Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03 11:47 - Еми така си е!
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 413 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 „Най-долнопробният вид гордост е националната гордост. Тя издава липса на лични качества, с които човек би могъл да се гордее – та как иначе би опрял до нещо, разпределено между няколко милиона души.“ Артур Шопенхауер(22.2.1788-21.9.1860)


Това с пълна сила важи за копейките, които се разпасват тука от години. Просто никъде извън там дето са се родили не ги щат:)



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vacsine - Знам един скопец, дето и тука не го ...
29.03 11:51
Знам един скопец, дето и тука не го щат.
цитирай
2. petgrig - Знам един скопец, дето и тука не го ...
29.03 11:59
vacsine написа:
Знам един скопец, дето и тука не го щат.

Те тия май и путин не ги ще:)
цитирай
3. vmir - Без да знам този цитат на Шопенхауер, много пъти от лични наблюдения съм стигал до неговата констатация.
29.03 12:13
У нас копейките са дори още по-зле, защото се гордеят с ракетите на чужд масов убиец. Трябва да си изверг, за да се гордееш с убийствата на друг.
цитирай
4. petgrig - У нас копейките са дори още по-зле, ...
29.03 12:13
vmir написа:
У нас копейките са дори още по-зле, защото се гордеят с ракетите на чужд масов убиец.

Да!
цитирай
5. vencivaleri1951 - Шопенхауер не е казал нищо ново, а конкретизирал само
29.03 14:35
Гордостта е голям грях според Библията и е баща на всички пороци според практиката
Да си горд , че си българин например, значи , че се поставяш над другите етноси, а от там една крачка до нацизма
Да имаш достойнство като българин например е нещо съвсем различно То е да не позволяваш да те подценяват
Ще дам един не много коректен пример
Винаги съм мечтал да видя САЩ и го споделих пред мой съсед по стая в общежитието
и по късно посланик у нас и Русия -Джон Байърли
Той ми каза , че ще се обади в консулството и до седмица ще имам виза , а той самият скоро щял да пътува до вкъщи и ако искам да съм му погостувал/същият посланик , който в стенограма беше написал че Борисов е престъпник/
Хвана ме в крачка и аз се измъкнах по следния начин
Питам го, как той би реагирал към страна която му иска виза, при положение че страната има безвизов режим към неговата
Той помълча и после каза-кракът ми не би стъпил там
Некоректно се измъкнах, защото не това ме спираше -не бях толкова "докачлив" а съвсем наскоро бях получил страх от летене В началото ме бе срам да си го призная и още повече задълбочавах проблема Пак имам проблем , но с транквилант го туширам, когато няма накъде.
Джон е дипломат от кариерата и син на такъв Интелигентен и с чувство за собствена тежест Отговорът му беше този Хайде обясни ми защо позволяваме да ни мачкат фасона Да защитиш себе си и страната не е национализъм, а значи , че имаш достойнство А ние последното го губим от ден на ден Ходят ни по главите, унижават ни, а ние нищо Македонците се гаврят над военни гробища, малтретират осмелилите се да заявят че са българи, чех ни беше изрисувал като клозет, на някакво европейско бианале...Македонците ги пуснахме по живо , по здраво в структурите на Европа/гърците не ги пуснаха докато не взеха своето/, нямаше никаква реплика срещу този самозабравил се чех-това е нацизъм
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 869117
Постинги: 579
Коментари: 3769
Гласове: 3913
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930