го консултирах когато го закъсаше по-сериозно с електрониката, не автоматиката.
...

Да продължавам ли, при все, че ти няма да се сепнеш, защото на комунагите такъв ви е манталитетът. Та няма да се сепнеш, че е някак си смешно с мен да спориш за каквото и да е свързано с П-ще, та дори е за Историята му, героичната (където пък към работил, дарителски, по какви ли не проекти през годините и с кого ли не!).
ОК, продължавам:

- Но 3-то: Преди "Дама пика" имаше и други ротативки. На Тони Бакърджиев - този пък съученик до 8-ми клас и пръв приятел от тогава. Син на голям партиец и шеф в ОЕЗ-то от социалистическо време - Стоьо.
Това пък беше на уличката (не й помня името, но за секунди бих могъл да го открия) от виетномското общежитие посока Центъра, успоредна на бул "Пятигорск" (краят на който и нататък вече "Г. Раковски" е именно на кръстовището, където беше ЕДИНСТВЕНОТО казино в П-ще).
- Но 4-то: След "Дама пика" (в началото паралелно двете) и по времето на казиното, а и след него - Загорците - мутрите на П-ще - на мястото на руската книжарница, която бяха купили и досега е тяхно помещение.
Това пък е на същото кръстовище, на което беше ЕДИНСТВЕНОТО казино в П-ще, но вече завиваш наляво към широкия център и на левия ъгъл под втория блок ("блока на МОКа" както го знаят панагюрци) от лявата страна.
Точно отсреща пък живеехме ние, преди педалите-комуняги да ни отчуждят, за да разширят улицата и я направят парадна за некадърността им!
Отчуждаване поне се надявам да знаеш, че е принудително отнемане на имота, без заплащане или нещо от сорта!

И прочее, и прочее, и прочее. Включително и на адвокат Радко Колибанеков за игралната зала бих могъл ОТ ПЪРВО ЛИЦЕ (и него поддържах компютърно, както и стотици други от Пирдоп та почти до Пазарджик) да ти говоря. Старата (като историческа дори) къща (в която още си му е кантората, защото си я реституира) на ъгъла с/у детската градина на гърба на поликлиниката. На ъгъла посока бившото ОСО, сега производствена мощност на "Оптикс".
...
Та просто си смешен да се опитваш пред мен да се правиш на вървежен.
За Баня би могъл... Но не и за Панагюрище!
Включително както казах и за Историята му от времето на Бенковски и прочее!

StarForLife™ ·idc=5540118~idp=1833862~090922~066-267·
цитирай
60. kvg55 - До 59. starforlife
09.09.2022 21:32
Поздравявам те с празника Девети септември!
Да живее Комунизма!

Разликата между казино и игрална зала не ме интересува. Интересува ме общото между тях, а именно – и в едното и в другото се практикува хазарт, вреден за човешката личност. Въобще изпадаш в дребнавости и подробности.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5754700
Постинги: 2808
Коментари: 25797
Гласове: 34177
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031