Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2022 07:21 - Българите сме малоумни гяури! 2022-12-08
Автор: yuriylenev Категория: Други   
Прочетен: 2650 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 08.12.2022 07:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Българите сме малоумни гяури. Неслучайно сме били цели 485 години под османско иго! 2022-12-2022

Чудото на гражданите: 550 000 лв. за Украйна, събрани за 204 часа. (8 дни)

За пореден път съм потресен и отвратен от гяурското поведение и действия на така наречените „мили мои дебили съотечественици“ българи, които само за 204 часа (8 дни) дарили в сметката на един тарикат Мазол Пейката (Манол Пейков) от нек‘ва фирмичка „Жанет 45“ (минет-е след пет) сумата от 550 000 лева (над половин милион) за „бедните и гладуващите“ усрайненци....

В частната му сметка...!?

На тоА от Жанет 45 минет-е след пет, Мазол Пейката...

Ами чудо е....

Щом винаги има толкова много овчеглаваначести и тъпанари гяури да даряват пари в лична сметка на тарикати, наистина е чудо...

Най-чудесното място на света е Булгарлайняндията...

Потрябват ти парички и хоп , спретваш си една дарителска кампанийка за Усрайна (да речем) и веднагически се намират овчеглаваначеск игяури да ти подарят парите си...с чувство на добре изпълнен „дълг“ пред насраната си съвет иначе...

А защо не си изпрахте съвестите си ,като дарите тези пари на нашите сънародници, постадали в карловските села от престъпнто поведение и управление на вашите гъзоводители?

Дааа, зщото тези вaши гъзоводители не са руснациии, а за гяури, и затова няма да си признаете, че са престъпници и българомразци, както и всички вие даряващи кинти за Усрайна, а за нашите бедстващи сънародници – не!

А бе гяури, абе бай сраньовци, какви малоумни дебили сте всичките вие дарили този над половин милион лева за някакви усрайненци, които са ви точно никакви, и даже са ви врагове!
Та нали тези същите фашаги от Усрайна, на които си дадохте кинтите, ни разрушиха и оскверниха всичките ни български паметници в Усрайна бе, кретени жалки!
А вие им събрайте пари за помощи.
А кога тоА Мазол Шейката ще ги изпрати тези пари в Усрайна!?
Точо никога!
Само не ми кудкудякайте, че не съм прав.
Много даже съм прав.
Точно никога няма да ги изпрати!

Както и парите , които събрахме за карловските села , все още не са раздадени на бедстващите ни сънародници – кметовете на селата ги държат в сметките на общините си и даже отказват да дават отчет за какво ги израходват!?

А туткоратурата на Ванчо Ланецо ГешеФта, льотчика Смрадев, закапИчето Гълъбето Донев и сие селянде провансе мълчат и се правят на пръдня в гащи...

Позорно е!
Обидно и гнусно ми е от такива гяури!
Нищо човеколюбиво и българско няма във всички  тях, като съчувствие и помощ!
А уж са ни държавни ръководители...!?
Уж...
Насрани гъзоводители!

А най-отвращаващото ме е, че гяурите не дарявате пари за своите сънародници от унищожените от държавната политика и контрабанда на дървесина карловски села, където и до днес 8 декември 2022 г. сънародниците ни са буквално на полето (само 6 фургона 6 м. х 2,3 м площ са доставени в село Каравелово – от първо лице единствено число го знам) и изоставени да се „спасяват“ кой както има сили и възможности, но вие гяурите гнусни дарявате кинтите си за Усрайна!

Какви дебилни идиоти сте!
Какви жалки гяури сте!

А онЯ фатмак със зелените непрани чорапи вонящи на прЪчотина , и пенЦиониран шофьор на фърчолет Руменчо смРадев, се е скрил дълбоко в полите на своята Деса Камино-леса, и събира кинти за Българската Коледа, да направи с чужда пита помен пред медиите на платените си мисирки.

Пък и медиите мисирски РЕЗКО спряха да пишат за карловското наоводнение, по заповед на закапИчето Гълъб-ето Донев и сие педерасте министре...
Гнусно е!

Не съм от този гяурски народ.
Това не е моят народ (морално и поведенчески).

И преди да ме нападате, че как така не съм част от този гяурски народ, ви обяснвам защо имам пълното право да го кажа – не съм част от тоА народ, защото бях един от първите ръководители и строители , които държавата ни изпрати да работим по възстановяването на щетите в гр.Стражица веднага след земетресението през 1986 година, и съм спал на палатка буквално и лете и зиме, на една поляна, над градчето и то не за ден, два ил имесец , два, а за многото време (над година) и видях какво е да започнеш живота си от нулата, когато вече си на възраст над 50-60 лета. Не съм влизал никога в обувките н авсичките пострадали стражичани, защото моят дом в София си беше здрав, но се нагледах на човешки трагедии до гроб. А снимков материал на тези трагедии имам за три живота и често ги разглеждам, а почти всичките ми колеги и работници от това време сме живи и днес. Лично аз бях и ръководител и работник арматурист, защото такива бяха условията и всеки трябваше да върши по няколко неща, за да оцелеят хората през зимата и да имат по-бързо домове. Имаше държава...

Днес има недържава и гяури, които си дават кинтите на чужди усрйненци в чужда нам държава Усрайна!
Тъжно и жалко!

Българин съм роден и българин ще умра, но и никога няма да съм част от тази гяурска жалка сган с овчеглаво стадно поведение и мислене!

Да бяхте дарили поне парите си на сънародниците си от карловските села бе, гяури жалки!

08-12-2022
#ЮрийЛенев

Юрий Ленев гр. Стражица 1987 г.

image

Юрий Ленев гр. Стражица 1987 г.
image

Палатковият лагер в гр.Стражица с първите работници
image

Утринно раздвижване на вкочанените тела и кокали преди работа...

image

 






Гласувай:
0


Вълнообразно


1. morskipesni - Да, булгаристанците сте мам'рикан гяури
08.12.2022 10:10
и НАТО-еничари. Презряна рая. Мисля, че изчерпахме цялостно темата. Аз бях решил да купя за Путин две-три ракети "Калибър" с надпис "Много здраве от България", но отзоваха консула във Варна и начин не се намери.
цитирай
2. yuriylenev - morskipesni
08.12.2022 20:43
... и наистина сме натовски еничари и гъзоблизци . Управляващите ни де, и техните слуги в армията и МВР.
цитирай
3. morskipesni - Да разбира се-
08.12.2022 21:44
имам предвид "лицето ни пред света" -това са тия, които ни "представляват"... и народът, който нехае.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuriylenev
Категория: Други
Прочетен: 273990
Постинги: 160
Коментари: 150
Гласове: 305
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930