Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2022 18:58 - ДЪРВОЯД
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 1729 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От скрина се обажда дървоядът.
Припомня ми за тленните неща.
Лежа и слушам скърцаща тирада
във три и половина през нощта.

И някак си във мрака лумват думи
с усещането, че съм още жив.
Че няма смисъл болката върху ми -
илюзията, че не съм щастлив.

Не е ли тя поредната засада
на печалта, дошла да ме руши?
Не е ли тя на злото дървоядът,
чегъртащ върху слабите души?

Не съм си купил дом, кола, бижута
и нямам кариера, нито пост...
А трябва ли в свещената минута
това да бъде острият въпрос?

Не съм спечелил слава и богатство...
А мигар ще живея за това?
Приятелството, истинското братство -
ще мога ли да изразя в слова?

О, колко светли истини ме радват!
Щастлив съм! Кой ме лъга досега?
В душата ми пълзеше дървоядът,
оставяйки тунели от тъга...
 
Доброто ще си спомня. Непременно.
Ще кажа днес на изгрева: “Здравей!
Обичам те, животе скъпоценен!
За теб копнях! И ти за мен копней!

Дори горчив - за мен ще бъдеш сладък!
Скръбта ще излекувам със мечти!”
...Усмихвам се. Замлъква дървоядът.
Зорница преди изгрева трепти.

(Търсач на бисери)
Ведролей


Тагове:   дървояд,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 882644
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2802
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031