Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2021 12:00 - © Един велик българин
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 2185 Коментари: 16 Гласове:
9

Последна промяна: 01.01.2021 19:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За много години здрави и живи!

01.01.2021г.

     Във връзка със събарянето на паметници в Съединените щати и конкретно тези на Христофор Колумб Мореплавател и Откривател, ми хрумна да проуча произхода на Великия Заблуден човек. Велик, защото е открил нов континент. Заблуден, защото не е знаел, къде отива; не е знаел, какво е открил и цял живот е живял със заблудата, че е открил Индия.
Рових се в десетки исторически източници, срещнах се и разговарях с наследниците му, които ми показаха семейни документи, анализирах името и фамилията на мореплавателя – транскрибирани на италиански като Cristoforo Colombo, роден в град Генуа между 26 август и 31 октомври 1451 година в Сан Стефано – предградие на Генуа. Тази година се навършват 570 години от рождението му, което би следвало да се отбележи подобаващо в България.
Посетих градската библиотека на Генуа и библиотеката на Ватикана, в която има информация за всичко от миналото, настоящето и бъдещето на планетата, Вселената и създателят им.
Установих, че името му Христофор е характерно и типично българско име и то носено от обществено изявени българи, какъвто обществено изявен е бил и той – Христофор Събев, Христофор Жефарович, Христофор Тзавела, Негово Високоблагородие Христофор Петрович Белокровский, Христофор Илиев, Христофор Караджов, Христофор Дочев, Христофор Хубчев и много други по-незначителни българи. Има много българи и руснаци от български произход с фамилията Христофорови, която произхожда от личното име Христофор на дядото, прадядото или прапрадядото – Асен Христофоров, Татяна Христофорова, Мария Николаевна Христофорова, Александър Николаевич Христофоров, Леонид Христофоров, Надежда Константиновна Христофорова. Има и населено място с името Христофорово.
Що се отнася до фамилията Коломбо установих, че това е италианската транскрипция на срещаната в югозападните български територии фамилия Коломбоски. Също Дан Колов.
Фамилията Коломбоски произлиза от старобългарската дума "коло", с ударение на последната буква "о", която означава "колело, кръг, окръжност". Не случайно малкият Христофор е "вярвал, че Земята е по-малка сфера и твърдял, че може да достигне Далечния изток, като пътува от Европа само на запад", тоест като се направи кръг около земята.
Основата "Коло" => колос (нещо грамадно, преголямо, великан, като самият Колумб и делата му) с течение на времето се трансформира в => Колов => Колоски => Коломбоски – и на края в италианското Коломбо. Това сочи морфологичният анализ и генетичните изследвания на костите на Христофор Колумб и наследници от фамилията Коломбоски в югозападните български територии, известни днес като Република Северна Македония. Връзката е доказана на сто процента и на биохимично ниво, което е най-новото в генетиката. Доказателство за българския произход на Христофор Колумб е и името на предградието на Генуа Сан Стефано, в което се е родил Христофор. Знаем че името Сан Стефано е залегнало дълбоко в нашата история. Раждането на Колумб в квартал с това име е символ-предопределеност на бъдещето.
В своето научно-историческо изследване стигнах до извода, че предците на Христофор са емигрирали в Италия в резултат на настъпващото в страната ни османско присъствие. За да имат възможност да направят това, те несъмнено са били заможни и с болярско потекло.

https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%84%D0%BE%D1%80_%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%BC%D0%B1

Българският мореплавател и откривател Христофор Колумб :

image

Библиотеката на Ватикана
:

image

Семейни документи свързани с българския произход на Колумб
:
image




Гласувай:
10


Вълнообразно


1. radostinaprassa - Не си прав. Христофор Колумб е ру...
01.01.2021 12:05
Не си прав.
Христофор Колумб е руснак, далечен роднина на втората братчедка на Владимир Владимирович Путин, това лично аз го открих!
цитирай
2. анонимен - Оная не съм аз. Оная е клонинг. Аз съм ...
01.01.2021 12:08
Оная не съм аз.Оная е клонинг.Аз съм истинската!
цитирай
3. kvg55 - До 1. radostinaprassa
01.01.2021 12:25
Няма такова нещо - Колумб е българин.
цитирай
4. kvg55 - До 2. radostinalasa
01.01.2021 12:26
Еднакви сте и двете.
цитирай
5. apostapostoloff - Карлуково, Курило, Раднево...
01.01.2021 17:35
Може и четвърти километър...
цитирай
6. kvg55 - До 5. apostapostoloff
01.01.2021 19:46
Нямаш избор, Постолье!
Където те закарат, там ще пребиваваш. Така че, примири се.
цитирай
7. mt46 - ЧНГ!
01.01.2021 21:39
Да си жив и здрав! Забележително откритие!... Не може да не е българин, защото всичко е свързано с древните българи, които са обиколили целия свят!... :)
цитирай
8. kvg55 - До 7. mt46
02.01.2021 03:03
Вярвах че е българин, само трябваше да го докажа.
цитирай
9. shtaparov - Не си ...
02.01.2021 08:49
radostinaprassa написа:
Не си прав.
Христофор Колумб е руснак, далечен роднина на втората братчедка на Владимир Владимирович Путин, това лично аз го открих!

Какъв руснак ще е Колумб във време,в което не е имало Русия и руснаци? Те се появяват за пръв път в 1557 г. (според други извори в 1721 г.),ако въобще са се появявали някога!
цитирай
10. kvg55 - До 9. shtaparov
02.01.2021 10:10
radostinaprassa е известна с екзотичните си коментари.
цитирай
11. radostinalassa - 9. shtaparov
02.01.2021 10:46
До кой от двата бота пишеш? Аз си имам блог , в който има много история и съм ти обяснявала кои са българите.
цитирай
12. radostinalassa - Колко кг си след Ковида?
02.01.2021 10:47
kvg55 написа:
radostinaprassa е известна с екзотичните си коментари.

цитирай
13. kvg55 - До 11. radostinalassa
02.01.2021 11:05
На shtaparov да обясняваш този въпрос е признак на невежество и глупост.
цитирай
14. kvg55 - До 12. radostinalassa
02.01.2021 11:05
Вече възстановявам теглото си.
цитирай
15. radostinalassa - Не ме интересува ,аз съм надебеляла.
02.01.2021 12:28
kvg55 написа:
Вече възстановявам теглото си.

цитирай
16. radostinalassa - Профан
02.01.2021 12:28
kvg55 написа:
На shtaparov да обясняваш този въпрос е признак на невежество и глупост.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5761899
Постинги: 2809
Коментари: 25807
Гласове: 34185
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031