Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2020 07:34 - © Коментари - Лидерът - това съм Аз
Автор: kvg55 Категория: Политика   
Прочетен: 811 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 08.09.2020 07:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
08.09.2020г.

     Бившият кандидат за президент на Беларус Светлана Тихановска, която в нощта на 11 август избяга от Беларус в Литва, типично по us-американски и в частност по тръмповски  определи себе си за символ на борбата за правата на беларусите, уверявайки, че тя не спира дейността си, и призова своите привърженици да не отстъпват. Не в пряка реч на площада пред протестиращите, а във видеообръщение по социалните мрежи, което е безопасно.
"Светлана Тихановска се превърна в символ на промяната, символ на борбата за права, за безопасно бъдеще на Беларус, за уважение и разбирам, че повечето хора гласуваха за мен и че, да речем, поех отговорността да бъда национален лидер. Това означава, че не спирам борбата, че оставам с хората, че ще продължа да ходя с тях, дори да не съм в Беларус, но така се случи, че съм тук. Но аз съм с хората, оставам техният символ и ще бъда лидер, стига да е необходимо", заяви Тихановска в интервю за руската секция на BBC от столицата на Литва.
В друго интервю за ВВС, вече на английски, Тихановска казва : "Вярвам в хората на Беларус, точно както те повярваха в мен веднъж. Ние просто нямаме право да се оттегляме сега, защото тогава ще останем роби, и нашите хора разбират това и съм сигурен, че ще издържим до края", съобщава ТАСС. Роби? Собствениците на средствата за производство, на жилища, на дачи, на автомобили, били роби! Вопиюща некомпетентност! Какви са тогава работниците при капитализма, които живеят на кредит? Които работят по дванадесет часа на ден, за да изплащат ипотеката си, колата, почивката, образованието на децата си.
В отговор на въпрос за семейството и близките й, включително съпруга й, известния блогър Сергей Тихановски, който беше арестуван в навечерието на изборите, тя каза : "Разбира се, цялата ми среда, всичките ми приятели се притесняват за мен, както аз се притеснявам за тях, защото всички сме беларуси и всички до известна степен, доколкото можем, се борим за свободно, сигурно бъдеще, за правото да живеем, говорим и избираме честно. Притеснявам се за съпруга си, защото, за съжаление, той е заложник, но всички сме в такава ситуация, всички се страхуваме, притесняваме се един за друг, това е нормално в такава ситуация".
Друго си е да се притесняваш на сигурно от чужбина за тези, които подбуждаш към неподчинение с обещания за неясно бъдеще. Лелеяното от теб бъдеще, не можеш да им дадеш, защото тези, които те финансират и манипулират няма да ти позволят, защото не се вписва в интересите им. А те не дават пари за осъществяването на чужди интереси.
Тихановска също обеща, че ще се върне в Беларус, веднага щом почувства, че това ще бъде безопасно за нея. "Това е моята родина. Обожавам страната си и искам да живея там и веднага ще се върна, когато се почувствам в безопасност там", заяви бившият кандидат за президент.
Политологът Дмитрий Болкунец коментира мераците на Тихановска да стане национален лидер на Беларус така : "Тихановска стана лице на опозицията, но да стане национален лидер от чужбина не ѝ се получава". Защото седи в чужбина и чака да я поканят за президент.
А Сергей Лавров обясни изявленията ѝ : "Очевидно на нея (Тихановска) не ѝ е позволено да се отпуска и тя започна да прави все по остри политически изявления, като изискваше да продължават стачките и протестите действия. И е характерно, че тя все по-често прави изявления не на руски, не на беларуски, а на английски", предава РИА "Новости" думите му.
Лавров отбелязва, че по този начин основният адресат на изказванията на Тихановска е в "западна посока". "Може би целта на подобен ход е да попречи на западните страни да се успокоят и да ги убеди да продължат да се борят с тази ситуация", казва министърът.

https://vz.ru/news/2020/8/22/1056363.html




Гласувай:
7


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Беларус ми е през кура,
08.09.2020 09:03
През кура, та оттатък.
цитирай
2. kvg55 - До 1. apostapostoloff
08.09.2020 10:50
Като настъпи и в България социализмът, няма да ти е през кура, а в задника.
цитирай
3. zaw12929 - ИМАМЕ СИ ДОСТА ПРОБЛЕМИ ЗА ДА РЕШ...
08.09.2020 13:19
ИМАМЕ СИ ДОСТА ПРОБЛЕМИ ЗА ДА РЕШАВАМЕ БЕЛАРУС- ТО И ЕС СЕ Е ЗАТРЕВОЖИЛ ЗА ТЯХ, А КЪМ БЪЛГАРИЯ НЕ ПОГЛЕЖДА. ДА СЕ СТЕГНЕМ И ДА ПОБЕДИМ!
цитирай
4. kvg55 - До 3. zaw12929
08.09.2020 14:27
Трябва да сме информирани за Белорус. Може би оттам ще започне войната.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5855522
Постинги: 2830
Коментари: 26053
Гласове: 34369
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930