Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2022 21:01 - © Апология за Емил Кошлуков
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 1620 Коментари: 10 Гласове:
8

Последна промяна: 01.06.2022 11:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
31.05.2022г.

     Разни телевизионни отсевки – журналисти, водещи и продуценти на предавания – "призоваха Съвета за електронни медии да не допуска сегашния директор на телевизията Емил Кошлуков до същинската част на конкурса за нов шеф на обществената медия, която ще се състои в края на юни", научавам от вестник СЕГА.
Настоящият генерален директор вече бил внесъл документи за участие в конкурса, който ще се проведе на 29 юни. Предните два дни 27 и 28 юни ще се изслушват кандидатите от СЕМ.
За да бъде избран един кандидат за генерален директор на обществената телевизия, той трябва да получи най-малко три гласа от състава на СЕМ, пояснява вестникът.
image

Съставът на СЕМ се състои от пет броя членове от женски пол.
За двама от тях, единият е председателят на съвета, в сайта му има професионално–биографични данни. Има и снимки. Хубавици! Останалите трима са загадка.
image

Емил Кошлуков се пита защо е получил пет гласа, а не само необходимите три 

Започвам апологията си така :
Откакто лицето Емил Кошлуков е генерален директор на Българската национална телевизия аз и съпругата ми, тя почти активно, гледаме Българската национална телевизия.
Двамата сме убедени, че Кошлуков съживи БНТ, която при предишния ѝ директор беше изпаднала в колапс.
Най–много двамата с жена ми по БНТ гледаме българските филми. Оформи се традиция в неделя вечер по "Българска киновечер представя" да гледаме български филм, представен интересно и професионално от драматургът, писател и режисьор Юрий Дачев.
Български филм БНТ излъчва и в събота от 14:00 и в неделя от 15:00 часа.
При Кошлуков на екрана на националната телевизия се върнаха и българските филми за деца.
В "Денят започва" се появи Христина Христова – очарователна и още по–важно – умна. Начетена, държи се професионално, с леки залитания, което отдавам на младостта ѝ; личи си, че за появяването си на екрана се подготвя старателно; умът ѝ реже като бръснач. Дълго време сама изнасяше на гърба си предаването 
image

Аз съм редовен зрител на "Моят плейлист", започнало в мандата на Кошлуков, водено професионално с леки отклонения от Васил Върбанов.
Също така с удоволствие гледам "Бразди", "Иде нашенската музика" и "Библиотеката".
В мандата на Емил Кошлуков се появиха необходимите, от каквито има нужда, политически информационно-коментарни "Говори сега" и "Светът и ние", чиито екипи, особено водещите им, все още търсят себе си. Но генералният директор не може да създава идеални кадри с вълшебна пръчка. А и моментното интелектуално ниво на обществото ни не е върховно.
Обнови се късното вечерно шоу "Събота вечер с БНТ" с по–подходящ водещ.
В мандата на Кошлуков се даде началото и на "Вечната музика", което също гледам.
При Кошлуков досадната, развращаваща и задушаваща холивудска филмова окупация е премахната. Излъчват се западноевропейски филми – испански, френски, италиански. Също така чилийски, аржентински, мексикански, дори руски.
Ето, чета в програмата за 4–ти юни – "Дребосък", детски телевизионен филм, Уелс, 2016 година; на 5–ти – "Моето решение", детски телевизионен филм, Иран, 2016 година; 11–ти – Как върнахме дядо към живота, детски телевизионен филм, Чехия, 2017 година.
Кошлуков върна на екран легендарното и култово Студио "Х". Забележително!
Добро попадение е гостуването на професор Любомир Стойков в "100% будни".
С Емил Кошлуков като генерален директор Българската национална телевизия излезе гърди напред пред другите телевизии с национално покритие във филмовата програма, предаванията за култура и музика, в новините и в публицистичните и информационно –коментарните политически предавания.
Само в пошлите шоута като "Ергенът" и "Биг брадър" я няма, което я прави по стойностна.
Така че отсевките да го духат!
Не особено успешно, по отношение на водещия, за което съм писал, е "Последният печели".
Пожелавам на господин Кошлуков в следващия си мандат на генерален директор на БНТ да възстанови успешно "Телевизионен театър".
И в тази връзка призовавам членките на СЕМ на 29–ти юни да си опичат акъла.
Най–малко и заради личния ми интерес. Подчертавам – най–малко!
Наскоро по настояване на съпругата ми си купихме нов телевизор и няма да ми е приятно, ако след 10–ти юли скъпата придобивка събира прах като безполезна вещ.

https://www.segabg.com/hot/category-media/ekskadri-na-bnt-iskat-koshlukov-da-ne-se-dopuska-shefskiya-konkurs
https://www.segabg.com/hot/category-media/sasho-dikov-i-venelin-petkov-sa-sred-osemte-kandidati-za-shef-na-bnt
https://bnt.bg/program




Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. iw69 - Тоя,
31.05.2022 21:03
който си размахваше миризливия среден пръст пред включени камери ...
цитирай
2. panazea - Ти сериозно ли?
31.05.2022 21:13
Наистина ли гледате национална телевизия?
Кошлуков бе едно сополиво циврещо момченце !
цитирай
3. kvg55 - До 1. iw69
31.05.2022 23:08
Има телевизионни зрители, които заслужават средния пръст.
цитирай
4. mt46 - ...
31.05.2022 23:36
Рядко си доволен от някого, който има власт у нас...
цитирай
5. kvg55 - До 2. panazea
31.05.2022 23:42
Сериозно! Може да е бил. Той беше и хъшлак, бохем, в компанията на Христо Сираков и Любен Дилов. Но като генерален директор на БНТ е сериозен и добър.
Телевизия повече гледа жена ми, която ми съобщава за интересни неща, които после коментирам в блога.
Аз гледам и слушам телевизия с половин око и половин ухо, докато работя.
Наслаждавам се на великолепните български филми от социализма с тяхните неповторими култови реплики и играта на велики актьори. Има и добри съвременни български филми – "Корави старчета" например. "Слава" също така, "Английският съсед", "Летовници". Гледал съм и други добри, на не им помня заглавията.
цитирай
6. panazea - Аз на Българската телевизия съм й сложила кръст ! Още от времето на Хачо Бояджиев .
31.05.2022 23:54
Всичко , което ме интересува , си намирам сама в интернет и не чакам някой да ми поднесе нещо ! Тяхното е Пожелахме да видите ! Моето , Каквото желая , гледам !
Така изгледах първо френски , италиански сериали , после турски и сега съм на китайски. Интернет ми дава възможност да уча езици и да правя филологични справки !
Един отворен прозорец към света ! Телевизията е от 1960 година в България и става все по-зле . Гледах италиански образователни канали , които бяха на ниво и нашите само могат да им дишат прахта .Отдавна съм се отказала да чакам телевизията , особено Българската , да ме образова!
цитирай
7. kvg55 - До 4. mt46
31.05.2022 23:55
За друг, когото да одобрявам, в момента не се сещам.
цитирай
8. kvg55 - До 6. panazea
01.06.2022 00:00
Не гледам БНТ за да се образовам, а за развлечение и удоволствие.
За да гледаш филми в интернет се изисква много свободно време. А аз гледам телевизия и в същото време работя или пиша постинги.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
01.06.2022 08:24
Кой е нападнал Емил Кошлуков/ Хъшлаков/!
Ако е въоръжен, да , има нужда от защита!
Ако е с думи, Хъшлаков има уста ,не по- малка от арменската, смятам ,че и сам ще се защити!
После да не те обвинява ,че си му объркал защитата?
Защото ,той винаги има право, за разлика от другите! Които нямат и грешат!

Хубав ден!
цитирай
10. kvg55 - До 9. leonleonovpom2
01.06.2022 10:38
Никак не ми дреме.
Точно тая дума "хъшлак" търсех вчера да го опиша, но не ми хрумна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5896506
Постинги: 2837
Коментари: 26142
Гласове: 34436
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930