Прочетен: 10436 Коментари: 108 Гласове:
Последна промяна: 14.06.2019 07:02
Стивън Ф. Коен е почетен професор по руски изследвания и политика в Нюйоркския университет и Принстънския университет. Главен редактор на us-американското списание "Нацията" (The Nation). През месец май уважаемият професор излязъл от амплоато си на специалист по Русия и се направил на вещ по собствената си родина. Публикувал статия в "Нацията", по-пълно представена в големия политически обзорен сборник за Китай под заглавие QQ, в която статия прогнозирал крах и дори разпад на Съединените щати :
Причини – противоречията в us-американското общество и противоречията с останалия свят.
Авторът твърди, че от доста време Съединените щати се раздират от цяла поредица от остри и принципни вътрешни и външни политически и икономически противоречия. Ръководството на страната не само не може да реши тези проблеми, но дори не се опитва да се справи с тях. Проблемите са взаимосвързани, един генерира други, резонира с тях, укрепва ги, разширява ги. От друга страна вътрешните противоречия се премълчавали.
САЩ отдавна са престанали икономически да осигуряват сами себе си и това се маскира с раздути, не съответстващи на действителността отчети. Бившите промишлени региони отдавна са загубили своя статут, при това са запазили амбиции, все едно изхранват цялата страна и фондов сектор, който фактически паразитира над икономиката.
Знаем че реднеците са умствено ограничени хора. Интересуват се единствено от личните си и частните си интереси. Световните събития ги интересуват дотолкова, колкото да поддържат самочувствието им на велика сила. Те затова и прогресират, защото постоянно преследват интересите си. Само че икономически-класовото разслояване в САЩ достига своя исторически връх. Богатите стават все по-богати, а бедните все по-бедни, дори "средната" класа, разбирай средната и дребна буржоазия, продължава да става по-бедна и скоростта на обедняване като цяло се увеличава. Политическото ръководство на страната е определено непопулярно, обект на присмех и злостни шеги. Срещу президента на страната се водят смешни разследвания, той пък сменя министрите си през ден, но някак си не се говори за икономическите проблеми на страната.
А външните събития не вълнуват особено населението. Обаче страната се издържа на практика от целия свят заради статута на долара като световна валута. Недоволството сред другите държави нараства, нежеланието да се продължи издържането на американската икономика нараства. В крайна сметка, според Коен икономиките по света ще престанат да изхранват Съединените американски щати, които само дрънкат оръжие.
Професорът също така свързва външната политика на "хегемона" с това, че все повече геополитическите поражения на САЩ се случват все по-често и стават все по-болезнени. Кризата в Сирия и Венецуела Коен нарича втори "американски Афганистан". Разпръсквайки останките от икономическите и геополитическите си ресурси САЩ пропадат в бездната на собствените си геополитически амбиции и надпреварата във въоръжаването, които противоречат на времето. Логичният резултат е опустошаването на хазната и глобална криза в отношенията с бившите съюзници, които просто не искат да издържат корумпираната машина на американския военно-промишлен комплекс.
По http://pogled.info/
Стивън Ф. Коен
Тагове:
90 процента съм сигурен, че „преводача„ ти пак се е поблазнил да поизлъже.
Намери оригиналната статия и я прочети!
Намери оригиналната статия и я прочети!
... За теб е важното да си излъжеш ... какво става с предишният ни спор нали щеше да го разреши публиката...
Горе вече споменах, че планирането в САЩ е широкообхватно. Не мисля, че можете да си представите за какво става дума, с изречения не ми се обяснява, защото и изреченията не могат да обяснят на всеки понятия и процеси, които липсват в българския език. Все пак, като отправна ще дам думата тайминг, но не търсете смисъла й в речниците, ако не познавате в подробности поне едно от приложенията й.
Напр. Русия продава природни ресурси на валутната борса- обогатен уран 235 / защото янките не могат да го обогатяват , кой знае защо / , платината е забранена, газ , нефт и др. РЦБ печата рубли, съответстващи на цената им. А великите США чрез ФРС си печатат от нищото долари на базата на чужди ресурси. Така е с целия свят.Ако някой се противопостави на тайминга, США го плашат със санкции и с докарване на демокрацията при него във вид на самолети, кораби .
radostinalassa ти го е обяснила на разбираем език.
14.06.2019 17:40
Коментарите също само ги диагонализирах, но ми беше достатъчно, за да схвана за какво се говори в постинга и да се посмея на коментарите ви, kvg55 и radostinalassa.
Kvg55, питаш кой планира при Запада и дори казваш, че radostinalassa била говорела умно?
Аз да те питам обратното: Кой НЕ планира в САЩ и въобще в капиталистическите страни, така наречения Запад?
Не е нужно някой да планира целокупно. Не Планът въздейства и регулира Пазара да речем, а Пазарът често налага регулиране в/у Плана. Говоря на всяка една единица от структурата на една икономика и/или общество въобще.
Днес избухва епидемия от птичи грип (примерът е абсолютно образен и го давам такъв, за да го проумее птичият мозък на radostinalassa)... Никой не трябва да очаква, че е трябвало това да бъде планирано и съответно да има достатъчен брой лекарства, ваксини, и т.н. - въобще неща, свързани с това обстоятелство. Съответно планът на лекарствена компания Х или здравно заведение Y се променя и пригажда към обстоятелството. Може целеви средства за производство (планирано) на ваксина Z да речем - да бъдат пренасочени към производство на ваксина Z'.
Става ли ясно?
Планира отделната брънка в съвскупността като икономика и въобще "жизнени" процеси в една НОРМАЛНА държава и тези планове при Запада постоянно се доказват като професионално издържани при разработването им и съответно носещи планираните крайни резултати с факта, че Западът е на светлинни години пред нас - бившите соц. Съответно единствено и само защото ги прави не самата Държава, а икономическият субект, чиито приоритети ще е изпълнението на плана, затова са и успешни. Чиито бизнес касае плана - той прави нещо правилно и най-вече жизнено. От чието съществуване, ако щете, зависи от плана - той или става Професионалист, или загива, което е напълно нормално и не е нещо, което трябва да тревожи някого.
Слабо планиращи икономически субекти - неминуем фалит или поглъщане от други, Професионалисти. Правилно. Така трябва да бъде. Дотации спрямо такива субекти са абсолютна шитня.
Тоест, kvg55, на Запад планира Професионализмът, а не някакъв орган.
Той остава и просперира - другото е аут и на негово място идва Професионалното.
Мога да продължа до безкрайност без икономически термини и точни наименования да говоря... Не както Любо би могъл да ви разяснява нещата абсолютно точно и коректно икономически (не, че ти, kvg55, би го разбирал напълно, защото без извинение - ти си учил една друга, провалила се икономическа "наука")
Но защо да го правя? (говоренето чисто логически и от позицията на фактическото положение на нещата)
Защо да го правя, като дървени философи не могат да попият нищо ново и полезно? На тях им дай закостенелите им виждания, без значение, че чисто темпорално и исторически постоянно се доказва несъстоятелността на убежденията и вижданията им по този или онзи въпрос.
Само така ме напъва да попитам теб, kvg55, като правиш четката (защото твоето е точно това: четка, двуличие, угодничество...) на radostinalassa, че видиш ли била "точна в преценките си" (цитирам те) - какво му е не само точното, а логичното на тази част от коментара й, за който й отправяш лицемерния комплимент:
Та?
Кое е точното и най-вече вярното в тази глупава мисъл на radostinalassa, kvg55?
Вярвам, че е така - не допускам да си паднал толкова ниско.
Но осъзнаваш ли колко е лицемерно и подло това ти оправдание?
Значи според теб, ако се извършва нещо неправилно, непочтено и т.н., твоето оправдание е, че не си го ти пожелал, дори когато имаш възможността ако не да го пресечеш, то поне да се възпротивиш?
Да ти имам идеалите, ако е така.
Така бяхте свикнали на времето комунягите: Вашите идеи (независимо колко лузърски и погрешни са) да се прокламират, а останалите, инакомислещите, да се задушават.
Е... Продължавате.
Продължавайте.
Но краят му се вижда, просто още не го знаете.
(забележи, че не пиша "не го осъзнавате")
ПС: Подразбирайки за какво всъщност се говори в постинга, и осмисляйки заглавието му, бих могъл да репликирам заглавието като "Автогол".
В смисъл, че заглавието ти си вкарва автогол с факта, че не е проблем в една държава да има различни, стотици дори, мнения.
Проблем е когато мнението се правят опити да бъде налагано да е едно.
Това пък се случва в Русия, пич: Днес журналист закопчан или директно утепан... Вчера закон за цензура на словото към властта... Утре - собствен РусНет и откъсване на масите от достъпа до информация отвън...
Венсеремос!
Да живее Северна Корея и нека Русия последва примера й докрай!
По отношение на птичия грип добре знаем, че той се е родил в лабораториите на США. Успоредно се правят и ваксини, за да бъде изгодата пълна - съкращаване на населението, дозаразяване на здравите чрез ваксините с птичи грип и получаване на милиарди. Янките наистина са феноменални.
14.06.2019 20:29
Вярвам, че е така - не допускам да си паднал толкова ниско.
Но осъзнаваш ли колко е лицемерно и подло това ти оправдание?
Значи според теб, ако се извършва нещо неправилно, непочтено и т.н., твоето оправдание е, че не си го ти пожелал, дори когато имаш възможността ако не да го пресечеш, то поне да се възпротивиш?
Да ти имам идеалите, ако е така.
Така бяхте свикнали на времето комунягите: Вашите идеи (независимо колко лузърски и погрешни са) да се прокламират, а останалите, инакомислещите, да се задушават.
Е... Продължавате.
Продължавайте.
Но краят му се вижда, просто още не го знаете.
(забележи, че не пиша "не го осъзнавате")
ПС: Подразбирайки за какво всъщност се говори в постинга, и осмисляйки заглавието му, бих могъл да репликирам заглавието като "Автогол".
В смисъл, че заглавието ти си вкарва автогол с факта, че не е проблем в една държава да има различни, стотици дори, мнения.
Проблем е когато мнението се правят опити да бъде налагано да е едно.
Това пък се случва в Русия, пич: Днес журналист закопчан или директно утепан... Вчера закон за цензура на словото към властта... Утре - собствен РусНет и откъсване на масите от достъпа до информация отвън...
Венсеремос!
Да живее Северна Корея и нека Русия последва примера й докрай!
14.06.2019 20:47
Не разбирате ли, че в Русия вече няма комунизъм, а има държавен капитализъм, с неистови либерални опити да се унищожават някои неща.
А ти осъзнаваш ли, че в Русия вече има беднотия, а в Кремъл се шири комунизма и то в изроден вид? И реално първото (беднотията) е следствие от второто.
ПС: Чакам реплика към мен от домакина и тогава ще репликирам предходните ти оправдателни глупости и ще ви покажа колко сте смешни и двамата в напъните си спрямо Вмир.
Проумей с птичия си мозък, че се влияеш от пропаганда и Русия е слаба ракия и в този сегмент.
Погледни Израел как преди броени дни ОТНОВО, ЗА ДЕСЕТКИ ВЕЧЕ ПЪТ, направи смешни руските ПВС.
А "ихтамнетите"? За минути направиха ли ги амерковците на кайма? Елитни руси спрямо гейове според теб.
Мир на праха им и съболезнования за роднините им, заради идиота ти Путин, който славиш, пръчко.
стига се прави на луд де, за всички е ясно, че те помпи онова лайно, на което си му редовен клиент, понеже сте путиноиди, което е напомпло всички постинги на първа и
след това ги е надрусало с минуси
Да де, ама помиярите си лаят, а керванът си върви.
Поростоль е тежък случай, но Коко 28 вече не бълва отрова, само пуска снимки на маймуни. Срамота е , че сте бели хора, а се държите като Поростоль.
14.06.2019 22:27
Такъв е езикът ми спрямо някои от доста вече време, Тинче, защото ти си фейк и трол. Същото е и с домакина.
А защо сте такива ще ви дам прост пример:
И двамата говорите надменно и други подобни с Вмир, тоест като парцали непоръбени, и то на икономически теми и по-точно мениджмънт и управление в Бизнеса, без да сте наясно, че Вмир е човекът, който менторстваше на нашия отбор при голям световнен турнир и нашите бъдещи икономисти громеха наляво и надясно отборите на другите държави.
Тоест, Тинче, пръчко, "вмирисаният" е Личност и ИМЕ и може отлично да ВИ обясни и на двамата не само за тайминга, а за неща, за които домакин-счетоводителят дори представа си няма, но седнал да опонира на Икономист.
(не като групарския ви theкомунист въздух под налягане, kvg55)
За едно си права, Тинче. Не не съм ти на нивото.
Не ще ти стигнат 18 живота, за да се изкачиш толкова.
Аз не съм комунистка, ферштеест ду дас? Обяснявам на Говедаров, че мозъците на хората не са еднакви. Напр. в твоя всичко е пари. Ще въведеш и 5 Джи , ако те накарат, защото не разбираш , че това е пагубно.Колкото толкова, няма повече. Ти си толкова тъп, че чак си се заоблил, познай на кое място.
Това ли избра от коментара ми като най-важно и съществено - кочан оронен?
И като оставим настрана, че човек, претендиращ да е на ниво, би следвало да има широка житейска култура и да знае такива житейски неща (като що е кочан оронен), стигаме до това, че:
- Не замлъкна като недобита кучка (хайде така да те нарека пък дано знаеш този друг нашенски, житейски термин) по отношение на това, че наричаш "вмирисан" човек, който като образование, интелект, положение в обществото, успехи и т.н. те превъзхожда хилядократно и чак дори се правиш пред него в области, в които той е Име, а ти си... кочан оронен. И очакваш хората да са тук 24/7/365 както ти, че дори да се пънеш кой се крие и кой нещо съзидава общополезно в Реала, а не като теб шитни във Виртуала
- Не осъзнаваш, че икономика и икономист са различни неща и нямат задължителна връзка едно с друго в определен вид измерения или темпоралност
- Пишеш "немски" изрази на кирилица, мислейки си, че по този начин ставаш вървежна, а не за посмешище
- Пънеш се да обесняваш наляво и надясно, на този и на онзи, неща, които ама изобщо не са ти ясни
- Намесваш изобщо несвързани с дадената тема други теми (в случая: "Къде ми е G-точката и защо я няма, мамка й?") по които мислиш, че имаш знания, а дори нямаш правилни становища и необходимата подготовка да ги проумяваш
- Не на последно място - говориш за физически данни на хора, които изобщо не си виждала
С две думи:
- кочан оронен
- парцал непоръбен
- пръчка неашладисана
- кукуриго изкукало
- дебил неориентиран
Редицата може да е лемниската на Бернули, на Буут или Героно - избери сама.
15.06.2019 01:40
Човек, който нарича Н. Стариков птичи мозък е глупак. Все едно, че се уча да ругая от бот. Не съм в пубертета. С тебе няма смисъл да се говори. Като нямаш аргументи започваш да бълваш ботски простотии. Това е белег на безсилие. Напиши стихове на тази тема.
Както забелязваш не съм учила информатика и не се интересувам много по въпроса.Но по въпроса кой плаче за усмирителна риза съм доста компетентна. Ти си по - кротък и безобиден отЛайфчо, който ще се пръсне от несъответствието в него на нивото на хормони и недостига на знания в доста области. Желанието да е най - образован е похвално, но нещо не му достига.
Що се отнася да "помпенето" ти си по-наясно от мен за него, така че не ми отправяй обвинения.
15.06.2019 09:49
Дай конкретен въпрос , по който да се докажем. Иначе става много на едро и не мога да се изявя. Задай въпрос, но без предварителна подготовка и еврейска уловка. Последната ти уловка те вкара в капана, който ми постави, защото и ти не можеш да си подготвен по всички области, въпреки огромното ти желание да се фукаш. Ако не ти стиска си копай спокойно. И не се фукай повече.
Това за което говори Коен е видно още от 2007г. поне, а днес е очеизвадно. През 2007г. в Мюнхен, Путин заяви, че еднополюсният модел на развитие не е приемлив за света. При това далеч не само за Русия, Китай или Индия, той не е приемлив дори за страните от Европа, които на политическо ниво го подкрепят почти безрезервно. Не съюзници на хегемона, а негови васали, ги нарече тогава Путин. Едни мишоци, уплашени до смърт от котарака, правещи поразии зад гърба му, но умилкващи се пред муцуната му - това е моят превод на казаното от Путин за американските "съюзници" през 2007г.
След Мюнхен, Русия продължи да укрепва военната си мощ и открито да се противопоставя на хегемона, за разлика от "мишоците" които продължиха да му се мазнят с дебилното очакване на мишката, че котката ще я нахрани. В резултат мишоците получиха истината - котката няма да ги храни вече защото не може, и не само, че не може, но самата тя няма вече какво да яде. Русия нарита котката от собствените си ресурси, от Близкия изток, от Венецуела, единствената храна за котката останаха "съюзниците" й.
Миналата седмица в Петербург, в нова историческа реч, Путин обяви, че световната икономика се променя. Не е приемливо световната финансова система да продължи да функционира базирайки се почти изцяло на долара. Китай, за пръв път в прав текст, открито заяви, че застава зад Русия срещу САЩ. Европейските мишоци бяха поканени от Путин да се присъединят към новия свят, или да продължат да се мазнят на гладния котак докато ги ръфа.
Дебилните изказвания на някои тъпи копелета за митични "пазарни принципи" няма да коментирам, много ниско под нивото ми е.
Празнословието не ти се получава. Както винаги.
Сега... Няма да те приканвам да ми дефинираш понятието "държава", но все пак го направи, а ще ти покажа само някои от нещата, които утвърждават думите ми, че не ти се получава и не ти си правият в "скпора" (ни) - принципният дори, а не конкретният в момента.
Не тази е Държавата, която трябва да планира нещо по отношение на дадена както я наричаш единица. Това беше факт при централизирано държавно планиране и икономика, наличното в бившите соц страни и се видя дакъде го докараха те. Тоест - както вече съм писал - чисто темпорално, исторически, е доказано, че тази практика не е правилна и умря. Не издържа на другата, нецентрализираната политика по отношение на това.
Приоритет на Държавата би следвало (и при нормалните - ЗАПАДНИ икономики) да бъда да създава условия за така наречените от теб единици - независимо дали икономически или административни. Павтарям: да създава условия. За тяхното развитие, безпроблемна работа, включително НЕЗАВИСИМО и СОБСТВЕНО планиране.
Няма как... НЕ Е РЕДНО... УБИЙСТВЕНО за нормалната и истинската ефективност... За Прогреса дори, ако щеш да го нарека... Е Държавата да планира. Защото Държавата НЕ Е В СЪСТОЯНИЕ да разбира от всичко и планирайка на мястото на отделните субекти, било то икономически, политически, административни, каквито и да е, тя реално елиминира конкуренцията, а това е най-съществения лост:
- Първо: Една икономика или въобще система да се развива и плодовете на нейната дейност да бъдат конкурентни, тоест, качествени
- Второ: Същите тези плодове на дадения субект да търпят обратна връзка с Пазара и темпорално да стават по-изгодни (приеми го дори само като ценово изражение) за целевата група към която са насочени тези плодове
И отново идваме на факта, че това, за което ти говориш и по което лелееш го имаше и то умря. Тоест, оказа се неефективно и чосто Дарвиновски клекна пред това, за което аз говоря.
А естественият подбор е велико нещо и именно той ни е направил от маймуните хора, а не планиране някакво си.
Да планира Държавата каквото и да е особено в икономическата сфера го има повтарям само при тези държави, които искаш да се върнат (социалистическите), но това няма как да стане, защото пак и това повтарям - те доказаха липсата си на адекватност и невъзможността да устоят на другата алтернатива.
Не искай човекът да се върне към маймуната.
15.06.2019 11:42
Днес държавите се командват от наднационални структури. Това са банките , подчинени на ФРС, която също е наднационална. Кой ги управлява? Това е много лесно да се каже.
Моето куче ме разбира какво му казвам, даже от нахалство издава интересни звуци, с които се опитва да ме командва. Просто няма подходящ говорен апарат.
15.06.2019 11:56
Но повече по тези ми мисли (евентуално) по-късно. Сега по-смислени и съществени неща предстоят.
Неща, които някогашното държавно планиране не само, че не можеше да ми предостави като предпоставки и възможности за реализация, а дори забраняваше.
Венсеремос, но соца капут.
Слава Богу.
Ако човечеството подходи към решаване на проблемите си по прехваления от теб метод на естествения подбор, то да те питам, колко според теб време ще му е необходимо да се самоунищожи? Не е ли човекът, гордо заявяващ, че е Богу, а не маймуно подобен? И не следва ли от това, че човекът, който още преди милион години е решил проблема с физическото си оцеляване сред другите видове, днес да трябва да подходи в решаването на вътрешните си проблеми по "божествен", а не по животински начин?
По отношение на централното и индивидуалното планиране, разбира се, ти ползваш по типичен за теб начин едно клише лишено от всякаква логика - държавата е лош стопанин, а частникът е хе хе хе. И понеже, водещият ти икономист - скункса, явно те подкрепя, това ми говори колко много "разбира" от икономика. В момента е факт, че най-добре справящата се икономика в света е държавно планова, останалите водещи икономики също са централно планови, но не държавни. В тях мултинационални корпорации планират не само своята икономическа дейност, но и тази на хиляди съпътстващи фирми, а също така планират и диктуват държавни политики в своя полза. Клишето, че Гочо може да управлява частната си фурна по-добре от държавата, в икономиката е безпочвено от сто години насам.
Конкуренцията, Гочо е двигател на прогреса, но също така, тя е в основата на замърсяването, разхищението на природни ресурси, чудовищното неравенство по света и цял ред други негативни фактори. Най-важното обаче е, че конкуренцията е в основата на всяка война и ако това до преди 100 години не беше толкова страшно, то днес, благодарение на техническия прогрес, при наличието на ядрено оръжие, е основна заплаха за съществуването ни.
Устойчиво развитие и сътрудничество, а не конкуренция - това е новият световен ред... алтернативата е Ад.
15.06.2019 14:07
Ти дори не правиш явно разлика м/у знания и инфорираност, логика и други подобни. А това го казвам, защото тук никъде не съм говорил от позицията на знаещ, а основно от позицията на логиката и най-вече наблюденията очи в очи с действителността през годините при това.
Тоест, да говориш за знания е релевантно в области и случай, където и когато се цитират конкретики и да кажем се говори за това как да се разрешават проблеми.
Повтарям, че аз дискутирам и се обосновавам, а точно ти си този с клишетата и сега ще ти го покажа (ако щеш прочети го като "докажа"), но естествено:
- С някои неща ти няма да се съгласиш, при все, че всеки трезввомислещ и нелицемерен човек ще ти каже, че праотата е на моя страна
- За други неща ще се направиш, че нищо не съм казал и няма ни най-малко да заговориш с конкретика и ако щеш цифри, което именно оправдава ответното мое, че точно ти си по празните приказки и клишетата
Та:
Първо: Опитваш се да изопачиш думите ми за естествения подбор и дори не осъзнаваш, че точно в конкретния случай това беше метафора, имаща за цел да приравни към нещо по-достъпно като разбиране колко правилно е да оцеляват кадърните, приспособимите, гъвкавите, ПРОФЕСИОНАЛИСТИТЕ, а не да се толерират на всяка цена (важно е уточнението "на всяка цена", както и други неща, които сега да не разводнявам) несправящи се субекти, само за да има привидна конкуренция. Това, второто, беше преругатив на соца и показа ефективността си: Чакаше се за обикновени неща за бита като телевизори, перални, печки и какво ли не. И то при избор 1 от 2 или 3, а не както сега 1 от 200 или 300, че и 2000-3000.
Значи според теб "Велико Търново" и/или "Електрон" са правилното, нищо, че още тогава без Запада, гнилия, не можеха да бъдат произвеждани? И аз трябва да съм съгласен, че държавното ВИ планиране е ефективно, при положение, че чакаш с месеци, за да пуснат и си закупиш телевизор? С десетки години, за да си закупиш автомобил, упс – кола, автомобил е друго? И във втория случай дори си внесъл едни безлихвени 500 лева (все едно сега 5000 примерно), с които планиращата ВИ държава да оперира за твоя сметка?
Ах олан, аз съм кухия, който не е съгласен с това, а ти умния да си и да ти е жал за него.
Второ: Точно така – СОЦ ДЪРЖАВАТА Е ЛОШ СТОПАНИН! Примерът е виден в момента в Русия, където има някакава чутовна смесица от соц и капитализъм, от държавно планово и нормално, правилно, планиране. Планиране на субектите, без твърдата и 100%-това намеса на Държавата, а само като един вид донякъде регулаторен орган и то на принципните положения и касаещите здраве и живот на хората такива.
Трето: За "фурната" – схващам метафората за разлика от теб, но нарочно точно натам ще насоча примера. Значи "Брускети" (образно го използвам името и не ще проверявам точната фактология как се казва фирмата/"фурната" и откога датира) е от 1800и година и не само успява да е на Пазара вече век и нещо, а да е някакав въд еталон в бранша и (още веднъж да кажа, че говоря метафорично и не давам конкретния пример, а просто насочвам идеята на думите ми) тепърва ще бъде, ако някой идиот не реши, че трябва да се одържави (както е станало с десетки НАШЕНСКИ фамилни бизнеси, превърнати в последствие в неуспяващи и в крайна сметка вече не съществуващи).
Четвърто: Накратко за точно твоите клишета за вметки в посоката на екология.
От дребното, през голямото към глобалното.
Значи: По времето на соца, според вас по-добрия стопанин – съществуваха табели "Граждани, не изхвърляйте боклука си в края на селото!" (ха ха ха). Факт. Но въпреки това, особено по малките градове и селата – боклук навсякъде. С това не искам да кажа, че сега сме ОК, но не сме НИЕ и то заради манталитета ни, изграден като Бай Ганьовски ИМЕННО от тогава, от соца. Ти не си си показвал носа извън България, ТАКА ЛИ Е?, за да си виждал как е уреден Запада и, че да живееш там е КЕФ и Райът е точно там, а някой от кръговете преди Ада – тук и бившите соц. Това беше дребното, малкото, чисто индивидуално-човешкото.
По-голямото: Мастодонтите в световен мащаб въобще, са основно американски корпорации и едни от най-първите са такива като "Гугъл", "Амазон" и т.н. – да не изброявам – има Интернет (Западен, САЩ МОГАТ да спрат Интернета, а не Китай както се пъна като голЕм разбирач в област, в която си гола вода, а спрямо мен и съсухрена и пробита балка без вода. Балка, Тинче, е вид тиква. Ха ха ха)… Та, най-големите световни корпорации са ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗАПАДНИ и ОСНОВНО АМЕРИКАНСКИ. Факт. Дразнещ вас и вие сте виещите на умряло – аз поне лично, просто боравя с фактите, а не свалям на някого звезди и особено пък да съм на хранилка за това.
Хайде да провериш и за себе си да си отговориш каква е политиката на тези корпорации към опазването на околната среда? Например: Колко % от енергопотреблението на тези ЗАПАДНИ корпорации се пада на ВЕИ (ще останеш изумен при цитираните 2 например корпорации и то особено като се има предвид какви огромни консуматори са) и колко е при тези, по които лелеете. В случая и не само – руските.
Провери колко електроенергия произвежда да речем една Германия от ВЕИ и я сравни с още горящите въглища идиоти в Русия.
Въобще, провери екологичните програми и най-вече не само желанието и думите на хартия, а реализирането им при единия полюс и при другия. И после се опитвай да ми/ни говориш, че Русия… В която кракът ти не е стъпвал, ТАКА ЛИ Е?... Е правилния модел, а не Германия, Швейцария, Люксембург, определяни от вас като либерастки, педерасти и какви ли още не. От вас, дупката на нищото и то в тъмно. Нереализиралите се комплексари, които Интернет (тоест, отново САЩ) ви даде възможността да си чешете езика в опити за мнима значимост и интелектуален потенциал.
Накрая, с уточнението, че и нагоре говоря кратко, защото това сса сериозни теми и не им е дори тук мястото и то дискутирани от дилетанти като нас, за глобалното.
Напоследък стана модерно да се говори за Чернобил… Ти/вие, твърдиш/те, че Русия са върха при атомната енергетика, която по мое мнение трябва час по-скоро да изчезне въобще, но… Хайде така да кажеш ЗАЩО планът на бившия соц беше ДА ДЪРЖИ В НЕВЕДЕНИЕ ОБЩЕСТВЕНОСТТА за какви ли не абсурди и ПРЕСТЪПЛЕНИЯ дори и трябва ли аз да съм съгласен, че това е правилното планиране?
А заговорих за Чернобил и той е пресен пример, извадка, как ВАШЕТО планиране води до крах и не само това е доказано поради самия му крах, а води дори до ПРЕСТЪПЛЕНИЯ.
Защото като говориш за екология и патетираш – няма праблем, няма как да не се случи някаква тежка авария, но защо трябва това да се покрие и това ли е държавната ВИ политика, която искате да харесвам? Да ме тровят в такива случаи директно, но да не ме информират поне – да не говорим като са толкова планиращо перфектни, защо не съумяха да организират (ПЛАНОВО) не само разяснителна кампания по онова време, а да изпълнят функциите си на държавност и държава и обезпечат здравето на поданиците си.
Не би! Лъжи! Лъжи! ЛЪЖИ!
Но пък ти/вие искате с текива лъжи (планирани по дифолт) да се съгласявам и видиш ли аз тъп и неориентиран, а вие умни и с правилни позиции.
Ми отидете пък живейте в скапаната ви Русия, че да ви видя бре, ИДИОТИ!
И, Мери, скъпа Мери,
споменах Чернобил, не за да намекна, че да кажем САЩ имат в пъти повече атомни електроцентрали от Русия, а аварии не е имало... Имаше в Япония, всички знаем... И с това, че там беше причинена от природна стихия, където ако Русия е такава зона като Япония - ще има Чернобил след Чернобил...
Споменах Чернобил и го приравних като глобалност не дори заради това, че оказа глобално въздействие в/у, ако не половината свят, то поне Европа...
Споменах го заради гласността.
Тоест, заради липсата на гласност и дори напротив - пълна дезинформация и пропагандни лъжи, с които вие искате да съм съгласен, че бяха преругатив при соца и да го харесвам.
Да ви еба и соца да ви еба.
Вас също.
Бих се прежалил, да ви еба и идиотите, да ви еба.
Действаше първосигнално, както и с оградата с Мексико. Мексиканците го излъгаха, че ще спрат мигрантите, ама не могат. Дончо се закани люто на Венецуела, пък нищо. Обясни се в любов на Ким и нищо.
И АЗ ЛИЧНО ШАПКА МУ СВАЛЯМ И ГО ПОЗДРАВЯВАМ, при все, че зная, че ще "страдат" много хора и държави.
Дай Боже "Дончовци" начело на ВСЯКА ЕДНА държава!
Тогава светът ще тръгне към това, за взаимопомощната конкуренция. Което принципно ми харесва, но не и във формата, в който си го представяте вие.
Взаимопомощ от рода на нещо като Мъск, който прехвалените вие не се скверните да плюете и подигравате, а в същото време той показа на практика точно това, което ВИЕ, ЛИЦЕМЕРИ, искате, като освободи за ползване ОТ ВСИЧКИ огромна част от лицензите си.
Факт ли е питам?
ФАКТ ЛИ Е БЕ, ИДИОТИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ????????????????????????????
Кой руснак и коя руска кампания го направи бе, педалиииииииииииииииииииииииии???????
И не отклонявай както винаги темата към "Дончо".
Дончо е ЛИЧНОСТ!
ВИЕ С МЕРИ И КУП ДРУГИ СТЕ ТРОЛОВЕ!
Тук. В живота дано сте поне малко от малко личности.
Повече безумни дончовци и светът е приключил със своето съществуване.
И какво общо с постинга има Русия?
Изключително.
За "Дончо" работят Професионалисти, които знаят всяко едно нещо как точно да стане и са го ПЛАНИРАЛИ доколкото е възможно перфектно.
Това се доказва дори само от факта, че САЩ е изключително млада държава, а от десетилетия е водеща във всяко едно отношение. Всяко едно.
Че няма трезвомислещ човек, който да не го поблазни пък дори и само за миг да е, че животът му в САЩ ще е 100 пъти по-добър.
Само тези с нулев капацитет не би им минала тази мисъл, защото те се ужасяват само при мисълта пред какво Предизвикателство и липса на Посредственост биха били изправени.
15.06.2019 14:30
Защото от прехваленото ви планиране... Икономическо... Политическо... Социално ОСОБЕНО... Русия е в позиция никой не само американец, а въобще човек извън нея да НЕ ИСКА да отиде там за повече от 3 дни., ако не е "принуден" професионално, нейде ли да устройва живота си.
Нещо повече: Над 40% от руснаците въобще и над 80% от МЛАДИТЕ руснаци мечтаят да напуснат тази ПЛАНОВА страна.
Ето това е общото.
Че планът на една цяла държава е КАПУТ и е пример в подкрепа на моите думи! Ето това има общо.
Питам те... Прямо и отвесно...
АКО ТИ ДАМ ДА РЕЧЕМ ПАРИТЕ ЗА ЕДНО ЖИЛИЩЕ В РУСИЯ - ЩЕ ОТИДЕШ ЛИ?
ЩЕ ОТИДЕШ ЛИ БРЕ, ПРАЗНОДУМЕЦООООО?
ПИТАМ ТЕ НАПЪЛНО СЕРИОЗНО!
При цялото това особено както казах СОЦИАЛНО планиране - ще си прехвърлиш пенсията там и ще живееш в Рая според вас.
М?
М?
М?
Ще млъкнеш като риба или ще изклинчиш, знам
Затова те заебавам и отивам при все, че мислех в жегата да не бачкам, да си града КАПИТАЛИЗМА.
По моему - никой не ми пречи. Не е както някога, когато ми пречеха всестранно.
Венсеремос!
Живи и здрави с всички поклонници-НАИВНИЦИ.
Отново те питам:
АКО ТИ ДАМ ДА РЕЧЕМ ПАРИТЕ ЗА ЕДНО ЖИЛИЩЕ В РУСИЯ - ЩЕ ОТИДЕШ ЛИ?
Нали Русия е супер и ти харесва във всяко едно отношение?
Да те видя.
Да си чул Русия да е нападала някого на запад, за да му отнеме нещо? И какво ли би било то ?
Кръстоносните походи вървят в посока на изток, и веднъж на север, където са живеели богати славяни.
Относно "моя" социализъм и "моята" Русия, само дебил може да отправя твоите твърдения, социализма не е моя и твоя, него го строиха дядовците и бащите ни, твоят като милици онер, а моят като строител. Някак си от позицията на "син съм на милиционер още от 70-те" не подхожда да ни обяснаваш за репресиите на този строй.
Относно плановата икономика, прочети пак какво съм ти писал, може пък да вденеш. От сто години капитализмът е в съвсем различно качество от това което ти знаеш за него и дори от това което все още се изучава във "висшите" ни училища. Планира се централизирано на равнище надминаващо нашето национално през соца, при това се планира много по-зле и резултатът, че света е на прага на ядрена война го доказва. Планира се така - крадем ресусрси от цял свят, с помощта на абсолютно куха финансова система създаваме свръх стандарт в няколко центъра и така привличаме умове и работна ръка от цял свят, създадените от тях интелектуални продукти и технологии крием ревностно от останалите и се надяваме да живеем дълго, щастливо и богато докато останалите 6 млрд. "маймуни" на планетата тънат в нищета, неграмотност и болести... свърши се Гочо с това планиране. Ако не си разбрал, война ще има, но то няма да продължи. Алтернативата е - отворен технологичен код, внедряване на технологии в цял свят за по-добра екология, за по-висок стандарт навсякъде, а не само в няколко центъра, за спиране на миграцията.
Дали глупендер като теб ще нарече това социализъм, комунизъм или путинизъм, ми е през 21-вия пръст, това е бъдещето в което човечеството ще живее, обратното, както вече казах е Ад. Изградилият благополучие върху нещастието на всички останали Запад, или ще престане да краде, или ще иде право в пъклото, ясно и категорично заявено от Русия и Китай.
И една вметка към последния ти постинг в който "учиш" на правопис:
Ако Икономиста беше поне на 10% глупав колкото теб, от безумните ти като разсъждение и пълни с правописни грешки чаршафи дето си прострял тук, щеше да ти сглоби добър правописно-обучителен постинг. Едва ли ще го направи, защото... абе какво да ти обяснявам - къде е той и къде... си ти:)
по лъжи и извъртане на нещата, теб тук може би те надбилюрва (с думата се ебавам с Тинчето) единствено ВенциВалери, който ще имаш ли доблестта да признаеш, че по отношение на правопис и глраматика е поне 10 пъти по-зле от мен?
В момента например лъжа и извъртане е това, че ти твърдиш коментарите ми тук да са, цитирам те, "пълни с правописни грешки чаршафи". Не съм проверявал писаното от мен за грешки, както няма и да го направя. Но като твърдиш, че коментарите ми са "пълни с правописни грешки", хайде да ги посочиш, м?
Пак казвам: сигурно имам. Дори и такива не от бързото писане, а реално като грешки. Но чак да са толкова, че да кажеш "пълни".
А икономист0... Който мога да го нарека какъвто си искам и той, ако е поне 10% мъж, а не въздухар, който може само да намеква и се дуе на ЛС, че... Абе не му е тук мястото, а и не си ти човека да обсъждам - просто искам да кажа, че икономист0 е един въздухар и БЪЗЛИВ ЖЕНЧО!
Абсолютно твърдя, че простите изречения (защото той и не умее, а и не смее да пише сложни съставни изречения, защото ще личи още повече, че е глупак) из коментарите и постингите му, изобилстват с ХИЛЯДИ ПЪТИ повече правописни и други видове грешки, отколкото в моите, хем в пъти по-дълги постинги и коментари, хем с много сложни съставни изречения.
Няма безгрешни, но има някакъв базов минимум на разбиране кой е добре грамотен и кой е просто пуяк без покритие.
Ти не си баш от вторите, просто се пънеш в области (не визирам политика и социология примерно, но техника, технологии, наука, физика, икономика...), в които си не слаб, а отчайващо глупав не с друго, а с претенциите си.
Аз, за разлика от теб, икономист0 и т.н. - претендиращата ви сган от комплексари-празнодумци - в областите, в които имам самочувствието да съм Нещо, съм готов да се изправя пред който кажеш според теб капацитет/разбирач и да ме пробва.
Ето така се правят нещата - така се доказва дали като твърдиш, че някой (в случая аз) е глупав, неразбиращ, неправ, незнаещ, си прав или просто ти си мислиш, че е така и дори знаеш, че не е, но за теб е важното да се опиташ да принизиш.
На едно интервю... За което също се хвана на една ирония като малко дете... Не се разчита на мнението на някого "Той е умен" или "Той глупав", а се проверяват качествата и то не само като интелект, ако се говори за интелектуалната свера, а и като евентуална производителност, ефективност.
Някой може да е много умен, отличен Програмист да речем, но ако не е летящ в областта си, а трябва да го чакам с дни за решение, което е нужно след часове - е, сори, няма да се котира.
Къде бил казваш икономист0 и къде аз, м? М?
Че ти дори не го познаваш бе, фифи.
Мен също.
Кое ти дава основание да се опитваш да вмениш, че аз долу, а той горе?
Защото е комуняга?
Че да се сещнем и премерим каквото той, икономист0, каже като нива, м? М? М?
Оооо, зная-зная - никой не би искал да се среща с простак като мен.
Ами тогава претенциите би следвало да са дотук (Предай му на въпросния, че е една дума - ха ха ха - и проумей, че онзи постинг беше ИРОНЯ, а не нещо друго.), защото са просто дуене от позицията на анонимна душичка, която може да твърди каквото си иска.
Аз проблем с доказването на каквото и да е, което твърдя и/или говоря, НЯМАМ.
Та ти/вие дори знаете, че аз не строя, а си измислям. И няма естествено как ти/вие да грешите, а аз да говоря истината.
И няма как естествено според разбирач-Венц0 от 80 кв.м. да се изкарват и много повече от 2000 лева месечно.
Е да де, но ще дойде момент, в който ти ще научиш как може да става това и ще разбереш къде съм аз и къде икономист0.
Хайде да го обясни той как може, м? М? М?
От 80 квадрата ЖИЛИЩНА ПЛОЩ, за месец и 5К да изкара човек, зависи.
Или трябва да курдиша домакина един ден на сянка под ореха и да наблюдава какво ще бъде свършено на строежа и кой ще го свърши, м? М М?
Идиот!
Анонимен!
Празнодумен!
После: Много пъти аз ти казах, че ти от метафори и ирония не разбираш. Така е в случая и с "твоя/вашия соц" - това е ирония - вие като ви гледам сте от тези, които освен приказки, нищо друго СЪЩЕСТВЕНО не сте в състояние да произведете.
Още по-после: С това "син съм на..." си смешен и банален. Вече го казах и пак го повнтарям, че наистина звучи малко двузначно, недобре казано, но това всеки би осъзнал тогава, че е от бързописа и липсата на заинтересованост и необходимост тук да съм/е човек/ перфектен.
И отново твърдя, че фразата НЕ е толкова идиотска, колкото ти като малко дете се опитваш да представиш и си се хванал за нея като бившата ти жена за съседския чеп.
ПС ЗА КВГ:
ЦИТИРАЙ МИ КОГАТО СИ НАЯСНО КОЛКО ЩЕ ВИ СТРУВА ЕКСКУРЗИЯТА. ЩЕ ТИ ДАМ ПАРИТЕ ЗА ТРИМА НИ: МЕН, ТЕБ И СЪПРУГАТА ТИ.
ОТИВАМЕ ТРИМАТА И ИЗБИРАТЕ.
ПЛАЩАМ.
НО САМО ДА СИ КАЗАЛ СЕГА ИЛИ НАТАТЪК ВЪВ ВРЕМЕТО "АМА..."
ЩЕ ОПРАВДАЕШ ВСЕКИ ЕПИТЕТ, КОЙТО СЪМ ТИ ЛЕПНАЛ.
НАПЪЛНО СЕРИОЗНО ГОВОРЯ, КВГ!
НАПЪЛНО!
Препоръчвам ти жилище в Сибир. Сега там е хладничко и приятно - не като тук. А горещината се отразява особено релевантно върху някои кратуни - особено кухите такива. Даже някои започват да раздават щедро пари наляво и надясно. Разбира се парите са твърде фиктивна субстанция - особено виртуалните.
ПП. Като френд на Булгарския Мъск, моля те да му походатайстваш за закупуването на една къщурка и на мен. Ще се съглася дори да е на брега на Москва река, но имам основателното предположение, че ще ми предложи да е на брега на реката , която е приток на река Сейм при Курск и води името си от това на града / сетИ се за името на реката/.
Но то е твърде щедро за да го приема без да размисля и споделя с фамилията.
14.06 14:37
с пропилян живот, ами си и страшно глуповата. Добре че нищо не зависи от боклуци като теб. И никога няма да зависи.
Г-н въздух под налягане със самочувствието да е Нещо и готов да се изправи и докаже всяка своя дрънканица - един път ти поисках доказателство за хвалбите ти, и ти се изправи в пълен ръст под масата и почна да бръщолевиш, че само ако искаш и когато искаш:) А после от женския си профил почна да се обясняваш, че това го можели малко хора, и дори ти да не си го можел, то това не те правело по-малък специалист:)))
Що се отнася до простите изречения на Икономиста, то в едно от тях се крие повече смисъл от три твои двойни чаршафа и това е още една част от отговора на въпроса - къде си ти, а къде е той.
Що се отнася до твърдението ти, че защитавам Икономиста понеже бил комунист... какво да ти кажа, достойно твърдение за човек с отсъстващо мислене. Икономистът, до колкото знам има свой бизнес и демонстрира, че печели добре. Не съм забелязал да призовава към революция, национализация и прочие комунистически икономически решения. Та се чудя как може да твърдиш, че е комунист, като той демонстрира всички характерни черти на капиталист. Но не се чудя много, защото отдавна съм оценил мисловните ти възможности, а те в случая са такива, че ти мислиш етикетно, а не съдържателно.
Малко за строителните ти подвизи - значи ти имаш N бизнеси и все печеливши, работиш и като топ мениджър за много пари в голяма фирма, а освен това със способността си на програмист можеш да заработваш допълнително по всяко свободно за теб време. При това положение, ти ни убеждаваш, че сам си строиш къща и вършиш всичко там, от обща работа до майсторска такава. Възниква въпросът, откъде това свободно време хем да си мениджър, хем да управляваш собствени N на брой бизнеси, хем да програмираш за пицарии в САЩ, хем да висиш по цял ден в блога, хем къща да строиш с тия две ръце? - Ама моля ти се не ми отговаряй и не ми привеждай доказателства:)) Ако за един час като супер програмист можеш да заработиш, да речем, колкото аз за месец, то защо ще си губиш времето да разтоварваш тухли? Ами с една, да речем, десета от изкараното като програмист за час, можеш да си наемеш общ работник.... абе, какво ти правя пък аз сметките и без това съм калпав икономист:)))
И аз нямам против да поживея в Русия, та вземи предложи на градския си, да вземе с тези негови две златни ръце, да ни направи там една кооперацийка, може и на "Рубльовка".
Малко късно се запознах с поста ти другарю Краваров - та да питам?
Защо, какво ви пречи - та ще променяте табелката на кооперацията си от Съветска, на "анти-българска"? С други думи, русофилска :))
Няма да променяме табелата, защото кооперацията все още не е построена.
Хехе-х! Социалистическата ти "панелна кооперация" - се обади с подкрепящ те коментар по поста ти :)))
Там пак се казва, че 85% от българите са русофили. Останалите 15% са русофоби и по математически данни може би те са антибългари? Даже и това е спорно и тъпо. Без някаква особена мисъл.
Дъртата соц-панелка - защо смятате, че не може да бъде една образцова кооперация :)) - Ъм!?
Краваров, към теб въпрос? ... Рада-с-талаша със "социологическите си резултати" да не се ангажира:)))
Човек, който обича Отечеството си - и който поради това, не е никакъв чуждофил - следва ли непременно да го кичите с перверзното "русо ... англо" или какъвто и да е бил, друго - Фоб?
ПП. И както казва Градската- да му се постави патриотичната задача да качи килцата и да стане шкембелия като Гочито, за да бъде в тежест на омразния Вова. Вместо каска /като башпатриота - вицепремиерин/ може да му се предложи ушанка.
Мисля, че Гети беше пуснал една снимка на Бил Гейтс по най-обикновена блузка и панталон, чакащ на опашка за бургери май беше. В задачката се пита след като той може да купи цяла България в едно с Русия, защо ако не да плати на някого да му донесе бургера, то поне не се облече подобаващо според твоя манталитет?
А иначе отговорът ти защо се занимавам с много неща, за които не ми е проблем да платя вече го казах - манталитет. С промисъл, че Децата ми например ме наблюдават и така се възпитават например. А фактите къде са като амбиции, хъс, постижения и прочие към момента, единият на 21, а другият на 17, поне за мен говори, че манталитетът ми и отношението ми към десетки неща, включително физическата работа е правилният, не селският твой. За първият няма да говоря, защото ще се страшно комплексираш, а не зарадваш както е нормално, а за втория ще кажа, че в момента изкарва месечно по 1К7 лева, наполовина на първия, а не ми наемат общ работник, мамка му, а ме оставят да се мъча заради сотаджийската заплата.
~ kvg55
Вече започна да се отмяташ, а иронията ти по май адрес, граничеща с подигравка ни най-малко не ми влияе.
~ radostinalassa
Кръвното ми наистина винаги е било 120/80, за шкембето няма смисъл да говоря, а може би с факта, че с моментните си 94 кг. не ще тежа на Путин, отговарям и на теб за шкембето, и на born-путин.
Ге.чо е огромно водопотъващо нещо по избор.
Все пак да избереш къща не е като да избереш риза в МОЛ-а. Процедурата е дългосрочна. Къщата освен де се притежава, трябва и да се поддържа, да й се плаща данък. Иначе в желанието ми да поживея в Русия не се съмнявай.
Ама ти си хванал цял блог за канарчета и ни убеждаваш съвсем не метафорично и иронично, как материализираш тотално сбърканите си прадстави за успешност и за даване пример за подръжание на децата си:)))
Преди пет-шест години в квартала изникна една къщичка, вярно доста по-голяма от твоите 80 кв., да речем 100 кв. на етаж на два етажа. Построиха я бързо, лепнаха и външната изолация. И изглежда париците на собственика стигнаха до тук. От 5 години, този човек с жена си, всяка събота, неделя и времето след работа прекарват в довършване на къщата. Всеки ден минавам покрай тази къща и напредък рядко виждам. За 5 години, направиха една външна шпакловка без мазилка... ама си оставиха ръцете. Изравняваха двора и изливаха площадки половин година. Вътре са направили две стаи и "временно" са пригодили банята защото продадоха апратамента и се нанесоха в къщата. Имота може да се оцени на на 150-180 хил евро, но в завършен вид. Изглежда, че е почти готов цели 5 години...
Гочо, да се изхвърляш, че си страхотен програмист, че разбираш от литература и си поет не лош, че си спец. по национална сигурност, че си художник, че си какъв ли още не - може, но заедно с това да ни обясняваш, че с хей тия златни твои ръце за 3-4 месеца сам построи къща, хей така докато си почиваш...
Да не говорим, че дори да си сръчен в ръцете и да ти се отдават неща като зидария, кофражи, замаски и т.н. то не е само сръчност. То трябва да се четат чертежи, да се спазва строга последователност, има хиляди тънкости във всяка една строителна операция, познаване на материалите за избор на оптимално решение... Хората работещи това, макар и не с по три висши, години са практикували докато станат майстори. Ти хей така от нищото ги слагаш в джобче:))) Абе, смях да става.
Съвсем отделен въпрос е, какво послание ти отправяш към децата си:))) Че бидейки още по-успешни от теб програмисти, те трябва през свободното си време да носят тухли и да бъркат кереч, понеже физическият труд трябва да се обича. Не знам, аз си мисля, че успешните младежи занимаващи се с интелектуален труд, предпочитат физическите си упражнения да правят във фитнеса, а не като хамали на гарата, или общи работници по строежите. Сега, съвсем друго е, ако искаш да ги ориентираш към строителството и ги приучваш от малки на занаят.
Въобще Гочо, всеки нормален човек, при това имащ средствата, и дори занимаващ се с физически труд извън строителството, би си наел майстори да му строят къщата, а не би рискувал да си трови нервите и чупи ръцете в дейност в която не е специалист, рискувайки да му излезе по-скъп крайниян продукт, да се проточи във времето и резултата да е качествено неудовлетворителен.
Но Гочо, именно тези твои вътрешни противоречия те правят интересен герой, едно безспорно ярко присъствие:)
Какъв си ти в реалност аз не знам, но в теб се бори Запада и Ориента, технологиите и мотиката. Явно бащата-милиционер, от малък те е приучвал към обща работа, на времето, всеки трябваше да е майстор по всичко - сам да си поправя ел. инсталацията, да си направи пристройка към къщата, да поправя колата, ютията на жената... така беше. Западът обаче, отдавна е заложил на разделението на труда и това е нещо много правилно, постига се много по-висока ефективност. Ти обаче караш по старому, явно не приемайки това безпорно западно постижение, като при това постоянно налбягаш, че си фен на същия този Запад. Но излиза, че не си фен и не са ти ясни основни негови предимства, а си фен на клишетата и пропагандата му.
Друга интересна битка между Ориента и Запада, между Патриархалното и Модерното, в теб се води и по отношение на жените. Ето, няма я жената на живота ти... защо ли? Може би защото не съществува образът на Горкана от плът и кръв - жена с IQ 160 която постоянно да подчертава, че ти си по-умен от нея, да стои вкъщи и да ти пържи картофки и да се впечатлява искрено на хумара ти когато я наричаш коза, или кучка.
Въобще, Гочко, ти си много интересен образ, занимателен си ми:)
ПП. И както казва Градската- да му се постави патриотичната задача да качи килцата и да стане шкембелия като Гочито, за да бъде в тежест на омразния Вова. Вместо каска /като башпатриота - вицепремиерин/ може да му се предложи ушанка.
В прехвалената ви Вовкина Рус - наплив на български емигранти не се забелазва, за разлика от обратния процес?
Къде ПОЛОВИН МИЛИОН ВЕЧЕ ПОСТЯННО ПРЕБИВАВАЩИ РУСИЯНИ на територията на "скапаната" България?
А българина има приказка:
"Добитъка дето е добитък и той разбира на хубавото - от което не бяга".
Това за "добитъка" - не го приемайте дословно - къндидатите да вдигате кооперация в Белокаменната с име "Рубльовка" - на която каквито и привлекателни оферти да ми правите - отказвам да бъда участковой или по-старото царско "городовой" :)) !
На вас - българофобите, (защото такъв е по същността си чуждофила ?) обаче по-прилягат не участкови или гародовои - а сал един, кат унтер-офицер Прешибеев :)) - та да ви дойде умът в главЪтЪ ?
Ако ти, дълбокия познавач на руската култура - не ти ясно за какво намеквам - давам , като за начало Диалога с който започва ПОКАЗАТЕЛНАТА САГА за този КЛАСИЧЕСКИ В РУСКАТА ЛИТЕРАТУРА - ОБРАЗ?
"— Унтерофицер Пришибеев! Обвинявате се в това, че на трети септември сте оскърбили думи и с действие урядника Жигин, волостния старшина Аляпов, стотника Ефимов, свидетелите Иванов Гаврилов и още шестима селяни, при което на първите трима е било нанесено оскърбление при изпълнение на техните служебни обязаности. Признавате ли се за виновен?
Пришибеев, намръщен унтерофицер със зло лице, застава по войнишки и отговаря с прегракнал, задавен глас, като отсича всяка дума, сякаш командува:
— Ваше високородие, господин мирови съдия! Ще рече, съгласно всички параграфи на закона се явява причина да се атестира всяко обстоятелство във взаимоотношенията. Виновен съм не аз, а всички други. Цялата тая работа стана заради един мъртъв труп, царство му небесно. Вървя аз на трети того с жена си Анфиса тихо, благородно и гледам — стои на брега тълпа от разен народ човеци. С какво пълно право се е събрал тук народът? — питам. Защо? Мигар в закона е казано народът да ходи на тумби? Викам: разотивай се! Започнах да разпръсквам народа, за да се разотиде по домовете си. Заповядах на стотника да ги разгони…"
Защо ли А. Чехов - толкова го е ангажирал с поведението си, този унте-офицер, вероятно прадядо на ГеБи-ста Вовка Путин?
Нещо повече: Над 40% от руснаците въобще и над 80% от МЛАДИТЕ руснаци мечтаят да напуснат тази ПЛАНОВА страта.
Другарю "син съм на милиционер още от 70-те" и другарю Гет, понеже обичате да изсмуквате факти от оная си работа, ще ви отворя очите как всъщност стоят нещата.
Първо, руснаците не бягат от Русия в България, тук те си купуват имоти по черноморието за да почиват лятото и евентуално да припечелят като ги отдават под наем или преподават. Така че Гете, "добитъка" руски ти не го мисли.
Второ, допреди мигрантската криза в ЕС, започнала с поканата на Меркел към всякакви "бежанци" да заповядат в Герматия, Русия беше страната с най-много приети емигранти след САЩ. Към днешна дата, тя е на трето място след САЩ и Германия. В Германия са приети 12 млн. емигранти, в Русия - 11.6 млн.
Така че другари милиционери и синове на милиционери, празните ви бръщолевения на хора изсмукващи факги ог пишките си не вървят извън средите на много силно болните мозъци от обкръжението ви.
16.06.2019 18:57
Нещо повече: Над 40% от руснаците въобще и над 80% от МЛАДИТЕ руснаци мечтаят да напуснат тази ПЛАНОВА страта.
Другарю "син съм на милиционер още от 70-те" и другарю Гет, понеже обичате да изсмуквате факти от оная си работа, ще ви отворя очите как всъщност стоят нещата.
Първо, руснаците не бягат от Русия в България, тук те си купуват имоти по черноморието за да почиват лятото и евентуално да припечелят като ги отдават под наем или преподават. Така че Гете, "добитъка" руски ти не го мисли.
Второ, допреди мигрантската криза в ЕС, започнала с поканата на Меркел към всякакви "бежанци" да заповядат в Герматия, Русия беше страната с най-много приети емигранти след САЩ. Към днешна дата, тя е на трето място след САЩ и Германия. В Германия са приети 12 млн. емигранти, в Русия - 11.6 млн.
Така че другари милиционери и синове на милиционери, празните ви бръщолевения на хора изсмукващи факги ог пишките си не вървят извън средите на много силно болните мозъци от обкръжението ви.
... "емиграцията" в постсъветска Русия е предимно от съставните, НА ВЕЛИКА РУС - БИВШИ РЕПУБЛИКИ!
Които, като се разсипа ИМПЕРИЯТА ОТИДОХА ЗА ПО-ДОБЪР ЖИВОТ В МЕТРОПОЛИЯТА ... щото нали според социализма - на всички народи от СССР се създаваха "еднакви" по КАЧЕСТВО УСЛОВИЯ за живот :))) ?
Пък за ЕМИГРАНТИТЕ ОТ СЪВРЕМЕННА РУСИЯ в България - те не са ВАКАНЦИОННИТЕ "емигранти" купуващи имоти ... А ЗАБЕЛЕЖИ ПОСТОЯННО ПРЕБИВАВАЩИ ГРАЖДАНИ НА РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ НА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ - нямащи желание да се връщат, във "широка страна моя родная ... где так, вольно дышит человек" :))) !
Така че, продължавай да СИ ИЗСМУКВАШ ДОКАЗАТЕЛСТВАТА от ... "двадесет и първия пръст" - ЗА НЕПОВТОРИМАТА И ЛЮБИМАТА ТИ РУСИЯ - наспроти "скапаната и демократична" България!
Дори Човеците(с "главно-Ч") от Русията - разбраха тази простичка ИСТИНА - КЪДЕ Е ПО-ДОБРЕ? ... само родният ни, пост-социалистически българофоб и морален "добитък", "Meri-69" - Не! :))) ?
16.06.2019 20:16
Програмата даде следните резултати. Две от из коментиралите многократно - г/жа Цав и г/жа Радостина са в осмия ден, затова са така емоционално превъзбудени. От Центъра им препоръчваме по 50 мг. бром три пъти дневно до 12-я ден включително.
Прекарани през програмата "Биг брадър" коментрарии привесли нам следущая информация:
Тъй като Венци отказва /изплашил се е яко!/ всякакъв контакт с г/жа Радостинацав, тя се ориентирвала към Рустама с надежда да й кандише, но и он се подплашИл и й се укрИл. След това тя се е устремила кам Чернопръцко, но той усетил че му налита като Ф 16 и ще го контузи, поради което също отклонил предложението за съвместни дела с нея по същество.
Сега сред потенциалните, към които би насочила огромната си енергия г/жа Радостинацав са КГБ 55 и Апостола. Апостол ще отпадне обаче, защото е споделил информациия в блога си досежно него, че му бил мек. Това е измама обаче. Наблюдаващият го оперативен работник докато е бил на дело в Мюнхен е вписал в досието му "Er fickt wie eine Motorsege!" В Центъра се следи състоянието му, за което той не изнася истината, но май вече има кой да провери коя от двете версии е достоверна.
И накря две думи за постигджията, написал този постинг. Евалла, ефенди! Окачествявам го от типа 2 в 1. Умен сте като Радев, интелигентен сте като Деса Мерцедеса. Осанна!
Поростоль е от друг цвят тесто. Нищо не може да се направи.
За вас, завистливите тролове обаче едно е смърт и страните от него като дявол от тамян и това е, че никога не се съгласявате да видите нещата с очите си, защото създадената лъжовна от самите вас възможност да принизявате, плюете и отричате нещата, които другите поради мястото на което се намираме са изнесли като думи, просто пропада изцяло и неоспоримо и в самите ваши очи. На безочливи тъпи и най-вече лъжливи и изключително завистливи копелета.
Тук има съблогърка, която е страшно, ама страшно лицемерна, а околните я имат за едва ли не свята душица... Тя най-безцеремонно лъже всички околни, че прави същите неща, които ти оспорваш да са факт при мен. Нека не казвам, че тя е от тези, които с очите си са се убедили калко неща по строенето и всякакъв вид последващи майсторски операции умея... Нека не казвам, че тя с очите си се е убедила в това и е виждала на три пъти, първите два за по 2 дни и третия за отпуска от 15 дни, коренно преобразявам нещо полудовършено. Говоря за дома й, когото тя много обича лицемерно да ви поднася в снимки тук. Сам го преобразявам. Без чертежи и твоите бля-бля. Просто оглеждайки, пазарувайки (с мои средства дори) от строителния хипермаркет и правейки нещото - да не изброявам какви и колко неща. Както говоря и за този строеж, на който нито Венци, нито домакина тук се нави да дойде, пък така да постои едни 8 часа на сянка под ореха (бирата и мезето е от мен естествено) и наблюдава, за да ти разкаже след това какво е свършено за това време и от кого...
Та я ми кажи ти, кое е нормалното една жена да ги уж може тези неща и околните да се съгласяват с лъжите й (майчето й да оправя градината й например, а тя да ви се пудри тук колко е градинарка), че дори и да я имат за пример, а при един мъж да няма как да са факт?
Така, че, Мери, претенциите, че аз лъжа, които никога досега не са издържали каквато и да е реална проверка, а са само ваши вербални претенции, неподплатени с факти, само с ваши допускания, мисли и съждения, почиващи на ваша логика дори, ако щеш, ако не бяхте тролове, би следвало да се изчерпват до момента, в който всячески отказвате да ги подложите на каквато и да е реална проверка.
Ма заповядай бе, Мери...
Или да дойде който иска, на когото имаш доверие...
Пък така с очите си направете проверката.
Или ме покани във вас когато има някаква подобна работа и ме пробвай. Трябват ти само материали - инструмент имам абсолютно всякакъв. Проекти не ти трябват.
Но да повторя още веднъж и да приключа, защото не ми се репликират куп твои глупави съждения в новия ти последен коментар. Това за фитнеса примерно.
Ти всичко, което не ти изнася, типично по тролски го извърташ.
Нека в случая например да погледнем само това с извъртането на думите ми за емигрирането.
АЗ НИКЪДЕ НЕ ГОВОРЯ, ЧЕ РУСНАЦИ ЕМИГРИРАТ КЪМ БЪЛГАРИЯ, ЧЕ ДА ИЗВЪРТАШ ТАКА НЕЩАТА И ДА СЕ ОПИТВАШ ДА ГИ ИЗКАРАШ ПО НАЧИНА, ПО КОЙТО СИ СЕ ОПИТАЛ.
А да сравняваш обобщаваните с думата "емигранти" в този й смисъл, че хора бягат от Войната и много по-голямата от Русия мизерия ДОРИ към нея, Русия ПРИ ЛИПСА НА ДРУГА ВЪЗМОЖНОСТ - това е повече от идиотско.
Защото аз никъде не казвам, че Русия е най-изостаналата и най-лошата в социален план държава. Никъде. И съответно по света има хора, които биха предпочели да емигрират ПРИ ВЪЗМОЖНОСТ там, СЛЕД КАТО НЕ МОГАТ В МНОГО ДЕСЕТКИ ДРУГИ СТРАНИ И НА ПЪРВО МЯСТО САЩ.
Когато ти си гладен и поради факт, че вкъщи нямаш храна, отиваш в долнопробна манджарница при липса на други възможности и манджариш там.
Когато аз съм гладен и вкъщи нямам храна - отивам където реша, според това какво ми се манджари на момента.
"Аз" и "ти" в случая не визират нас двамата, а са образно използвани местоимения, но ето тази огромна разлика много те нерви и не ти дава мира: Че ти си долу, а аз горе. И поне тролски, с думи и то лъжи и преиначавания, се опитваш да премахнеш разликата.
Ето така стои въпросът и с ЕМИГРАНТИТЕ към Русия: те са от онези, които където и да отидат - по-добре е за тях... Според тях... На момента... Защото бягат от Войната.
И дори там ти си по-назад, защото аз имам и такива приятели и съм показвал снимки с тях още преди години, когато не ме познаваше и не те комплексирах, та и за това мога да говоря не празнодумно като теб, а от информация, получена от извора, от самте емигранти.
Като се пънеш да си добър с Гугъл, че да се опитваш да изкараш, че дори си по-добър от мен... Хайде да те видя как ще ограничиш търсачката да търси адекватно тук, в блог.бг коментар при съблогърката ни tota през 2013-та година, свързан с цитирани от мен имена на Муктар от Буркина и Юнас от Мали, м? И не, че ще успееш, но ако все пак успееш - ще се убедиш с очите си, че ти говориш хипотетично, а за отново от първо лице, виждайки мои снимки с въпросните Муктар и Юнас. С които съм водил десетки разговори в продължение на почти години, а Муктар и до момента е в България, но поизгубихме връзка.
Тъкмо ще види там, на снимките ми, към които съм дал линкове в тези мои коментари още от 2013-та година при tota, Тинчето, че бръщолевенията й за шкембето ми е също чиста проба тролене.
Снимките ни са в цял ръст. Аз съм по дънки, риза и разкопчано кожено яке. До негър 2 метра, изглеждащ на снимката като човек който коли и беси без да му мигне окото - едър и страшен като визия имам предвид.
Сравнението на физика ще е показателно, но злоста на Тинчето като най-големият трол тук, а и на всички от пасмината ви, няма да спре, защото просто сте тролове и манталитетът ви е тролски.
АЗ НИКЪДЕ НЕ ГОВОРЯ, ЧЕ РУСНАЦИ ЕМИГРИРАТ КЪМ БЪЛГАРИЯ, ЧЕ ДА ИЗВЪРТАШ ТАКА НЕЩАТА И ДА СЕ ОПИТВАШ ДА ГИ ИЗКАРАШ ПО НАЧИНА, ПО КОЙТО СИ СЕ ОПИТАЛ.
...........................................
- Специално във Варна - се наблюдаваха ДВЕ МИГРАЦИОННИ ВЪЛНИ на "РУСНАЦИ"?
Първата: По време на Кавказките, срещу Чечня войни - когато призивниците от "Южния федерален" на Русия окръг - бяха изпращани да се бият в Руските войни в Кавказ ... Чечено-ингушетия ... Абхазия и Грузия!
Втората: По време на "Крым наш" - когато Русия не само завладя - ПРИЗНАТИ ОТ НЕЯ ЗА УКРАИНСКИ ЗЕМИ ... но и продължи и продължава да изпраща момчетата си да се бият от "признатите" само от нея "Републики" - в източна Украйна.
Всъщносто имаше още една "трета" и първа по ред ВЪЛНА - Когато бе създадена така наречената Приднестровска република - отново огнище на напрежение - която е като "спящ" и неизвестно кога предстоящ да избухне "вулкан"?
Аз специално ЖИВЕЯ В КРАЕН И НЕПРИВЛЕКАТЕЛЕН за НОВОРУСИТЕ/новобогаташи район ... но в блока, където живея има ТРИ РУСКИ СЕМЕЙСТВА - живущи поне от три петилетки?
Едното на един сибиряк - "дядя Миша"? Който в момента е на около 80 години - пенсионирал се като директор на Автокомбинат - което не му е попречило, да вземе решението преди петнадесет години - да дойде да живее СРЕД НАС БЪЛГАРИТЕ в "скапаната поради демокрацията" България ... изоставяйки ВОЛНИЯ ВЪЗДУХ НА СИБИР ... Сибир, който в момента ТИХОМЪЛКОМ Е ПРЕВЗЕМАН ОТ КИТАЙСКИ ГАСТАРБАЙТЕРИ - вследствие политиката на КНР за "тиха инвазия" в "бивши китайски" земи - отнети им от Царска Русия! ... и това последното, което пиша не е резултат от преразказ "по картинки" а е резултат от разговорите ми с "чичо Миша", и не само(!) - с който, ако и да е руснак - сме приятели! ... вероятно за изненада:)) на нашият пламенен "русофил" Мери-Красимир, от града РусИ :))?
Та приключвайки отново казвам - да оставим настрани НОВОРУСИТЕ ОТ ГОЛЕМИТЕ И ПРЕСТИЖНИ, поради висок стандарт на заплащане и живот, Москва и Петербург - оосвен тях, в България дойдоха да живеят НЕЙНИ ГРАЖДАНИ поради не толкова материалната(и присъща за всичко, що е извън от облагодетелстваните Москва и Петербург), а ПРЕДИМНО ПОРАДИ ДУХОВНАТА мизерия в тази страна!
Това де с големи букви ми обясняваш какво никъде не си говорил, само показва колко самовлюбено, кухо копеле си, понеже, аз никъде и не твърдя, че това ти си го казал, напротив - точно и ясно съм се обърнал към теб - синът на милиционера и към онзи другия истински милиционер, чиито думи коментирам. Но ти Гочо, като себично и тъпо копеле, не четеш, само коментираш.
И хайде стига внимание за теб, имам работа, чао!
17.06.2019 14:57
Това де с големи букви ми обясняваш какво никъде не си говорил, само показва колко самовлюбено, кухо копеле си, понеже, аз никъде и не твърдя, че това ти си го казал, напротив - точно и ясно съм се обърнал към теб - синът на милиционера и към онзи другия истински милиционер, чиито думи коментирам. Но ти Гочо, като себично и тъпо копеле, не четеш, само коментираш.
И хайде стига внимание за теб, имам работа, чао!
... divide et impera -Защото?
За разлика от теб Стоименов, НЕ СЕ ПРЕХЛАСВА ОТ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ и второто по-важно? Той е от новозарждащата НИ се СРЕДНА КЛАСА - ОПОРА ЗА ВСЯКО ЕДНО ДЕМОКРАТИЧНО ОБЩЕСТВО ... като при същото, ЗА РАЗЛИКА ОТ ТОТАЛИТАРНИТЕ - имаме ПЛУРАЛИЗЪМ - изключващ ЕДИНОМИСЛИЕТО на тоталитаризма ... с Единия вожд, с Едната партия - една държава! А народа им е богоизбран - щот е само от "руси арийци" :)) - Но-о?
Ако се заровим в предисторията за самообявилите се "славяни" и "руснаци" - установяваме - не само не са исторически славяни и руснаци - но дори НЕ СА И ЕВРОПЕЙЦИ!
И като такива, НЕЕВРОПЕЙЦИ - са им присъщи модели, КАТО СОЦИУМ и поведение - които ГИ правят исторически - НЕЗАВИСИМО ОТ КАКЪВТО И ДА Е СОЦИАЛЕН СТРОЙ - да си карат по исторически утвърдилият се при тях КОМУНИСТИЧЕСКИ ОБЩЕСТВЕН порядък - на който НАЙ-ПРИЛЯГАТ АВТОКРАТОРИ, било като абсолютните монарси Руски или подобните им и НЕСМЕНЯЕМИ президент-премиери, като ГеБи-ста Вовка Путин!
Задушлив е въздуха за НОРМАЛНИТЕ ЧОВЕЦИ - които именно по тези причини БЯГАТ ОТ РУСИЯТА ... а в нея емигрира единствено добитъка - сал за ляба наш насущний - философията на быдлото?
Так держать!
17.06.2019 18:54
Так держать!
Исторически тези реалии/понятия в политика и социум се появяват МНОГО ПРЕДИ СОЦИАЛИЗМА - който ти все още сричайки, ПРЕОТКРИВАШ ЗА СЕБЕ СИ :))
Лошото е че и НАЙ-СЪВЪРШЕНИЯ СТРОЙ ... оттече в канала на Историята? - оставайки такива "прогресисти" подобно на теб - да ми говорят с понятия и категории от ВЧЕРАШНИЯ ДЕН! Не съзнавайки - че НАСПРОТИ ГОЛЕМИТЕ ОБЕЩАНИЯ ЗА БЕЗКЛАСОВО ОБЩЕСТВО - практическите комунисти докараха в тези държави, където проведоха СОЦИАЛНИЯ ЕКСПЕРИМЕНТ - много по-голяма тирания и робство от съществувалите в по-раншните "класови и ретроградни" общества :)) !
Горе долу стана - като в приказката: Пътят към ада(социалното робство) е постлан с роз(ов)ите-идеологеми на аргатите на финансовият-капитал... тези назоваващи се "науч(Е)ни комунисти" ? :))
Ма какво да те правя теб и подобните ти - при вас е като в оня бар с надписа:
Не стреляйте по пианиста - той толкова си може :)))?
17.06.2019 22:58
Също: Казах, че мама (Рени) на въпросната копае градината, а не аз.ТОЧНОСТТА Е ПРИЗНАК НА ПОЧТЕНОСТ, А МЕРИ НЕ Я ПРИТЕЖАВА НИ НАЙ-МАЛКО, НАПРОТИВ - В 90% ОТ СЛУЧАИТЕ ЛЪЖЕ И ТО НАРОЧНО! Ти си го харесваш обаче, защото е комуняга, но пък казваш не си лицемер и двуличник?
И само дори по казаното дотук, не е ли пълно лицемерие да се твърди от същия, че аз не чета, след като той говори неща, които прочел-недопрочел - интерпретира както му скимне и му пасват на лъжите и болното Его? Ти си го харесваш обаче, КВГ, защото е комуняга, но пък казваш не си лицемер и двуличник?
После, КВГ, ми покажи едно място, на което казвам, че заплатата ми е огромна.
Голяма е, да. Доста голяма даже. Почти 5К месечно и то без годишните бонуси. Но ти, КВГ, ми покажи кога и къде съм твърдял, че е огромна?
5000 лева, пичове, е една достойна, но не и огромна заплата. За мен огромна не е и 8 и 10 хиляди. Имам Приятели с по 12 (Стойо Цузеков в П-ще примерно, КВГ, Административният на "Асарел"), е и? Огромна е 60К примерно. Говорим за месечно - Тинчето да не се обърка. И има българи, които я вземат и то дори в България. Спортисти примерно. А понеже Мери сега ще се комплексира, че все пак заплатата ми месечно е колкото неговата за повече от половин година, да му кажа, че който когато реши - може да скиба изплащателните ми. Данъчната ми декларация също.
Но ти продължавай, КВГ, да си го харесваш говорещия НЕТОЧНО и то със злостта на нереализирал се педераст.
Извадих ли, КВГ, ... не си спомням точно колко лева за един обяд с теб в китайския, къеди що си струва 120, а аз наполовина и ти се убеди, че той си фантазираше?
Извадих.
Е... Когато кажеш - пак ще извадя - и тогава ще нося нотариални актове, регистрационни талони на автомобили, договори за работа, изплащателни за заплата, данъчни декларации, дипломи и сертификати за образование и компетении, ако щете... След това ще отскочим до вкъщи да видим библиотеката ми 100 книжлета ли е или колкото съм казвал. С едното ще се запознаеш с вртуалния ми клонинг и ще видиш, че съм и магьосник и напук на такива като Мери - мога клонингите си да ги материализирам.
А, да, да не забравя: Ще минем и през офиса на компанията ми и ще скибаш табелата на вратата на офиса ми какво като позиция е отбелязано, а и секретарката ми ще ти го покаже още с влизането ни. Там пък ще се запознаеш с едното с Големия.
Както и преди да наминем през вкъщи, ще отскочим и до строежа - съседи бол - който си избереш ще питаш кой строи, откога, колко майстора са видяли за това време и как се обръщат към мен. Защото само 1 ми знае засега името, а останалите знаеш как се обръщат в такива случаи.
И като заговорих за строежа, та и друго да те попитам, КВГ: Така като... Да не търся сега къде точно, но тук, при теб, май беше, Мери твърди, че съм бил казвал, че със строене съм изкарвал по 25, ако се не лъжа, хиляди - кога и къде го казах това, м, КВГ?
Кога и къде казах, че изкарвампари като строител?
Казвах, че така спестявам и ето ти факти: При мери тази вечер изкарах ЛС-та, защото ЛеоновПом си го изпроси... В едното се вижда, че в края на февруари аз още говоря за предстояща покепка на дворното място.
Трябва да дойде топлия период и аз строя от 3 месеца. За 30К казах, че съм построил нещо, струващо 120 примерно. Ееее, при заплата около 5К, не ми ли е гот да си строя за четворно повече като спестяване, а не като някой да ми плаща? И то заплатата вървейки ми. Утре ми свършват 25-те дни отпуск които си бях взел.
Така го казах и за въпросната съблогърка - 2-3 пъти за по 2-3 дни (уикендите) и 14 отпуска. ТАКА ЛИ Еы КВГ? И след като от коментара ми се вижда, че е така, ти харесваш извъртяното от Мери как съм го правел едновременно да работя моята работа и да правя това за сблогърката?
Така, че: ХАЙДЕ ДОТУК СЪС ЗЛОСТА ТИ, МЕРИ, М?
МЕН НЕ МЕ БЪРКА ДА ПОКАЖА ИЗБРОЕНИТЕ НЕЩА, А ТОГАВА ВЕЧЕ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОСПОРВА, А ЕДИНСТВЕНО КВГ ДА СТАНЕ МОЙ КЛОНИНГ, КОЙТО МИ ПРАВИ РЕКЛАМА КАТО КАЗВА ДАЛИ СЪМ ИСТИНСКИ ИЛИ ТИ СИ ПРАВИЯТ, ЧЕ ФАНТАСМАГОРИРАМ.
Интересна ситуация.
Нещо като твърдението на Мери, КВГ, че аз сипя минусите по "първа", защото съм минетчия като него.
Но ти си го харесвай, на мен не ми пречи. Просто само като последно да ти покажа и следното:
Ето тук
http://merlin68.blog.bg/zabavlenie/2019/06/15/moiata-kyshta-v-rubliovka.1661682
ЛЪЖЕЦЪТ МЕРИ КАЗВА, цитирам:
"Гочо най-прямо и отвесно ме пита, дали искам да ми купи жилище в Русия и да се изнеса там да живея."
И аз не те питам един от 14-те плюса дали е твой, лицимерни КВГ. Нито дори те питам как харесваш такива лъжци.
Просто явно такива ценности изповядаш и такъв Идеал преследваш, че да се обграждаш с такива мерзавци.
Е... В моето СОТ-аджийско обкръжение такива няма, а на теб, КВГ, халал да ти са.
Сметката в ресторанта при нашата среща ти я плати, която беше голяма за двама човека, защото хапвахме скъпи ястия. Мисля, че обективно те описах след това в един коментар.
В твоето "СОТ-аджийско обкръжение" отношенията са съвсем различни - между вас има материални интереси, а не чувства и емоции, както е в блога. И можеш да имаш делови отношения с някой "комуняга", въпреки идейната неприязън между вас - така нареченото мирно съвместно съществуване.
Мога още много да пиша, но мисля, че е по добре да губиш известно време за срещи с мен за да спорим на живо. Уверявам те, няма само ти да плащаш сметките.
Ти отговаряй за лунната афера на янките. Как така няколко часа след старта на Аполо -13 русите вадят модула му от Бискайския залив ? Не са ли и те като тебе некадърни, но хитри като хлебарки?