Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2022 19:01 - © Изповедта на NavyGator
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 611 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 08.03.2022 19:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
08.03.2022г.

image
     Не успях да открия кой е NavyGator и да стигна до оригинала на публикацията, каквато е практиката ми. А и Поглед.инфо нямат навика да посочват първоизточника.
Затова преписвам Изповедите на NavyGator от Поглед.инфо :
Ш    Никой руснак не ме е наричал расист по друга причина освен факта, че съм бял;
Ш    Никой руснак не се е опитвал да ме принуди да избирам между ваксина срещу вирус, създаден за болест с риск от смърт под 3% или загуба на проклетата ми работа;
Ш    Никой руснак не се е опитвал да накара сина ми да отреже пениса си и да се облече като момиче;
Ш    Никой руснак не се е опитвал да превърне дъщеря ми в синекоса феминистка курва;
Ш    Никой руснак никога не е откраднал проклети избори пред света и ме е нарекъл теоретик на конспирацията за това;
Ш    Никой руснак не се е подигравал с християнската ми вяра;
Ш    Никой руснак не се е опитвал да накара децата ми да мразят мен, тяхното наследство и нашата вяра;
Ш    Никой руснак не се е опитвал да напълни нацията ми с куп евтини имигранти, когато моите хора имаха проблеми с получаването на достойни заплати;
Ш    Никой руснак никога не е позволил страната ми да бъде залята с опиати и след това не е направил нищо по въпроса, докато страната е била наводнена от наркомани;
Ш    Никой руснак не е гласувал да позволи на американски компании да преместват американски работни места в Мексико, Индия и Китай;
Ш    Никой руснак не е девалвирал валутата ми по такъв начин, че американските работници са претърпели намаление на заплатите с 30%;
Ш    Никой руснак не ме е обявявал за домашен терорист за това, че съм изразил желание за безопасни квартали и училища.
Хората, които искат да воювам срещу Русия, са същите хора, които ми причиняват всичко това.
Мисля, че всички тези хора са моят истински проблем, а не руснаците.
Съдейки по някои от изповедите заключавам, че NavyGator е гражданин на Съединените щати, което е показателно за отношението на някои us-американци към руснаците.
Изтъквайки, какво не са му направили руснаците, NavyGator посочва, какво са, или какво са искали да му направят други. От това пък следва, че това са либерастите, защото "расист", "рязане на пенис", "синекоса феминистка курва", "подигравка с християнството", "кражба на избори", "стимулиране на миграцията", "износ на работни места в Мексико, Индия и Китай" и прочие са елементи от действителността в Съединените щати. А там управляват либерастите.
Но и в Съединените щати не всичко е поразено от пропагандата. И там има здравомислещи хора, които осъзнават гибелното за човечеството налагане на либерастията и глобализма в живота на хората и като обществени ценности.
Либерастията е изсмукана от пръстите идеология, проповядваща потискане на мнозинството от малцинствата – расови, религиозни, сексуални и няма шанс да се наложи повсеместно.
Освен това либерастията е откровено извращение на естествените природни закони, обичаи и дадености. Вярно природата го е създала, но ограничено и не го е направила основно.

https://pogled.info/svetoven/horata-koito-iskat-da-voyuvam-sreshtu-rusiya-sa-sashtite-hora-koito-mi-prichinyavat-vsichko-tova.139701




Гласувай:
6


Вълнообразно


1. mt46 - Да,
08.03.2022 21:28
не е нормално да се слави либерастията...
цитирай
2. kvg55 - До 1. mt46
08.03.2022 22:02
Извращение е.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!.
09.03.2022 00:00
Като казва ,че никой руснак не се е опитвал да му направи тези гяволии, явно има предвид, че те са правени от някой друг, неруснак!?

Кой ли може да е този неруснак? Да не би да са някои извънземни, защото нормален човек не би го правил?!

Лека нощ!
цитирай
4. kvg55 - До 3. leonleonovpom2
09.03.2022 00:04
Да не би либерастите да са нормални?
цитирай
5. leonleonovpom2 - Е, тук има тънкост някаква! Ко...
09.03.2022 00:12
Е, тук има тънкост някаква!
Когато те го правят е нормално ,полезно, в полза на властта на народа е, демек на демокрацията
Но, когато друг, извън техния кръг то прави, то е нарушение на всички правила, създадени още от първобитното общество насам
Казано другояче, нормално е, когато те го правят, тези индивиди, които посочваш, но ,когато някой извън техния кръг го прови, по тяхна преценка, сакън, това вече е престъпление от световна класа и никак не е нормално!
цитирай
6. kvg55 - До 5. leonleonovpom2
09.03.2022 00:30
Така де. На това му викат "двойни стандарти" и лицемерие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5891381
Постинги: 2836
Коментари: 26130
Гласове: 34432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930