Прочетен: 1362 Коментари: 14 Гласове:
Последна промяна: 07.01.2021 07:07
Това явление, русофобията, възникнало на Запад, има дълбоки корени и установени традиции в западното общество, възприето безкритично у нас от новите ни демократи.
Страхът от нарастващата сила на Русия през средновековието, от населяващите я азиатски народи, които задочно бяха "кръстени" руснаци, принуди европейците да търсят оправдание за явлението русофобия. То беше открито във въображаемата кръвожадност и агресивност на това варварско племе, което покоряваше околните народи на изток, юг, север и се "стреми" да завладее свободолюбивия и независим Запад, който отнемаше свободата и независимостта на американските, африканските и азиатските народи. Съдейки по себе си, оттогава в Европа мнозина смятат руснаците за потенциално опасни, а Русия – за различна, враждебна цивилизация, родена от злата природа на руския народ. На страха очите са големи :
Днес русофобията мигрира успешно от страниците на книги, вестници, телевизионни екрани към компютърни игри. Те имат много силно влияние върху съзнанието на децата, от които предимно се играят. Трудно е да се подценява приносът във възпитанието на игрите на по-младото поколение, които формират определена представа за реалността. В крайна сметка никой още не е опровергал ужасната практика, изразена в поговорката : "Ако искате да победите врага, отгледайте децата му". А сега децата не се възпитават от училището, което се еманципира от тази дейност, не и от родителите, които нямат време, възпитават се от производителите на компютърни игри :
Именно чрез разстрела на несимпатични, открито демонизирани, безлични и тъпи руснаци, практическата русофобия се имплантира по игрив начин в детското съзнание. Тези, които са преминали през тази невидима бариера в играта, ще могат по-лесно да възпроизведат подобни действия в реалния живот, за които се подготвя нашата младеж. Косвено, нарастването на протестните настроения в младежката среда и увеличаването на миграцията сред тях говори за успеха на нашите противници; но директно – засега отделни факти за неуважение и презрение към тяхната история, родина, знаме, символи на Победата, ветерани от войната, попаднали в медиите.
Именно Втората световна война се избира най-често от сюжета в игрите, популярни сред руските геймъри. И това не е случайно, защото целта на клиентите и производителите, които живеят на Запад, е ясна – да изкривят и да отнемат от нас победата, която извоювахме на висока цена. Ярък пример е Украйна, където хората бяха лишени от спомена за войната, изоставили тържествата от честването на 9 май.
"Medal of Honor", "Battlefield 1942", "Warfare 1944", "Blitzkrieg", "Silent Hunter" и други игри са правени по темата за Втората световна война. В тези игри една пушка се пада на трима червеноармейци, съветските войници биват разстрелвани безпрепятствено от германската авиация и пехота. В играта "Company of Heroes" руските войници (според традицията, която се е развила в подобни игри) нямат оръжие, те се вкарват в атака с окуражаващи изстрели в гърба. В играта "Sniper Elite" направена в Чехия, освободена от съветските войски през 1945 година с цената на 140 хиляди не виртуални, а истински съветски животи, главният герой на играта, нацистки снайперист, преминал на страната на us-американците, продължа да отстрелва руски войници. И така нататък по един и същ сценарии, САЩ добри – Русия лоши.
Роман Илющенко Със съкращения
Въпросът е : Правят ли руснаците правдиво отразяващи Втората световна война игри?
https://zavtra.ru/blogs/prakticheskaya_rusofobiya_instruktciya_po_primeneniyu
Тагове:
07.01.2021 07:07
Българинът не е нито фил, нито фоб.
Русофилистикът нарича русофоби тия, които не се кланят на рускитенварвари като него.
По тяхната извратена логика Стамболов и Захарий са русофоби.А те са българи, докато путиноидите не са!!!!
07.01.2021 08:14
А русофобията на запад е доста оправдана, защото хората там са наясно, че днес путинизмът е заплаха за света.
С недостижимите си оръжия Руската федерация сдържа Запада да не започне война и удържа мира.
Плещеш глупости!