Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
30.10.2021 09:17 - Есенни залези
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 2866 Коментари: 21 Гласове:
-12

Последна промяна: 30.10.2021 09:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Залезът, вече претрупан от багри,
нежно проблясва с последни лъчи.
Лодките спускат платна и полягат
морно в прегръдка от морски вълни. 

Нарът налива гранатови устни
с пивко червено. И блясва дъга.
Плажове есенни - цветни и пусти,
с нега преливат в очите тъга. 

Грозде дъхти на любов и на вино.
Ябълки греят от слънце и дъжд.
Лъч през смокинята грейва в малините.
Птиците пеят в цъфтящата ръж.

image

 



Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Картината е на Андрей Фигол, а ст...
30.10.2021 09:18
Картината е на Андрей Фигол, а стихът от сърце. :)))
цитирай
2. wonder - Отново отваряш забранени красиви ...
30.10.2021 10:06
eldorado07 написа:
Отново отваряш забранени красиви кътчета от душата. Благодаря!:)

Красотата е навсякъде стига да имаш очи да я видиш и сърце да почувстваш силата `и.
Наричам Есента Залезът ва сезоните. Имам и стих с такова заглавие. :)))
В момента дишам есенни багри. Сега е най-красиво и след първата деката на м. Ноември започва изчезването на цветовете до оголяването на клоните.
цитирай
3. rosiela - Дела,
30.10.2021 10:08
много красива есенна картина рисуваш и ти. Хареса ми.
цитирай
4. wonder - Дела, много красива есенна картина ...
30.10.2021 10:10
rosiela написа:
Дела,
много красива есенна картина рисуваш и ти. Хареса ми.


Потопила съм се в Ковачевица - родопски халища е размятала природата по Родопските била. Чудно! :)))
цитирай
5. wonder - experiment3 Полигоров, пак ли в...
30.10.2021 10:18
experiment3 Полигоров, пак ли висиш в блога ми мин(ет)усчийската, завистнико! И нови регчета си си регистрирал за минУсиране. ;)))))))))))))
цитирай
6. lunar - Полудя и се разподскача боклука ...
30.10.2021 10:34
Полудя и се разподскача боклука Полигор с мръсната си уста. Голям изрод. ;)))
цитирай
7. wonder - Полудя и се разподскача боклука ...
30.10.2021 10:37
lunar написа:
Полудя и се разподскача боклука Полигор с мръсната си уста. Голям изрод. ;)))

А навън е прекрасна, топла, чудна есен и моето вдъхновение лети над красивите Родопи. Животът е извън този тъжен блог и гинещите от пошлост и самота изроди. Хубав ден! ;)))
цитирай
8. wonder - Полигоре, подсещам те и за другите ...
30.10.2021 11:01
Полигоре, подсещам те и за другите ти регове и ако не напишеш над 200 минуса, колкото са реговете ти в блог.бг, не те признавам.
В твоя психиатричен и психопатичен случай следвам принципа на Конфуций "Не убивай комар с меч." ;)))

petgrig
gumy
blackirigator
pompadurwonder
pompadurka4udesnitsa
pompadurlexparsy
pompadurpoligor
pompadurmisana
pompadurkanibal
pompadurjufla
pompadurplonder
pompadurgadulka
blackocean
pompadurgender
vechnonapompana
redpredator
pompaduroligofren
pompadurpedal
haterkа
pompadurkreten
pompaduridiot
pompadurblackpredator
cederama
oriana
мислителят
udrus22
hulite 1 и 2
pompadurvaldor1355
ferhunde
pompadurkabezbikini
reto
talos
serengeti
pompadurkavaleska
pompadurkorenoplodno
taniatanina
soeasy
blackpompadur
pompadurkamarmota
pompadurtoti55
gerasio
valdor1366
pompadurtonsyn
pompadurvasilisa1917
pompadurkabezsutien
kleft
poligor
mizantrop
peturpurva
fonder
plonder
blackputinator
sonder
exparsy
fonsun
bornn
blackirigator
dupedalo
navonwolf
stoyanovl
taini
enigma123
mvision
taranttula
entanashi
lozator
vaskoniart
4udovi6teto
puk2
taniatanina
emilita
pompadurpedal
blackmasturbator
babadelamisirkata
poptodoroff
blackperforator
blackpederator
cefulestiven
neosacred
gummy
xorosan
istilloveyou от 0 до 9
donosnik
kukundela
wondergurl
tocco
wonderboy
kaliban12
kaliban11
woonder
wonder2
цитирай
9. wonder - На всички останали красиви, емо...
30.10.2021 11:02
На всички останали красиви, емоционални и изпълнени със смисъл и любов, есенни мигове! :)))
цитирай
10. blackpredator - гледам,
30.10.2021 11:54
хисарският любител на турски сериали,
пак активирал анадолската си армия от никове
цитирай
11. wonder - гледам, хисарският любител на т...
30.10.2021 12:30
blackpredator написа:
гледам,
хисарският любител на турски сериали,
пак активирал анадолската си армия от никове


Сигурно пак е в апокалиптичен гърч от злоба.
Ама да не сме криоптозоолози та да му отсяваме повредите. ;)))))))))
цитирай
12. miri479 - Красива есенна картина
30.10.2021 19:07
рисуваш с думи. Поздрави!
цитирай
13. kossef - Заради есенното заглавие...
30.10.2021 19:14
бих променил в
"... Лъч през смокинята грейва в малините.
Птиците пеят в цъфтящата ръж."
малините и ръжта, които не се "връзват" с есента.
Понеже модерираш, изтрий репликата ми, за да не наклонява в помисли за неблагонамереност. Имаш и по-добри спрямо "магистър-оценителската" ми гледна точка... И да се вслушаш или не - изтрий това, като го прочетеш. Със здраве!
цитирай
14. wonder - https://wonder.blog.bg/poezia/2010/04/15/.404928
30.10.2021 21:16
kossef написа:
Заради есенното заглавие...
бих променил в
"... Лъч през смокинята грейва в малините.
Птиците пеят в цъфтящата ръж."
малините и ръжта, които не се "връзват" с есента.
Понеже модерираш, изтрий репликата ми, за да не наклонява в помисли за неблагонамереност. Имаш и по-добри спрямо "магистър-оценителската" ми гледна точка... И да се вслушаш или не - изтрий това, като го прочетеш. Със здраве!


Даам... Имам 33 стиха за есента /горе ти качвам любимия ми като преживяно/. Принципно си прав /защо да ти трия коментара?/, но при мен картината е такава - малините още раждат, нара - също е готов, а в близката далечина зеленее есенната ръж, която местните садят повече, за да подхранят почвата отколкото да добият реколта /може би това е функция на пролетната ръж/. Смокинята също още ражда - бера, махам зелените обвивка и правя сладко от зрели смокини за закуска. Когато свърши, пак правя. :)))
Известна съм с това, че поезията и стиховете ми са ПреЖивяно, а не творческа измислица. ;)))
цитирай
15. wonder - Красива есенна картина рисуваш с ...
30.10.2021 21:18
miri479 написа:
Красива есенна картина
рисуваш с думи. Поздрави!

Благодаря, Мири!
Ако имаш възможност отиди на Рилския манастир в близките дни - там сега Есента е истинска приказка!
цитирай
16. pvdaskalov - Не се влияя...
30.10.2021 22:57
Не се влияя от мненията преди моя коментар, нито от глупавите палци. Важното е какво чувства човек в думите, а те са като палитра в ръцете на художник. Красиво, приятно за четене. Ше се радвам да прочета тук 4 стихотворения за четирите сезона.
П и е р
цитирай
17. rosiela - Дела,
31.10.2021 08:43
много луди си събрала на разума на превала. Ако той и сам един, значи пада шизофрин.
цитирай
18. wonder - Дела, много луди си събрала на ра...
31.10.2021 22:54
rosiela написа:
Дела,
много луди си събрала на разума на превала. Ако той и сам един, значи пада шизофрин.


То е видимо, но и извън. ;)))
Подобни хора винаги са шизоиди, неразличаващи добро от зло.
Хубаво е, че нямаме в света си такива, а в блога са пер се.
цитирай
19. wonder - Не се влияя от мненията преди моя ...
31.10.2021 22:58
pvdaskalov написа:
Не се влияя от мненията преди моя коментар, нито от глупавите палци. Важното е какво чувства човек в думите, а те са като палитра в ръцете на художник. Красиво, приятно за четене. Ше се радвам да прочета тук 4 стихотворения за четирите сезона.
П и е р


Благодаря!
Той палеца си е за глупците по дифолт.
С удоволствие ще ти постна 4 стиха за 4 сезона, но в друг ден. ;)))
Благодаря ти за безценния комплимент, че думите ми са като палитра в ръцете на художник. Аз и рисувам доста добре, а всичките ми палитри, след всяка картина, се превръщат в произведения на изкуството. :)))
цитирай
20. kossef - По 14. wonder...
03.11.2021 10:09
Виж ти, оставила си го /коментара ми/ като не си го приела за неблагонамерен. И ме радва... Но това "Дааам..." с което начинава ответът ти, ми прозвуча като примляскване с кюфте... Въпреки благонамереността ми, плод на хубавите ти стихове, с които ме е "срещал" блога ти и снизхождението ми спрямо болезнената ти чувствителност откъм достойнство... Остани си достойна, не съм против.
ПП: търни това, което ще се приеме "срещу" достойнството ти.
цитирай
21. wonder - Виж ти, оставила си го /коментара ...
03.11.2021 10:20
kossef написа:
Виж ти, оставила си го /коментара ми/ като не си го приела за неблагонамерен. И ме радва... Но това "Дааам..." с което начинава ответът ти, ми прозвуча като примляскване с кюфте... Въпреки благонамереността ми, плод на хубавите ти стихове, с които ме е "срещал" блога ти и снизхождението ми спрямо болезнената ти чувствителност откъм достойнство... Остани си достойна, не съм против.
ПП: търни това, което ще се приеме "срещу" достойнството ти.


Косев, моето стародавно Даам... е камбана или звънче според човека. Ти си го трансформирал през себе си в нещо нелицеприятно. Както знаем: Всеки вижда каквото познава. ;)))
По отношение на чието и да е достойнство, направеният ти упрек е нелеп, защото Достойнството е единствената останала ценност в побъркативния свят, в който живеем сред хора с бърнауд или Дънинг-Крюгер ефект.
Относно "снизхождението ти спрямо "болезнената" ми чувствителност откъм достойнство", нямам коментар за теб, защото едно от големите нямания в арсенала на етични човешки ценности е Предположението. А ти го правиш и то за човек, който не познаваш.
Имай хубав ден!
А за себе си бих казала /в твой случай/ Есениновото:

"Усмири се душа, че до гуша
ти дойде нежелания свят.
Вече никой звънчета не слуша,
уморените пътища спят."
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15159845
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194005
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031