Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2019 07:01 - Коментари - Какво бяха? Накъде отиват?
Автор: kvg55 Категория: Политика   
Прочетен: 5596 Коментари: 30 Гласове:
12

Последна промяна: 03.05.2019 07:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
03.05.2019г.

     Бюджетът на Пентагона за текущата финансова година е 716 милиарда долара. С него  се издържат военни бази по цялата планета, разработват се нови оръжия, водят се войни. В същото време 46,200 милиона us-американци живеят в бедност; безработни са 14 милиона души; бездомни са 553 742 човека. Нито една страна в света няма повече Нобелови лауреати от САЩ. В същото време обаче, докато вилнееше супербурята Санди, много болници в Ню Йорк трябваше да бъдат евакуирани, защото аварийните агрегати не се включиха, пише германският публицист Якоб Аугщайн на страниците на списание "Шпигел".
Който вижда в това някакво противоречие, очевидно не е разбрал, че US-Америка е страната на тоталния капитализъм. За да функционира, този капитализъм не се нуждае нито от обществени болници, нито от електричество за домакинствата. Елитът разполага със своя собствена инфраструктура. Тоталният капитализъм разрушава обществото и парализира обществените отношения. Поставя правителството в невъзможност да работи за народа.
Съединените щати излизат от Втората световна война със степен на икономическа и военна хегемония, непозната от времената на Древния Рим. Но тяхната роля в буржоазния свят винаги е означавала нещо повече от пари и оръжия. Тя бе свързвана и с техните идеали : US -Америка бе символ на нещо по-голямо от самата себе си – символ на свобода, човешки права и върховенство на закона като универсални принципи. Беше пример за подражание на буржоазния свят, на когото се изявяваше като обединител, предводител и защитник.
САЩ, разбира се, често не са били на нивото на тези идеали. Но те бяха реални и бяха важни. Така наречения "Пакс Американа" бе един вид империя. Но us-американските идеолози смятат, че в исторически план тя бе една забележително "добра" империя, споена от "мека сила" и уважение, вместо от брутална сила. И естествено е била първа сред равни.
Да питат корейците, виетнамците, кубинците и прочие мачкани от Съединените щати народи. Така че всички неща, които се случват сега, са звена от една верига. Извършващите се жестокости на границата с Мексико, атаките срещу върховенството на закона в страната, параноята за чуждестранна намеса в изборите, санкциите срещу законно избрани лидери на "непослушни" страни едновременно с хвалбите на световните гангстери и скъсването на търговските споразумения – всичко това води към отказ от американската изключителност, към загърбване на някогашните идеали, които ги правеха привлекателни за буржоазния свят.
"Отхвърлянето на нашите идеали няма да ни направи по-силни, напротив, ще ни отслаби.
Ние бяхме лидер на свободния свят, морална, а не само финансова и военна сила. Сега се отказваме от всичко това", казва us-американският буржоазен апологет Пол Кауфман. И продължава : "Истината е, че никой от нас вече не разбира Америка. Погледната от Европа, тя изглежда като една чужда култура. Политическата система е в ръцете на капитала и неговите лобисти, а общественото мнение се контролира от една перверзна комбинация от безотговорност, жажда за власт и пари и религиозен фанатизъм. Залезът на американската империя вече е започнал. И американците не са в състояние да спрат този упадък. Но те не се и опитват". Това го казва us-американец, апологет на капитализма. Значи работата е сериозна.
И независимо как се казва американският президент, САЩ си остават подвластни на тоталния капитализъм – онзи капитализъм, който има силата да разруши US-Америка.

image
Щастливата Америка

image

image
Другата Америка




Гласувай:
18


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Един път и ти да
03.05.2019 07:08
препечатиш нещо смислено. А не обичайните русофилистични детинщини и дивотии.
цитирай
2. kvg55 - До 1. apostapostoloff
03.05.2019 07:15
Когато препечатвам посочвам! А ти прочете ли материала?
цитирай
3. eva666 - добро утро, колега, тези...балализми,определено..
03.05.2019 10:12
са Лично производство ..личи си..по.тъпите клишета и преписани цифри
а, къде е Анализа, Синтеза, демек?

краваров,кой ти даде тозз Акъл, да пишеш в раздел..Политика?
цитирай
4. eva666 - :-)) признавам, имаш
03.05.2019 10:13
едно предимство/ не е качество/ нямаш модерация, и ВИНАГИ имаш помпа
в тъпата си манерка..
цитирай
5. mt46 - Вярно е, че
03.05.2019 11:23
системата в Щатите не е много добра. Но защо немалко българи /и не само/ предпочитат да живеят и да работят там?...
цитирай
6. apostapostoloff - Не, не съм го чел,
03.05.2019 11:41
защото не умея да чета. А ти глупак ли си?
цитирай
7. kvg55 - До 3. eva666
03.05.2019 13:20
"Анализа, Синтеза" ще си ги направиш сама.
цитирай
8. kvg55 - До 4. eva666
03.05.2019 13:21
Дори за автомобила си нямам помпа.
цитирай
9. kvg55 - До 5. mt46
03.05.2019 13:22
Капитализмът залязва.
цитирай
10. kvg55 - До 6. apostapostoloff
03.05.2019 13:23
Имам съмнения, че умееш да четеш с разбиране.
цитирай
11. eva666 - ...целта е Комунизъм, а не..капитализъм..
03.05.2019 13:57

точноо, това наблюдаваме ..в Китай..Комунист.капитализъм
/ Ротшилд изсипва парите,и той задава Идеологемата, т.е..социал.Парадигма
докато..убият Свободата, инициативата , и Средната класа
/ Гръбнака на демократ. о-во...
ти, какво четеш..силно се съмнявам в убежденията ти..
просто, си правят Гаргара с теб..Хейтърите..и онзи..Черен Бацил ,от русенско
цитирай
12. radostinalassa - Ротшилд сипе пари в Китай, където ...
03.05.2019 15:27
труда е много евтин, няма такава опасност от земетресения . А Рокфелер сипе пари на петата колона в Русия.
цитирай
13. merlin68 - Бай, Бай Лайф.
03.05.2019 17:31
Бай, Бай Лайф.
цитирай
14. get - Имам съмнения, че умееш да четеш с ...
03.05.2019 18:34
kvg55 написа:
Имам съмнения, че умееш да четеш с разбиране.


- Вероятно си прав в квалификациите си - Та?
И аз, един от тези, който не може да чете с разбиране - да те питам?
- Кои други държави са от типа ... ?
kvg55 написа:

US-Америка е страната на тоталния капитализъм.


... - както ти пишейки, обобщаваш за USA ?

От мен не-марксиста, познаващ много по-добре тази идеология, от вас "марксистите" :))) !
цитирай
15. radostinalassa - Разликата между комунизма и капитализма е като тази ...
03.05.2019 18:37
между БСП и ГЕРБ. Т.е. минимална. Едните обедняват народа до синьо, после идват другите и пускат малко пари. А тъмните си цели изпълняват и народа се топи, а индусите се увеличават, въпреки малкото си средства. Защото те не се интересуват от култура , а само от храна и зрелища. Такива елементи са необходими на всяка власт.
цитирай
16. kvg55 - До 13. merlin68
03.05.2019 18:54
То че е бай, бай е. Лошото е, че няма да е и good.
цитирай
17. kvg55 - До 14. get
03.05.2019 18:56
Питай този, който го е казал и когото съм цитирал.
цитирай
18. get - До 17. kvg55 - До 14. get
03.05.2019 20:37
kvg55 написа:
Питай този, който го е казал и когото съм цитирал.


След като НЕ СИ АВТОР - което от никъде не се вижда ... тогава ПОСОЧВАШ: Автор и Адрес/Източник - инак ставаш едно(подобие) с крадец ... казват му още на това "плагиат"!
П.П.
Поради нечистоплътността си на автор-плагиат: Поставям на материала ти (-) !
цитирай
19. eva666 - ооо, аз съм те надценила, дори..такава съм аз, добра и търпелива..
03.05.2019 21:30
kvg55 написа:
Питай този, който го е казал и когото съм цитирал.


К.Говедаров,ти, сигурен ли си, че не си сбъркал амплоато..
това е..пълен позор, в сектор политика сме, нали..
мисля, да си подадеш Молбата за напускане от..Клуба Тролски
....до къде я докарахте... бг мъжове...
цитирай
20. radostinalassa - Нека да си пише в сектор Политика
03.05.2019 22:25
Така ще освободи някои други сектори. Русия има спътникови снимки за това, как демократичните янки сами са нападнали кулите близнаци, и са избили 5000 души от своите. Това е дело на Рокфелер, Ротшилд или Морган?
цитирай
21. kvg55 - До 18. get
04.05.2019 03:05
Прав си, прав си. Да преразказваш буржоазни книжки без връзка с темата на постинга е същото.
цитирай
22. kvg55 - До 19. eva666
04.05.2019 03:17
През кура ми е за твоята оценка.
цитирай
23. get - Прав си, прав си. Да преразказваш ...
04.05.2019 10:09
kvg55 написа:
Прав си, прав си. Да преразказваш буржоазни книжки без връзка с темата на постинга е същото.


- Ако Маркс, Енгелс, Каутски и Р. Люксембург - са буржоазни автори? - Тогава прав си :)) !
цитирай
24. kvg55 - До 23. get
04.05.2019 10:54
Карл Кауцки определено е буржоазен автор.
цитирай
25. todorhristov - kvg55 пише: Извършващите се жестокости на границата с Мексико, ...
04.05.2019 14:05
Питам се защо всички напират с риск на живота си да влязат в САЩ като там е толкова лошо, а не обратното - да бягат от САЩ към Мексико? Питам се защо всички от Африка, а и не само от там, напират да отидат на запад като е толкова лош капитализма, а не хукнат към СССР, т.е. Русия, към Северна Корея, към Венесуела, към Китай?
Държавата е като едно семейство. Да отвориш границата и да кажеш на сульо и пульо: Заповядайте, влизайте, е все едно да кажеш: Елате, влезте, разполагайте се вътре все едно че ме няма, ето жената, ето дъщерята, правете каквото искате. Тая не може да я бъде! Границата трябва да е затворена. Това прави и Тръмп. Който иска да влиза - има врата. И ще влиза само този на който му се разреши. Който мисли друго да го направи най-напред в личен план и тогава да пише глупости.
цитирай
26. radostinalassa - 25. todorhristov
04.05.2019 16:26
Тръмп с право иска да изгради стена с Мексико. Но защо янките гонят бежанците от Близкия Изток в Европа ? И ние плащаме на Турция , за да ги задържа в лагерите си. Пак плащаме заради демокрацията. А нашето население се съкращава по мирен път, без война. Кой е виновен за това ? Сигурно е Путин ?
цитирай
27. get - До 24. kvg55 - До 23. get - Бе другарю "марксист" - ти изобщо можеш ли да мислиш ?
04.05.2019 16:49
kvg55 написа:
Карл Кауцки определено е буржоазен автор.


Значи К. Кауцки - ПО ТВОЯТА "ЛОГИКА" бил "буржоа" - ами то в централния комитет на Болшевиките-лениници МОЖЕШ ЛИ МИ ПОСОЧИ някой да е пролетарий ... ами то Ленин даже не е и буржоа а дворянин, ФЕОДАЛ С ДРУГИ ДУМИ :))) !!

Кауцки - ако не е марксист а "буржоазен автор" - то тогава Ленин не е марксист а "социалист-утопист" :)) !
цитирай
28. kvg55 - До 25. todorhristov
04.05.2019 17:21
Бежанците отиват при ограбените им богатства.
цитирай
29. radostinalassa - 28. kvg55
04.05.2019 18:14
Така е , и това е лошото. Те ще си отмъщават на Франция , която участва във войните. А отношението им към жените е на ниско ниво. Те не ги смятат за хора. По - скоро нивото им е доста пещерно.
цитирай
30. kvg55 - Благодарности!
05.05.2019 09:09
Благодаря на всички коментирали!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5755276
Постинги: 2808
Коментари: 25797
Гласове: 34178
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031