Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2021 20:01 - © И аз искам часовник ... макар че не ми трябва
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 520 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 23.10.2021 20:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
23.10.2021г.

     Гледам вчера по Българската национална телевизия Христина Христова тегли томбола :
image

"Всеки български гражданин, който се ваксинира на територията на страната в периода на играта от 30.09.2021 година до 31.10.2021 година с една от четирите разрешени в страната ваксини срещу COVID-19, може да участва в играта и да спечели един от 102-та смарт часовника. За да се регистрирате за участие в играта, следвайте инструкциите!" :
image

Гледай ти, превърнали сериозното ваксиниране в игра. Като че ли гражданите са малки деца, та ги прелъгват с подаръци и обещания да си изядат закуската, тоест да се предпазят що-годе от заболяване или смърт.
Не се вмествам в посочения период, защото съм се ваксинирал още през пролетта.
С не търпящ възражение глас личният лекар ми определи дата и час за ваксинация, които като съвестен гражданин спазих, без да се редя на опашка. Бях преболедувал непознато и отвратително заболяване с висока температура, отпадналост и липса на апетит, което лекарят определи като COVID-19 и което насмалко не ме пресели в по-добрия свят. Като допълнение получих тежка пневмония, която едва не ме прати в болница. Добре че организмът ми се оказа издръжлив. Една година оттогава, а не се чувствам здрав, както бях преди заболяването.
Като чух за томболата и на мен ми се прииска часовник … макар да не ми е нужен. Но нямам шанс. Избързах с ваксинирането. Но кой е знаел, че вместо да възнаградят дисциплинираните и съвестните граждани ще възнаграждават недисциплинираните и безсъвестните тарикати, тези които саботират държавната политика в здравеопазването. Това са хора неразумни, вярващи в конспиративни заговори, суеверни.
То у нас всичко е изопачено и извратено – в политиката се впускат алчните, некадърните, простите и неграмотните. Задкулисно властват олигарсите. Медиите търсят сензацията, изтъкват негативното, плашещото.
Дават добавки към най-ниските пенсии, на пенсионираните по член 68 алинея 3 от КСО. Така тези пенсии се приближават и изравняват с по-ниските пенсии по член 68 алинеи 1 и 2 от КСО, което никак не е справедливо спрямо работилите цял живот, с принос към обществото.
Дават им се и социални помощи.
Държавата страхливо обгрижва най-разхайтеното население – циганското.
По телевизията имената на престъпниците се съобщават само с инициали, докато на пострадалите се съобщават и двете имена.
Нелогично е да дават фира хора, които би трябвало да са на сигурно място в затвора. Престъпление е държавните ни мъже да угаждат на чуждестранни интереси, пренебрегвайки националните интереси, във вреда на българите, които са ги поставили на държавните постове. И въпреки това, да ги избират на избори по няколко пъти.
У нас се уважава само частната и лична собственост, обществената е подложена на унищожение – природата около нас, особено горите, автобусните спирки, превозните средства на обществения транспорт и прочие.
В телевизионните студия се канят некомпетентни хора, самопроизвели се в "експерти", които говорят глупости, като оня оръжейник, който не прави разлика между патрон и куршум.
Най-ценните работници на обществото – учителите и медиците, от които зависи бъдещето на нацията, не са най-уважаваните и най-високо платените, което е неестествено.
Всичко това и още много други идиотщини се случва в България, страната на абсурдите.

https://bnt.bg/news/merkite-sastoyanieto-na-bolnicite-i-parite-ot-zdravnata-kasa-299510news.html




Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5858563
Постинги: 2831
Коментари: 26060
Гласове: 34374
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930