Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03 11:01 - © AI тласка човечеството към новата каменна ера
Автор: kvg55 Категория: Технологии   
Прочетен: 1088 Коментари: 14 Гласове:
7

Последна промяна: 19.03 21:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
19.03.2025г.

     · Почти всички изобретения, започвайки от първите дни на съществуването на Хомо сапиенс, служат не само на прогреса на човечеството като такова, но и на това, което Дарвин нарича вътрешновидова борба. Тоест те, изобретенията, помагат на някои хора да вземат надмощие и по някакъв начин да напреднат в сравнение с други. Човек който бива по–умел с каменна брадва от другите, можел да насече дърва за себе си по–бързо от останалите мъже в племето или да убие звяр и след това да се покаже гордо в кожата му пред съплеменниците си, или в краен случай с ловък удар да елиминира съперник в битка за разгонена самка …
Като цяло първите оръдия на труда веднага породили неравенство (макар в началото доста умерено и не така антагонистично). Така че няма съмнение, че изкуственият интелект – като всяко значимо изобретение – ще играе колосална роля в ускоряването на нашата вътрешна, интериорновидова "конкуренция", пише Андрей Бистрицки в Деловая газета «Взгляд» …
По някое време Конрад Лоренц (австрийски зоолог и орнитолог, 19031989) отбелязва, че вътрешновидовата борба е много по–значима от междувидовата борба. Един пример е съжителството на пъстрите риби в тропическо море близо до коралов риф. Раирани и червени, с дълги и къси опашки, те мирно похапват различни части на корала. Между тях няма никаква враждебност, те не си пречат, но щом например две червени рибки са една до друга, мирът се нарушава. Работата е там, че ядат едно и също нещо. А всеки коралов храст може да храни само една червена рибка. Няма място за две (Боливар не може да носи двама) … Така е при животните : едно куче гони друго куче от кокала, лъвът прогонва хиената от плячката
При хората нещата са както по–добре, така и по–зле. От една страна всички сме еднакви, но от друга пълната равнопоставеност е невъзможна, а ресурсите никога не стигат за всички. Но хората са създали много сложни общества, в които са се научили повече или по–малко умело да регулират неизбежната социална конкуренция. Научно–техническото развитие и новите непрекъснато раждащи се изобретения обаче постоянно поставят нови предизвикателства …
Появата на Изкуствения интелект (AI) като нов, потенциално много мощен ресурс, както всички други изобретения, повтарям, неизбежно просто ще доведе до увеличаване на конкуренцията между хората и евентуално до промяна в качеството ѝ. Възниква въпросът какъв вид състезание ще бъде това? (В класовото общество на живот и смърт) И тук са възможни различни варианти, като някои дори могат да се окажат много драматични …
Например появата на автомобили веднага създаде нова йерархия в обществото. Някои хора карат скъпи суперколи, докато други карат скромни и невзрачни коли. Но в същото време способността да управляваш кола по–добре от другите не създава никакви специални социални предимства. Кариерата на шофьор едва ли може да се приеме за мечта, чието сбъдване е символ на социален успех. Всъщност точно обратното. Освен ако разбира се, не говорим за пилот от Формула 1 от класата на Люис Хамилтън или Фернандо Алонсо …
"Трябва да обичаме пешеходците. Пешеходците представляват поголямата част от човечеството. Нещо повеченайдобрата негова част. Пешеходците са създали светаИ когато всичко било готово, когато родната планета добила сравнително благоустроен вид, ето че се появили автомобилиститеТрябва да отбележим, че автомобилът също е изобретение на пешеходците. Но автомобилистите някак изведнъж забравили това. Взели да мачкат кротките и умни пешеходци. Улиците създадени от пешеходците минали във властта на автомобилистите. Паважите станали двойно пошироки, а тротоарите се стеснили колкото тютюневия бандерол. И пешеходците започнали да се притискат изплашени до стените на къщитеВ големия град пешеходците водят мъченически живот. За тях е въведено някакво транспортно гето. Разрешават им да пресичат улиците само на кръстопътищата, тоест тъкмо на онези места, дето движението е найсилно и дето косъмчето, на което обикновено виси животът на пешеходеца, най–лесно може да се скъса (и уж за да запазят животът му, го навряха като къртица под земята) … обикновеният автомобил, предназначен както мислят пешеходците за мирно превозване на хора и товари, е приел страшните очертания на братоубийствен снаряд. Той изважда от строя цели редици от членовете на профсъюзите и техните семейства. Ако някой път пешеходецът успее да отскочи изпод сребърния нос на колата, милицията го глобява за нарушаване правилата на уличния катехизисИзобщо авторитетът на пешеходците много се разклати. Те, които дадоха на света такива забележителни хора като Хораций, Бойл, Мариот, Лобачевски, Гутенберг и Анатол Франс, сега са принудени да се кълчат по найдолен начин, само и само да напомнят за своето съществуване. Боже, боже, когото в същност няма, докъде ти, когото наистина няма, докара пешеходеца!" …
Появата на компютрите допринесе за развитието на нови професии. Но напредъкът в кариерата при тях, въпреки че разбира се зависи от умението да използват компютър, не беше от решаващо значение. Квалификацията на най–добрия стругар например, не е достатъчна за да стане директор на завод. По същия начин с квалификация на ИТ специалист, компютърен специалист, се работи на ниско и средно ниво. И в тази сфера висшите управленски нива се формират по–скоро според утвърдените човешки принципи : комуникативна сръчност, постоянство, морални и волеви качества и така нататък …
В същото време има изобретения, които засилват конкуренцията до такава степен, че целият антропогенен пейзаж се променя. Например някога на Земята са съжителствали различни видове хора : кроманьонците (в общи линии това сме ние) са живели до неандерталците (до известна степен това сме и ние, но в много малка степен). След дълги години съжителство неандерталците измират. И едно от обясненията за гибелта им е, че кроманьонците са били по–умели [и иновативни] в използването на "инструменти" и в общуването помежду си. Има разбира се и други обяснения. При сегашното ниво на познание нямаме точен отговор. Остава само да изчакаме резултатите от намесата на ИИ в междучовешките отношения …
Откриването на желязото променя хода и изхода на войните и довежда до падането на цели държави и разрастването на робството в резултат на повишената ефективност на оръжията и увеличаването на броя на пленниците. Експертите говорят за влиянието на конете, стремената и колесниците [както и на оръжията : "Днес коленете ти хващам с молба и дано пожелаеш щит да направиш, и броня, и шлем за Ахил кратколетен, и наколенници дивни, които с токи се затягат"] върху социалната структура и формирането на социално–политическата йерархия в античните общества …
"Ако ли искате вий да се вмъкнете в стана троянски,
новодошлите тракийци стануват последни от всички.
Близо до всеки тракиец стояха два коня впрегатни
Заедно с тях е и царят им Резос, синът Ейонеев.
Сам аз му зърнах конетеграмадни и много красиви;
те са побели от сняг и препускат подобно на вятър.
В злато и светло сребро му блести колесницата нова.
Има и златни, огромни доспехи, за чудо и приказ!
Не подобава на смъртни да носят такива доспехи,
а съвършено подхождат те на боговете безсмъртни" …
Като цяло от изобретение до изобретение има разлика. Някои изобретения, въпреки че влияят върху живота на обществото, не водят до бързи и радикални последици, докато други могат да се окажат изключително опасни средства …
Има например гледна точка, че голяма част от трагедията на Червените кхмери и Камбоджа е свързана с факта, че планинците от тази страна, които са живели в полу–каменната ера, са се сдобили с огнестрелни оръжия. Те нямаха опит с това, тяхната култура не беше разработила рецепти или концепции за използване на подобно средство за насилие. С кол можете разбира се да убиете много хора, но с картечница е къде–къде по–удобно и по–продуктивно. Разбира се, нещастието на Камбоджа не може да се обясни само с употребата на огнестрелни оръжия, но те стреляха с тези оръжия. Без тях нямаше да се получи такава масова кланица …
Веднъж Ерик Шмид (изпълнителен председател на Google, 1955та), един от архитектите на съвременната информационна и комуникационна среда, отбеляза, че изобретяването на Интернет се превърна в опасен и зле контролиран експеримент довел до анархия в света. Сундар Пичай, главен изпълнителен директор на Alphabet Inc. и на Google Inc. казва, че преминаването към AI ще има по–голямо въздействие върху хората и отношенията между тях от преминаването към персонални компютри и мобилни устройства за комуникация …
Така че въпросът е колко голямо въздействие можем да очакваме от AI? Разбира се, нямам предвид бунтове на машини, битки между умни роботи и [глупави] хора или други фантазии на изобретателни режисьори [в преследване на печалбата]. Основният проблем е в хората, в тяхното неизкоренимо желание за социално господство, за превъзходство над другите …
Използването на ИИ от хората е процес, при който човек всъщност създава универсален интелектуален помощник за себе си, мощна машина, която увеличава човешките способности и продуктивност [и физически и умствен мързел]
Някой работи върху статия, дисертация или просто анализира данни. AI може да помогне на човека да свърши тази работа много по–бързо. В много случаи AI е способен да обработва повече данни, отколкото един типичен изследовател би могъл да проучи през целия си живот. Де факто AI може да се превърне в интелектуално продължение на хората : освен всичко останало AI много скоро ще стане незаменим на бойното поле. Дори и най–талантливият офицер не може да се справи с оперативното управление на битка, в която участват хиляди или дори десетки хиляди различни видове техника, стотици хиляди или дори милиони хора или, много вероятно в бъдеще, бойни роботи. Обаче AI, обучен от този офицер, може да предостави безценна помощ и да вземе предвид всички данни за една минута или секунда – зависи от скоростта на работа на машината в ръцете му и умението да се борави с нея …
Но нямам предвид техническата страна. Това което казвам е, че поради своята уникалност AI може да допринесе [и допринася] за абсолютно невероятно увеличаване на неравенството …
Първо, появяват се хора които са усвоили AI значително по–добре от други, вече са се приспособили към него и го използват – нещо като получили нов мозък и ръце. И се превръщат в хора от най–висш порядък. Други почти неизбежно ще останат зад тях (Е, нали усилията на буржоата глобалисти и либерасти са да държат масата невежа. Нали и нас с услужливата власт, медии и лакеи, Джордж Сорос десетилетия ни опростачва и оглупява).
Де факто ще се появи транснационална общност от изключително надарени интелигенти. И драмата с изчезването на неандерталците, изместени от кроманьонците, може да се повтори. Тези, които изостават интелектуално, тоест които не могат да се справят с експлоатацията на AI, могат да станат второкласни хора в най–буквалния смисъл на думата (Ама разбира се, Землякът е програмист, тоест създател на Изкуствен интелект, и за него аз съм от подолно качество досаден индивид, още повече, че не съм и роден в града, а съм селаченин) …
image

Както жена ми казва : Със стария телевизор (с 1 дистанционно) се оправях, с тоя (с 2 дистанционни) не мога;

Второ
, страните, които са в състояние уверено да използват и създават AI и да съберат екипи от специалисти, ще получат предимство пред по–слабо развитите страни, което нито едно ядрено оръжие не може да осигури. Използването на ядрени оръжия е много неудобно. Това е тромаво, последствията са ужасни, но AI може да манипулира другите, така че никой да не забележи. Разбира се, няма да манипулира AI, а човекът, който го е овладял … (Е, тука за отговорносттаморална и прочие на инженеритеизобретателиако обича, да се изкаже колегата krumbelosvet, за когото думата "инженер" произхожда от думата "гениален");
Трето, като цяло може да възникне голям проблем с възприемането на реалността от масите. По–точно някои хора ще имат възможност да оформят картината на света в очите на другите. И ще бъде доста по–яко отколкото в "Матрицата".
Освен това тази заплаха вече се осъзнава : много хора всъщност нямат способността да различават лъжата от истината, достоверната информация от ненадеждната. Засега има достатъчно
лоялни и сервилни журналисти (поточно продажни) за такава проста операция с общественото мнение, вижте само колко умело боравят с фактите в много tv канали, например в CNN (в нашата БНТ са елементарни като гъзове). Активното въвеждане на AI в информационната и комуникационна среда ще позволи създаването на цели измислени или фалшиви светове, от които ще бъде изключително трудно да се избяга (Ако не допуснеш да влезеш в такъв свят, няма защо да излизаш. То е като да се забъркаш в престъпна схема, като наркоманията и алкохолизма, поддадеш се и сбъркаш) …
Като цяло, тъй като AI се превръща в ежедневен инструмент, възникват много рискове. Позволете ми да повторя, рисковете, свързани с хората, които използват AI. Самият AI не представлява особена опасност за нас в обозримо бъдеще. Напротив, помага …
image

Така че човечеството трябва да вземе предпазни мерки : Дарио Амодей, главен изпълнителен директор на "Anthropic", наскоро отбеляза, че възможностите на AI трябва да се разглеждат като появата на планетата на нова държава, населена изключително от високо интелигентни хора, държава която няма граници и чието гражданство не е фиксирано и не се доказва по никакъв начин. И такава сила може да насочи стремежите си навсякъде. И като се вземат предвид слабостите човешки, е ясно накъде. Към нови форми на доминация и неравенство …
И тогава можем да видим формирането на нов тип общество, което няма да е разслоено по биологични характеристики – кой е по–силен или по–висок, например. Също не и по класов признак и други социални параметри – богатство, статус, слава, притежаване на по–мощни оръжия или природна агресивност. Не, не алчността [както е досега] или тъпото желание за превъзходство над другите ще формира новия социален ред; той ще да се основава на обединението на амбициозни, образовани интелигенти, способни да се самоорганизират. Какво ще излезе от това – Бог знае (то не може руснак да мине без да спомене бога) …
Да видим, завършва Андрей Бистрицки в Деловая газета «Взгляд» …
Само че все още всичките тези "амбициозни и образовани интелигенти" са на издръжкатоест подчинени са на Капитала, на Частния капитал, който е безумно алчен и ненаситен, та дали ще им се позволи да се "самоорганизират" или ще ги "организират", един Дявол знае и стари баби, казвам аз като безбожник и последовател на марксизма–ленинизма …
Под статията има следния коментар : "… Ако изкуственият интелект най–накрая успее да реализира мечтата на комунистите и да приложи идеалното планиране и управление на икономиката, тогава ще признаем неговото интелектуално превъзходство, защото колкото и усилено да се борим с този проблем, човечеството не го е решило" …

https://vz.ru/opinions/2025/3/12/1319760.html
https://chitanka.info/text/13810-pytishta
https://chitanka.info/text/16079-zlatnijat-telets/0
https://chitanka.info/text/2033/0
https://vz.ru/news/2025/3/18/1320796.html

© Красимир Говедаров, Главен експерт




Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. truthful - Изкуствен интелект?
19.03 11:53
Това е по принцип невъзможен елемент. Това което наричаме ИИ е съвкупност от много знания(правилни и много НЕПРАВИЛНИ !?!), които ще бъдат използвани за съвсем други цели. Да припомня, че и БГ има и се работи за супер компютър. А той какво ще прави? Ще работи за хората, ще ги лекува, оперира и т.н.?
Да, да. Това е за пред хората - там никога НЕ СЕ РАБОТИ ПРОТИВ ТЯХ! Там се работи за тяхното благо, за тяхното добро!
Какво ще прави ИИ? Ще сее, ще жъне, ще бере плодове и т.н.? Какво? Май ще прави другооо! Ама това друго не го виждаме. Не виждаме GSM кулите, не виждаме как се чипират първо животни, после хора, не виждаме и не знаем много неща.
Та, какво ще прави ИИ?
PS. ИИ бил открил некви бактерии, дето нали им трябвали на учените 10 години и т.н. Това сериозно ли е или е неква мъгла?
А ИИ да вземе и да каже, че на медицината НЕ И Е РАЗРЕШЕНО да познава дълговълновии гъбички, твърде опасни за човека? Ще каже, ама НАНЪЙ!
цитирай
2. blog13 - цитат:"· Почти всички изо...
19.03 12:19
цитат:"· Почти всички изобретения, започвайки от първите дни на съществуването на Хомо сапиенс, служат не само на прогреса на човечеството като такова, но и на това, което Дарвин нарича вътрешновидова борба."

За вътрешно видовата борба, според Дарвин, е нужно нещо друго. (Прочети Дарвин, и като познаеш от него суетата на тоя свят, научи се да го презираш)
Мога да ти до цитирам директно, защото е просто, въпреки че Дарвин го е обяснил и математически. Но ще ти акцентирам първо на значението на думичката "вътрешно"!

Означава навътре, а не на вънка. Ако на вънка има място, популацията има място да се разширява. Но ако мястото свърши, т.е. ако базата бъде пренаселена от вида, се получава това което казаваш - т.е. образува се думичката "вътре-видова". Към която само добавяме и думичката "борба". Която е безмилостно жестока, нали знаеш.

Та човечеството до ден днешен увеличава популацията си. Което значи, че се разширява някак си. И следователно още нямаш вътревидова борба. Може би само отчасти, щото без борба и без отбор, имаш уродства. А уродствата - и те са ти дефинирани от Дарвин. Така че продължавай все така да се ограмотяваш, като четеш Дарвин. Но той ги е дефинирал, като изменения, които най-малкото не помагат или дори пречат не естествения отбор. В ситуация обаче в която се намира човечеството, т.е. все още се увеличава популацията и липсва вътревидовия отбор, имаме крайна степен на уродства - невъзможност за съществуване. Не работят базови биологични функции.

Или пък вече става въпрос за междувидова борба - примерно с бактериите и вирусите.

Нали схвана вече разликата - междувидива не е вътревидова.

...
Относно значението на изобретенията - за вътревидовата борба са надценени в цитата. Преди всичко, те са свързани с разделението на труда в човешкото общество. Което не в борба, а е в единство. И изобретенията са различни на различните места и представляват процес на все по-голяма степен на диференциране на органите на единния обществен организъм.

Те представляват ноу-хау, което не може да остане скрито за дълго. Другите го гледат и бързо го усвояват. А фактът, че това е така се вижда ясно дори днес, когато имаш цели протекторски системи на патентни и лицензи. Но дори те не могат да опазят тайната и да забранят на изобретенията да бъдат откраднати и използвани.

Нещата в човешкия свят опират главно до системата на организация, която от една страна дава преимущество на човешкият вид като цяло; а от друга страна дава незаслужени привилегии на отделни хора. Поради което имаме нарастваща деградация (уродства). И това ще продължи до момента в който растежът на популацията стигне границата на растежа си. Т.е. на базата. Т.е на планетата Земя. А моментът е вече критичен. Но все още не е спрял растежът. А когато той спре - тогава, ше видиме кон боб яде ли.
цитирай
3. blog13 - Какво ще прави ИИ? Ще сее, ще жъне, ще ...
19.03 12:27
truthful написа:
Какво ще прави ИИ? Ще сее, ще жъне, ще бере плодове и т.н.? Какво? Май ще прави другооо!


Най-вече ще лъже. И ще се самообучава да лъже все по-хубаво и по-хубаво.

Съгласен съм кажи речи напълно с това, което си написал.
цитирай
4. nedovolen - Изкуствения интелект е проста р...
19.03 13:05
Изкуствения интелект е проста работа. Извади му батерията и с него до там. Какво толкоз.
А на естествения извади батерията. Какъв изкуствен интелект, като не може да сложи ударението на "А".
:-)))
цитирай
5. kvg55 - До 1. truthful
19.03 14:18
На едно място прочетох следния коментар : На мен ми трябва ИИ който да пере, чисти, мие съдовете и да ми кърпи чорапите, а не да ми пее, рисува и пише стихове и романи. Много правилно.
цитирай
6. kvg55 - До 3. blog13
19.03 14:22
Не, не става въпрос за междувидова борба, а за вътрешновидова борба. И то конкретно между животинският вид Хомо сапиенс.
цитирай
7. kvg55 - До 4. nedovolen
19.03 14:24
Ако беше написал "А на естествения извади батерията, де", ИИ щеше да се сети.
цитирай
8. nedovolen - К7
19.03 14:36
Скрий си коментара, да го не видят програмистите.
:-)))
цитирай
9. iw69 - Има
19.03 21:40
опасност ИИ да направи близо 99% от хората излишни.
цитирай
10. kvg55 - До 9. iw69
19.03 22:14
Няма такава опасност – просто му вадиш батерията, както казва nedovolen.
цитирай
11. mt46 - ...
19.03 23:16
ИИ може да направи ненужни много хора...
И изобщо бъдещето е доста неясно, тъмно...
цитирай
12. kvg55 - До 11. mt46
20.03 00:09
Без човека ИИ е безполезна купчина метал, пластмаса и прочие материали. Така че няма такава опасност. А бъдещето е ясно : Роденото е достойно да загине!
цитирай
13. blog13 - Хипотезата, че ИИ ще направи много ...
20.03 11:14
Хипотезата, че ИИ ще направи много хора ненужни, е фактически продължение на факта, че развитието на производителните сили води до намаляване на работното време необходимо за да бъде произведено определено количество стоки за потребление.

Тука проблемът, който се набива на очи фронтално, и който е бил забелязан и от Енгелс (а вероятно и от Маркс и Ленин - не знам, кой е прочел сичките произведения и ги е запомнил на тия бради, като kvg55, може да ме допълни) е че се образува т.нар. "свръхпроизводство". Т.е. имаме произведено количество стока - т.е. предмети произведени за пазара, които иначе са напълно непотребни. Но съвкупната покупателна способност на населението е по-малка и даже прогресивно намалява спрямо произведената стока. В резултат на това, стоката не може да бъде продадена. А от там, цената й трябва да падне.

И сега, дойдехме веч и на прословутият ИИ. Така както преди това, минахме на автоматизацията на производството... и на електронното правителство, което нещо се мотае все още.

Ще замени много хора. Като към тия точно заменени хора, прибавим и заменените от натрупаните роботи хора в производството, имаме вече съвкупно голямо количество хора, които са изхвърлени от работните си места. Т.е. това обаче означава, че им е спряна заплатата - те изобщо не се интересуват от това, дали няма да работят, интересуват се от това, дали ще си получават заплатата.

И така. Изхвърлени са много хора от производството. Защо? Защото произведеното количество стоки (т.е. за пазара), си е на лице и без тях.

И така. Ще бъдат доставени стоките на пазара и без въпросните хора, които ще бъдат изхвърлени от работа. Но без да получат тия хора заплатите си, стоките които ще бъдат произведени от нарасналите производителни сили, няма да могат да бъдат изкупени. И дори да им падне цената даже и под себестойността, ако количеството им спрямо броя на хората е прекалено голямо, те ще останат нереализирани.

Така че изобщо, версията, че проблемът е в нарастващата производителна сила (конкретно в случая ИИ), е нерелевантна (да използваме и ние инъ умна думичка от новоговора). Ако производителната сила се развива, това означава, че работното време намалява. Т.е. вместо да работи един човек осем часа, ще работи четири и ще има пак толкова.

Обаче, тука истинският проблем, за който не се говори (а па като не се говори и не ви го казват и по телевизията и вие не се сещате за него), е именно че намаляват базовите суровини, от които се произвеждат абсолютно всички стоки. Тъй като се повишава населението на света. Т.е. това са именно потребителите. Броят на потребителите на базови природни суровини, т.е. хората нараства. Търсенето на суровини нараства. Предлагането е константа, защото планетата земя не расте. Съответно относително, отношението търсене-предлагане, се променя в полза на търсенето. В абсолютно изражение, някои от природните суровини си стоят на едно число, други обаче намаляват. Но в относително, проблемът е сериозен. Причината е именно в геометричната прогресия, в която се увеличава броя на всеки един биологичен вид. Това е факт според Дарвин, Малтус, Карл Линей, Карл Сейгън, Дейвид Атънбъроу.
Както и още много други мозъци. Некои твърдят, че Малтус се бил объркал. Останалите светила на науката и те ли са се объркали?

Това е истинският проблем. И той е проблем - ще доведе до сериозни катаклизми. Ще бъде в основата на събитията. През това време, ще ни говорят разни работи, с цел да ни заблудят. Като твърдението, че роботизацията и внедраването на ИИ, ще изхвърли хора от работните им места. Ако това се случи, значи, че ИИ се използва като оръжие от едни хора срещу други хора. Т.е. проблемът не е в ИИ.

Освен това, ИИ, ще бъде използван в комплеск с останалите оръжия. Които също се развиват сериозно и се натрупват. Т.е. в условията на намаляващи базови ресурси, значителен дял от тях, се използват за производство на оръжие. А сега даже дрънкат и увеличение на процента от БВП който да отива за производство на оръжие. Имаме дефицит на базовир ресурси. И ги разхищаваме, като че ли за оръжие.

За какво служи оръжието? Т.е. коя е потребителната стойност на тая също така нарастваща производителна сила? Това е нарастваща производителна сила, която се служи за изтребление на хора. Много са. И не просто са много - размножават се в геометрична прогресия. Днешната бройка на хората е такава, че много скоро ще скочи двойно. Вече сме в числата на експоненциалния екстремизъм. И всички мислители, една малка само част от които ви посочих по-горе, са ви го казали. Може да не ви се вярва. Вероятно не вярвате на очите и ушите си, като ви разправят, кво се случва в Украйна и Сирия?
цитирай
14. kvg55 - До 13. blog13
20.03 19:55
Точно, точно : намаляване на работното време и увеличаване свободното време на индивида.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 7546973
Постинги: 3189
Коментари: 30434
Гласове: 38854
Архив
Календар
«  Април, 2025  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930