Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2020 08:01 - © Коментари - Пресветата азбука наша българска
Автор: kvg55 Категория: История   
Прочетен: 6801 Коментари: 106 Гласове:
12

Последна промяна: 27.06.2020 08:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
27.06.2020г.


image

    
Около 24 май се изостриха пренията за делото на светите братя Кирил и Методий и произхода на българското азбуке. Съчки в огъня притури изложбата в Руския културно-информационен център на улица "Шипка" № 34 по случай датата.
По-голям интерес у мен предизвика статията във вестник СЕГА със заглавие "Няма как Кирил и Методий да са създали славянска азбука – Тази теза е продукт на съветския натиск, твърди професор Кирил Топалов". Тя именно ме подтикна и да напиша постинга.
"Няма как Кирил и Методий да са създали славянска азбука, тъй като славянски език няма. Налагането на тезата за славянството е продукт на съветския натиск", казва професорът.
"Кирил и Методий създават глаголицата върху старобългарския език и дори конкретно може да се каже – въз основа на солунския диалект", пояснява Топалов и цитира част от житието на Кирил и обръщението на византийския император Михаил, когато възлага задачата на Кирил и Методий.  "Кирил и Методий създават глаголицата, а кирилицата е по-късно творение".
Като ученик по история съм учил, че Българската държава е основана в 681 година от хан, сега го наричат кан, Аспарух. Той преминал с ограничен контингент прабългари река Дунав и се установил на земите на днешна Северна България. Тук срещнал многобройни славянски племена, с които сключил съюз. Създала се българско-славянска държава в границите на Източната римска империя (Византия).
Константин-Кирил философ е роден в 827 година и е починал на 14 февруари 869 година. Великият мъж е живял само 41-42 години. Методий е роден в 815 година и умира на 6 април 885 година Живял е 69/70 години.
Двамата братя са живели по времето на управлението на хановете (кановете) : Омуртаг (814 – 831); Маламир (831 – 836); Пресиян I (836 – 852); Борис I (Михаил) (852 – 864 – хан, 864 – 889 – княз).
Видно от приложените исторически карти, териториите на българската държава при тези владетели са били далече от Солун и солунска област, чиито местен диалект според професор Топалов е основата на глаголицата.
И тук възниква въпросът : Каква народност е живяла в Солун и околностите, чиито местен диалект е станал основата на кирило-методиевата азбука – траки, славяни, българи, гърци? От твърденията на професора косвено се подразбира, че това са българи. Аз съм учил, че са славяни. И днешните велики историци не са наясно, защото твърдят, че траките са българи, славяните са българи и въобще човешката цивилизация произлиза от българите.
Работата съвсем се забърква като се прочете произведението "За Буквите" на Черноризец Храбър, в което той пише : "Прочее преди славяните нямаха книги, но бидейки езичници, четяха и гадаеха с черти и резки. Когато се кръстиха, бяха принудени [да пишат] славянската реч с римски и с гръцки букви без устроение".
ВМРО пък искат да приключат споровете административно със закон : 24 май да се преименува и от Ден на българската просвета и култура и на славянската писменост да стане Ден на българската писменост, просвета и култура – Това предлага ВМРО. Те предвиждат преименуването да стане чрез промяна в члена на Кодекса на труда, свързан с официалните празници в България. Предложението е продиктувано от необходимостта да се постави точка на дебата каква азбука е кирилицата. "След срещи с множество патриотични организации взехме решение за поправката, защото цялата историческа общност, която обективно гледа на събитията, знае, че, ако глаголицата и да има своите характеристики на общославянска азбука, то кирилицата еднозначно е създадена в българската земи, за нуждите на българската държава", смятат от ВМРО.
Аз знам, че глаголицата е създадена от светите братя, а кирилицата в Преславската книжовна школа към края на IX или началото на X век. Така пише и в Уикипедията. Защо честваме тогава двамата братя, като пишем на кирилица, която не е създадена от тях? Или глаголицата е в основата на кирилицата и азбуката ни все пак произтича от техния труд? Кой да ти каже?
Прекрасно е да имаме национална гордост и самочувствие, но всичко трябва да е премерено и подплатено с исторически факти и доказателства. Радващо е, че Ахил Богоравний е българин, доказателство за което е героят на Иван Вазов Хаджи Ахил от българския градец Сопот.

https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BB_%D0%A2%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2
https://kiriltopalov.wordpress.com/
https://segabg.com/node/136550
https://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/vmro-poiska-da-se-smeni-imeto-na-praznika-na-24-may


image
Българската държава по времето на хан Омуртаг


image
Територия на България при управлението на кан Пресиян


image
България при Борис I


image
"За Буквите" от Черноризец Храбър

image
Професор Кирил Топалов




Гласувай:
13


Вълнообразно


1. kirk - Потърси д-р Божидар Пейчев
27.06.2020 08:03
Потърси д-р Божидар Пейчев... и пак раздипляй акордеона!!!
цитирай
2. leonleonovpom2 - 1. kirk - Потърси д-р Божидар Пей...
27.06.2020 08:16
1. kirk - Потърси д-р Божидар Пейчев
08:03
Потърси д-р Божидар Пейчев... и пак раздипляй акордеона!!!

А ти търси арменското в Азербайджан и в Анадола, а не там ,където по милост го има!
И ако можеш си го вземи - от Кавказ и от Анадола!
Не мърси Българското Не е за тебе!
цитирай
3. kvg55 - До 1. kirk
27.06.2020 08:24
Аз изнасям факти, които и д-р Божидар Пейчев не може да опровергае. Пък всеки може да си ги интерпретира, както иска.
цитирай
4. kvg55 - До 2. leonleonovpom2
27.06.2020 08:25
Не четат задълбочено, а бързат да пишат.
цитирай
5. starforlife - ~
27.06.2020 08:36
kvg55 написа:
Не четат задълбочено, а бързат да пишат.

А ти, ако го правеше - щеше да схванеш колко си смешен (почти постоянно) в очите на тези, които наистина го правят.

Не схващаш какво говоря? Ами явно е от това, че одобряваш и се числиш към тези, които наричат схващащите "кратунковци", а преди това не СТЕ се изправили пред огледалото.

Все още не схващаш нивото не само на задълбоченото четене, а и задълбочените съждения? Ами погледни първата си илюстрация долу, вляво, а следващите две - долу, вдясно. И, ако все още не схващаш, то си прави сметка за критериите за задълбоченост.
цитирай
6. kvg55 - До 5. starforlife
27.06.2020 08:50
Какво да гледам? Пише това, което и аз пиша.
цитирай
7. planinitenabulgaria - Товарищ говедароВ,
27.06.2020 10:15
какво толкова има да пищшете по темата. Путин ясно каза, че македончите са дали четмо и писмо на руснаците. Значи е така и затова той трябва да остане президент до 2036 година.
Един поздрав от мен: http://planinitenabulgaria.blog/zabavlenie/2020/06/26/da-podkrepim-vyzmutata-na-radev-i-ninova-sreshtu-boiko-boris.1716765
цитирай
8. wonder - Нашата азбука е Българица. Бълг...
27.06.2020 10:29
Нашата азбука е Българица.
Българската азбука ни е дадена от Наум по поръчка на Симеон Велики и се нарича Българица.
Създадена е в Преслав и с нея са покръствали всички християни на изток.
Много е важно да се почита Истината за буквите на Българите.
Трябва да забранят нарицателното "кирилица" и "славянска азбука" дори и само заради факта, че Кирил умира 30 г. преди създаването на Българицата, а славянизма е привнесен доста по-късно като нарицателно.
Българицата е вълшебна азбука и трябва да чистим езика си от тиражираните лъжи за нея, както и от чуждиците, които ни заляха, особено в латинските названия.
цитирай
9. radostinalassa - Какво си ги запускал тези пиндоси?
27.06.2020 11:10
Какво искаш от арменец брахицефал олисял.
цитирай
10. mt46 - ...
27.06.2020 11:33
Няма причина, няма логика Кирил и Методий да са създали азбуката само и единствено за българите! Азбуката е създадена за славяните, за да могат да възприемат християнската религия...
цитирай
11. kvg55 - До 7. planinitenabulgaria
27.06.2020 11:49
Бае Коста, Центърът нещо се е объркал - говорим за българите, а не за руснаците.
цитирай
12. kvg55 - До 8. wonder
27.06.2020 11:51
Ние наистина не заслужаваме азбуката, която искахме да сменим с латиница.
цитирай
13. kvg55 - До 9. radostinalassa
27.06.2020 11:53
Къде тука се говори за пиндоси?
цитирай
14. kvg55 - До 10. mt46
27.06.2020 11:54
Логично е.
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравейте, коментиращи!
27.06.2020 14:29
Няма го най- вещият и титулованият - кукументаторът?
Сигурно пише в килия тъмна, като Паисий!
Аз първо се разграничавам от оня, който мърси фамилията ми !Твърдейки ,че Българите са турци и татари!Овчеглави!
Затова ясно му казвам ,че няма право да се бърка в четива с тясна, Българска тематика!
Иначе,в " О писменех" се говори за Българи и за Български език Има и Словене, но останал съм с впечатление ,че не е етносно име, а става дума за хора на словото!
Българи е общо название за бели хора от Италия до Памир на ширините-северни , от 35 до 50 градуса, почти По на север се наричат бледолики....
Относно азбуката За учениците на братята цар Борис е платил огромен откуп- в злато Били са около триста Те са работили за Българската азбука, не някаква друга,когато идват при нас! Наречена е Кирилица в знак на уважение към братята
Нашите книги са взети от киевският княз Святослав И по този начин са спасени Той е Българин по произход и е искал да мести столицата в Преслав Внук е на Владимир, правнук на Борис!
По този начин нашата писменост прониква в Русия Там са намерени над двеста преписа на " О писменех", " Светославовият сборник"- също, който самите руснаци разкриха ,че е " Симеонов" с подправено заглавие !Нормално, царската ни библиотека е изнесена в Киев
Затова Петър Велики разчита свещеното Реймско евангелие, над което се кълнат френските крале! Смята се , че то е подарък за Борис, направен от учениците на Братята! После Олга го носи като свещена зестра в Киев И нейна правнучка , като нея, го носи във френския двор, където е взета за съпруга на френския крал! Но вече никой не знае какво е,само това, че е свещено!

Тази азбука, в този и вид, е правена за Българите! Глаголицата я ползва друг клон на Българите- хърватите А, те са и Българи и славяни?! Не случайно Ганчо Ценов твърди, че славяни са Българите на Аспарух! Но в него период, те, Българите, населяват земите от Чехия до цяла Украйна,Белорусия ,Кубан и Кавказ!

Един внимателен прочит на " О писменехь" ,ще разясни всичко!
Ние сме запазили автентичното име на хората, наречени Българи!
Общо название!
цитирай
16. apostapostoloff - Не не е така!
27.06.2020 15:08
Славянската азбука е дадена на българите от руските гении Кирилл и Мефодий.
цитирай
17. radostinalassa - Азбуката е създадена през ...
27.06.2020 16:44
6363 г. от създаването на света.Така пише Черноризец Храбър. А сега е 7529 г.
цитирай
18. kirk - Проф. Кирил Топалов - Къро
28.06.2020 00:23
Проф. Кирил Топалов - Къро, ме е изпитвал, заедно с Краси Станчев по старобългарски. И междувременно забиха една гъркиня-студентка, русо маце, договаряйки се с нея на гръцки, мислейки че аз не разбирам езика. Вярно - тогава все още не го владеех, но разбирах за какво иде реч. После К. Топалов прописа драматургия, после стана дипломат, после стана нищо... Пелтек лектор???
Краси работеше в Италия, има някакви слаби приноси, но като цяло хвани и двамцата и... у боклука!!! Тука измежду вас никой не е специалист, така че няма да хабя - не съществува велиИиката творба "за буквите" и ние съществува никакъв Черноризец Храбър. Скодоумни измислици като Кракра, Елемаг, Пресиан, Дражан, Матеица-Мостич, Никола средечки или бърсяцки кнЕз и прочее простотии - ненаучни фантазета!!! Василка Тъп-Заимова написа цял дебел том, рпреди да почине, за да ни опровергае с брат ми, ама преписа всичко направено, натворено допреди нея от хистеризирани политизирани Булгаристи. Както акад. Георгиев прочете етруския!!!
цитирай
19. staler - `чe е имало славянско море на Бал...
28.06.2020 05:16
`чe е имало славянско море на Балканите и че изт римските братя К и М са създали азбука за други едни славяни на майкя си у моравията,това е ясно/пише го и в уикито даже/..........единственно странният обичай на праславяните, като умрат да се изгорят ,независимо от обстоятелствата на всяка цена и прочие... пречи да се намери матрял за геннетични изследвания,та се налага да бъркаме между бузките на съвременници славяни чехи,поляци и т.н.за такъв,но когато науката има ясни цели и отнапред ясни заключения,това са дребни проблеми....а и кой ако не
цитирай
20. staler - . . . . полугрък на служба при васи...
28.06.2020 05:24
....полугрък на служба при василевса /още повече че са двама полугрци което сумарно дава цел славянин/ще напише азбука за славвяните,заменили тракийското море с славянското море....такива едни грцки истории..........
цитирай
21. leonleonovpom2 - Къркор, гледай си Арменската ис...
28.06.2020 08:54
Къркор, гледай си Арменската история в Кавказ и в Анадола
И хвали арменският педераст Василий Втори!
И на всяко изречение повтаряй- Благодаря ти България, че ни прие!
Ти, впрочем ,не си никакъв арменец Някакъв анадолск мелез си
Арменец ,да не излъже, не е арменец! Дотук си в тон Но ще го направи безобидно, даже и ще се посмее сам след това Тук категорично се разминаваш
Какви клюки ръсиш горе? Каква връзка имат с историята?
Гъркините са дебели, мързеливи и клюкарки като тебе
Ще тръгне професор да ухажва гъркиня? Е, добре, дори и да е така? Това какво влияние има върху историческите му занимания?
Какво искаш да кажеш? Че не е имало Българска държава, фактор в Европа? А е била Армения?
Чакай малко Брат ти какъв арменец е? От побългарените ли?
Това ,че Черноризец Храбър, че не е Черноризец Храбър е ясно Но какво ще кажеш за над 200 екземпляра от книгата , като най-старият е отпреди 900 години ?Толкова е максималният живот на ползвания тогава пергаментКой луд и за какво ще ги преписва през вековете?
Толкова си компрометиран тук, че наисина трябва да си голям тъпигьоз, да продължаваш да се натискаш тук?
Гледай си Арменията и опашатите си лъжи ги навирай там!
От арменец достоверност не търси, сам съм се убедил в това! Забавление- да, докато лъже безобидно Но ти си прехванал някакъв друг ген и лъжите ти не са арменски, а отровни!
Да ти ги изтиросам ли, отново!?
цитирай
22. kirk - Изтрещелият хашимото ЛеонКававлло
28.06.2020 09:28
Изтрещелият хашимото ЛеонКававлло - поморийска луго нещастна, асистенти бяха по мое време. що се отнася до "Гъркините са дебели, мързеливи и клюкарки като тебе" по твоите думи баба ти е гъркиня на която дадо ти не позволявал да учи децата и да говори на гръцки! Оня - великият гръцки пленник, дето малко го понатаковали гърците на един остров...
Та, знАчи Говедаров, не преписвай стари учебници - не са верни данните!!!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Ега ти и наглеца!
28.06.2020 09:45
"Проф. Кирил Топалов - Къро, ме е изпитвал,....."
Не бил професор тогава ? Ами какво си писал в коментара си ,тиквенико? Аз ли съм виновен ,че не знаеш ,какво си писал?
Професор- асистент?, така ли!?
То ,че ти си изтрещял, друго мнение за тебе няма И не може да има Кога ,ще ми изплатиш 100 хиляди, по иска?! Или предпочиташ да си на топло да си съчиняваш лъжи?
Сермон било арменско име, на град Сермон тогава, в днешна Сърбия да, но римдското название е Сирмиум на града И си е в изконно Българска земя, което потвърждава и папата по отношение на оплакването на унгапрския крал ,че Калоян му е отнел Белград и Браничево-Взел е Български земи, принадлежали на дедите му
Тема Стримон била арменска? Голям добитък си! Рогат, арменски, кръстоска с анадолски!
Стримон е латинското име на река Струма, темата по времето на арменския педераст, носи името на реката! И други твои тъпотии, " професорски", да вадя ли на бял свят?

Краси , преписвай от арменски учебници! Освен ,че са нови, са и с дебели, на арменски мелез лъжи!
цитирай
24. radostinalassa - Обичаят на славяните никак не е странен
28.06.2020 11:07
Той се използва и днес във вид на кремация. Така душата се отделя лесно от тялото. Напр. главата на цар Борис е отделена от тялото и е сложена май в църква. Но той е бил шваба.
цитирай
25. kvg55 - До 15. leonleonovpom2
28.06.2020 12:37
Ти си по-навътре в нещата.
цитирай
26. kvg55 - До 16. apostapostoloff
28.06.2020 12:38
Постолье, пак те е бръскал по голата кратуна слънчевия вятър.
цитирай
27. kvg55 - До 17. radostinalassa
28.06.2020 12:40
А кой и как е създал света.
цитирай
28. kvg55 - До 19. staler
28.06.2020 12:43
Все пак империята е имала политика спрямо населяващите я народи.
цитирай
29. kvg55 - До 18. kirk
28.06.2020 12:47
Етруските не са ли българи?
цитирай
30. kvg55 - До 21. leonleonovpom2
28.06.2020 12:50
Тоя е провокатор.
цитирай
31. kvg55 - До 22. kirk
28.06.2020 12:51
И твойто писане не намирам за достоверно.
цитирай
32. kvg55 - До 23. leonleonovpom2
28.06.2020 12:56
Спорът ви с kirk е доста забавен, но не дава отговор за азбуката.
цитирай
33. kvg55 - До 24. radostinalassa
28.06.2020 12:57
Кремацията е древен ритуал.
цитирай
34. radostinalassa - Преди 7529 г. е датата на..
28.06.2020 13:28
kvg55 написа:
А кой и как е създал света.

ССЗХ - сътворяването на света в Звездния храм. Оттогава се води нашата история. А другите соеве, като напр. арменците имат далеч по - кратка история.
цитирай
35. radostinalassa - Да, който разбира ще се кремира
28.06.2020 13:29
kvg55 написа:
Кремацията е древен ритуал.

Но ако е твърде грешен и да не казвам другото ще се въздържи.
цитирай
36. kirk - Не споря с ЛеонКавалетто
28.06.2020 13:34
Не споря с ЛеонКавалетто, защото това е все едно в открит селки нужник да хвърлям камъни! За азбуката няма спор - не е българска нито кирилицата, нито глаголицата. Когато някой го аргументира научно и логично, тогава може ида се приеме подобна хипотеза!!! Глаголицата е създадена за великоморавци, а кирилицата е търговско писмо, трансформирана гръцка с добавени глаголически букви, което й позволява да бъде ползвана от всички славяноезични. Останалото е пълна мъжгла и аграршовинистични изгъзици!!! Говедаров, питаш ме етруските не са ли българи ли??? Отговорът се съдържа в самия въпрос, но по-лошото е, че и българите не са българи - никога не са били, а сега още по-малко!!!
цитирай
37. kvg55 - До 34. radostinalassa
28.06.2020 13:53
А кой е записал годината 7529, след като човекът не е бил създаден?
Освен това в библията пише, че потопът се е състоял 13000 години преди христа.
цитирай
38. kvg55 - До 35. radostinalassa
28.06.2020 13:56
А, значи при кремацията душата отива в рая.
цитирай
39. kvg55 - До 36. kirk
28.06.2020 13:59
Да, днешните българи не са дошлите от Волжска България българи.
цитирай
40. radostinalassa - В миналото е имало голяма война между...
28.06.2020 14:12
българите и китайците. Победата срещу тях се споменава като дадена година от ССЗХ. Тази мойна е била преди 7529 г.
цитирай
41. radostinalassa - Едва ли всички души отиват в рая.
28.06.2020 14:13
kvg55 написа:
А, значи при кремацията душата отива в рая.

Затова не се препоръчва кремация на всички.
цитирай
42. kvg55 - До 40. radostinalassa
28.06.2020 15:42
Значи преди сътворението на света? И ние сме победили в тази война, нали?
цитирай
43. kvg55 - До 41. radostinalassa
28.06.2020 15:44
Как господ ще отсъди тогава, преди душата да му се яви?
цитирай
44. radostinalassa - Ние сме победили простите китайци
28.06.2020 15:49
kvg55 написа:
Значи преди сътворението на света? И ние сме победили в тази война, нали?

Но след ССЗХ ест.
цитирай
45. radostinalassa - Бог е вселенският компютър
28.06.2020 15:51
kvg55 написа:
Как господ ще отсъди тогава, преди душата да му се яви?

Душата не може да умре, но може да остане свързана с тялото, както е при Борис.
цитирай
46. kvg55 - До 44. radostinalassa
28.06.2020 16:01
Аха, разбрах!
цитирай
47. kvg55 - До 45. radostinalassa
28.06.2020 16:03
Е как ще остава свързана? Тялото изгаря на кладата или изгнива в земята.
цитирай
48. radostinalassa - Така е
28.06.2020 16:11
kvg55 написа:
Е как ще остава свързана? Тялото изгаря на кладата или изгнива в земята.

по - важното е все пак да имаш душа.
цитирай
49. kvg55 - До 48. radostinalassa
28.06.2020 16:54
А има ли човеци без душа?
цитирай
50. leonleonovpom2 - Краси, забрани на този да коментира при тебе!
28.06.2020 17:16
6. kirk - Не споря с ЛеонКавалетто
13:34
Не споря с ЛеонКавалетто, защото това е все едно в открит селки нужник да хвърлям камъни! За азбуката няма спор - не е българска нито кирилицата, нито глаголицата. Когато някой го аргументира научно и логично, тогава може ида се приеме подобна хипотеза!!! Глаголицата е създадена за великоморавци, а кирилицата е търговско писмо, трансформирана гръцка с добавени глаголически букви, което й позволява да бъде ползвана от всички славяноезични. Останалото е пълна мъжгла и аграршовинистични изгъзици!!! Говедаров, питаш ме етруските не са ли българи ли??? Отговорът се съдържа в самия въпрос, но по-лошото е, че и българите не са българи - никога не са били, а сега още по-малко!!!

Той е абсолютно, гадно, недоразумение!
Какво искаш от тип, който твърди ,че Самуил е арменец?
След като има епиграфски паметници ,че е Българин
! Може ли арменец да дойде от Анатолия и да стане управител на втория по значимост град в царството ни? Ясно говори ,че е от царския род-комит Никола На този на цар Борис!
Азбуката ,създадена от Българи, за Българи, не била Българска! Само кръгъл идиот може да твърди подобно нещо
Идиот, който не знае ,че гръцката азбука е трансформирана финикийска? За каква гръцка ми говори този идиот тогава!
Арменец не може да има акъл за анализ, особено пък мелез
Така ,че поради липса на такава гънка в главата- простено му е
Твърди ,че е чел " За буквите" Сигурно ,за оценка! И е разбрал от нея толкова, колкото кочияша на Чичиков от химията
В " О писменехь" ясно е написано ,тя е защита на нашата азбука от атаките на немски духовник, чието име е преведено като Черноризец Храбър , че и гърците са ползвали знаци от Христовата/ сирийската, финикийската/ азбука
Римляните- също!Но азбуките им са признати за свещени! Както и нашата!
Не знам какъв професор е? Но не знае елементарни неща в науката ! Че в нея може да ползваш всичко ,постигнато от предшествениците си Като ги цитираш Ето ,направено е-взели сме, момент, от финикийците, но сме и добавили Като гърците- те гласни са добавили!
Правилата за авторство са спазени- да има новост Азбуката ни не е просто преписана стара Има и новост И е защитена с нея И е останала свещена Една от четирите!

Ще подготвя нещо, надявам се, въпреки ,че под рзлични форми съм го правил!
Но в едно съм сигурен! Азбуката е наша, за нас е правена, тази ,която ползваме сего и е разпространена сред близките на нас народи Звучните съгласни, които ги няма в гръцкия, специфичната гласна " Ъ", която липсва в при другите, го доказват!

Какво разбира това недоразумение под недосмислицата- агрошовинизъм Че той е типичен представител на това, което подозирам!
Аман от- Крадецът вика-дръжте крадеца!?
цитирай
51. radostinalassa - Има ли опция да не се допускат...
28.06.2020 17:22
даже коментарите на някои в графата?
цитирай
52. radostinalassa - Разбира се, че има
28.06.2020 17:24
kvg55 написа:
А има ли човеци без душа?

наричат ги биороботи. В частност това са евнусите в харемите, твърди се и за китайците, че са клонове.
цитирай
53. kvg55 - До 50. leonleonovpom2
28.06.2020 17:30
За пръв път се срещам с kirk. Даваш добър отпор на провокациите му.
цитирай
54. kvg55 - До 51. radostinalassa
28.06.2020 17:31
Не съм наясно.
цитирай
55. kvg55 - До 52. radostinalassa
28.06.2020 17:32
Много богаташи са без душа.
цитирай
56. radostinalassa - Да, но първопричината е липсата на душа
28.06.2020 18:24
kvg55 написа:
Много богаташи са без душа.

Понеже е имало много богати филантропи
цитирай
57. kvg55 - До 56. radostinalassa
28.06.2020 18:35
Значи има човеци, които се раждат без души.
цитирай
58. radostinalassa - Не си чел Библията
28.06.2020 19:28
Там е написано. Христос е дошъл да им донесе светия дух.
цитирай
59. kvg55 - До 58. radostinalassa
28.06.2020 19:32
Значи всеки човек трябва да го посети Христос.
цитирай
60. radostinalassa - Написах да им донесе...
28.06.2020 20:30
kvg55 написа:
Значи всеки човек трябва да го посети Христос.

не да ни донесе.
цитирай
61. kvg55 - До 60. radostinalassa
28.06.2020 20:51
Значи на едни носи, а на други не носи.
А божията справедливост?
цитирай
62. radostinalassa - Има си 4 касти
28.06.2020 21:30
Последната е много близка до животните. Много има да драпат до първа каста. Даже се обиждат, че били загорели.
цитирай
63. kvg55 - До 62. radostinalassa
28.06.2020 22:15
Касти - индийска работа?
цитирай
64. radostinalassa - Или българска
28.06.2020 22:29
kvg55 написа:
Касти - индийска работа?

Като видели, че децата от смесените бракове не стават за нищо , ест. белите въвели кастите.
цитирай
65. kvg55 - До 64. radostinalassa
28.06.2020 22:40
Индейците бели ли са?
цитирай
66. kirk - Говедаров, ако искаш да ми
28.06.2020 22:48
Говедаров, ако искаш да ми съобщиш нещо, да питаш и прочее, недей да използваш Поморийския полугрък, който така се разпеняви в пост 50, че вече за всички е ясно, че е пълно куко!!! Провансалното леке се мисли за велик, а аз тихичко преподавах 20 г. българистика в Ю-ту, Университета в Торонто и съм на светлинни години от неговия мъждукащ интелект, ако изобщо има нещо в кухата си тиква!
цитирай
67. kvg55 - До 66. kirk
28.06.2020 23:02
За мен няма значение къде си преподавал. Твърденията ти не са подплатени с доказателства. "не съществува велиИиката творба "за буквите" и ние съществува никакъв Черноризец Храбър" - що ще рече това? Показал съм снимка на писанието.
цитирай
68. leonleonovpom2 - Знаеш ли, Къркор? Това, което ...
28.06.2020 23:45
Знаеш ли ,Къркор?
Това, което говориш, би трябвало да се усеща, ако е истина, без приказки!
Само , че усещането е обратно на приказките ти!
Ти може да преподаваш само антиБългаристика, нищо друго! Каква Бълтаристика си преподавал ти бе, кръгъл идиот? Че Борис, Симеон, Петър и комит Никола са арменци ли? И респективно- Асеновци?
Превеждай 100 хиляди, да не искам 10 години да си упражняваш интелекта на друго място!Мислех ,че само Василий Втори е педераст измежду арменците, но съм грешал!
Да ти пусна ли милото съобщение тук?
Яворов , не е ли и той арменец!
Пуста кюския за такъв като тебе ненормалник!
Кюския е арменска дума, знаеш ли какво представлява?
Средство за масаж на задни части!
Ще ти хареса!
цитирай
69. kirk - Eто го - Леон+Леон+от+Поморие
29.06.2020 00:21
Eто го - Леон+Леон+от+Поморие, целия, от горе до долу!!! Дано не изтрие тъпизмите си!!!
Говедаров, явно нищо не разбираш, няма да се хабя - щом си показал снимка, значи има такова "писание" и то е за... говеда!!! Мислещите разбират, че нищо такова няма и не е имало!!! Край!!!
цитирай
70. leonleonovpom2 - Е, слава богу!
29.06.2020 00:42
Отърва се Краси , от един идеално кръгъл идиот!
Обаче той страда от напреднала форма на деменция
Говорих с един познат адвокат Какво да го правим? Той беше на мнение да го оставим Защото законът защитавал такива Не знаели какво говорят?!
Да превежда сто хиляди и е свободен да говори безобидните си работи!
Защото не ги осъзнава!
Това се получавало при среща с манафи в турска баня!

Лека нощ!
цитирай
71. анонимен - Ха, лека ти пръст
29.06.2020 01:57
Ха, лека ти пръст - ахилотополска деменцио с маниакални повици на графомания, ехолалия и логорея! Диагнозата е точна!
цитирай
72. leonleonovpom2 - Лека ти пръст и на тебе менте проф...
29.06.2020 08:37
Лека ти пръст и на тебе менте професор! Търси нов профил!, страхлива мишко!
Който гроб копае, сам пада в него!
цитирай
73. radostinalassa - 72. leonleonovpom2
29.06.2020 13:49
Не му обръщай внимание. Не заслужава .Това е човек, който ни ругае заради знанията ни. Дебилизъм.
цитирай
74. radostinalassa - В Индия има повече българи, отколкото са ...
29.06.2020 13:50
kvg55 написа:
Индейците бели ли са?

днес у нас. Нямам предвид милиарда индуси.
цитирай
75. kvg55 - До 74. radostinalassa
29.06.2020 14:18
Ама това са от древните българе.
цитирай
76. radostinalassa - Така е, те са Р1а
29.06.2020 15:02
kvg55 написа:
Ама това са от древните българе.

Къде са 8 млн. в сравнение с 1 млрд.
Явно основните им способности са в областта на размножаването, както е и при нашите индуси.
цитирай
77. kvg55 - До 76. radostinalassa
29.06.2020 15:11
Простотията е причина за това.
цитирай
78. radostinalassa - И ти ли мислиш така?
29.06.2020 15:41
kvg55 написа:
Простотията е причина за това.

цитирай
79. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
29.06.2020 19:04
Трий го, друго не заслужава!
Е, един як пердах, няма да му е незаслужен!

Хубава вечер!
цитирай
80. kvg55 - До 78. radostinalassa
29.06.2020 19:17
Разбира се.
цитирай
81. kvg55 - До 79. leonleonovpom2
29.06.2020 19:22
Нямам принцип да трия коментари. Досега не съм изтрил нито един.
цитирай
82. radostinalassa - Вярно е
29.06.2020 19:54
kvg55 написа:
Нямам принцип да трия коментари. Досега не съм изтрил нито един.

И ние трябва да четем разни простотии по свой адрес.
цитирай
83. kvg55 - До 82. radostinalassa
29.06.2020 20:03
Не чети, което смяташ, че те обижда.
цитирай
84. radostinalassa - Как позна, че не чета?
29.06.2020 21:03
kvg55 написа:
Не чети, което смяташ, че те обижда.

Арменецът отдавна не го чета. Както и пустинника.
цитирай
85. kvg55 - До 84. radostinalassa
29.06.2020 23:54
Ти Борн го забрави.
цитирай
86. radostinalassa - И защо бих го забравила?
30.06.2020 14:17
kvg55 написа:
Ти Борн го забрави.

цитирай
87. radostinalassa - Българите в Индия били 300 млн., а ...
30.06.2020 15:08
не по - малко. А индусите са 1 млрд. Много бе.
цитирай
88. kvg55 - До 86. radostinalassa
30.06.2020 16:40
Значи мислиш за него! Интересно!
цитирай
89. kvg55 - До 87. radostinalassa
30.06.2020 16:41
Как ги пък преброи?
цитирай
90. radostinalassa - Често ми се случва да броя баннатите.
30.06.2020 17:15
kvg55 написа:
Значи мислиш за него! Интересно!

цитирай
91. radostinalassa - Христо Маджаров...
30.06.2020 17:16
kvg55 написа:
Как ги пък преброи?

в лекцията си за кирилицата, и близостта и със санскрита.
цитирай
92. kvg55 - До 90. radostinalassa
30.06.2020 17:35
Значи си водиш списък! Харесваш ли ги?
цитирай
93. kvg55 - До 91. radostinalassa
30.06.2020 17:35
Аха!
цитирай
94. radostinalassa - Разбира се, затова ги баннах
30.06.2020 17:43
kvg55 написа:
Значи си водиш списък! Харесваш ли ги?

цитирай
95. radostinalassa - Все още ги помня наизуст
30.06.2020 18:20
radostinalassa написа:
kvg55 написа:
Значи си водиш списък! Харесваш ли ги?


цитирай
96. kvg55 - До 94. radostinalassa
30.06.2020 19:00
Извратено харесване.
цитирай
97. radostinalassa - Аз съм даже твърде възпитана
30.06.2020 19:18
kvg55 написа:
Извратено харесване.

Грижа се за кармата си. Приеми, че харесването е в кавички.
цитирай
98. kvg55 - До 97. radostinalassa
30.06.2020 19:55
Доста си задълбала в индийската психология.
цитирай
99. radostinalassa - Тя не е индийска, а наша
30.06.2020 21:36
Те са я възприели и запазили, защото това е все едно да чакаме от някой сиганин да измисли Ведите.
цитирай
100. kvg55 - До 99. radostinalassa
30.06.2020 21:46
Не предполагах.
цитирай
101. анонимен - Политическо движение "ОБНОВА" за азбуката ни
07.09.2020 04:35
Политическо движение "ОБНОВА" сме и в момента пишем проект за нова конституция, където ще има специален раздел за азбуката ни. Забранява се в този текст използването на неподходящи синоними - ТОВА Е БЪЛГАРСКА АЗБУКА!
Забранява се да се редактира, променя, съкращава или допълва без референдум!
Това е един от стожерите на нашата нация!!! дали ще я наричате свята или пресвята си е ваш избор, но полугръци с маразъм като ЛъвЛъвПорно2 от Поморие нямат място сред нас!!!
цитирай
102. kvg55 - До 101. анонимен
07.09.2020 08:39
Езикът не може да се регулира с нормативни документи. Зависи от възпитанието на хората. Аз съзнателно избягвам да употребявам чуждици, особено турщини.
цитирай
103. анонимен - E, не - ти си уникален, та чак конгениален
11.09.2020 03:25
Как според теб по друг начин се регулира?! От само себе си ли? Да си чувал как цар Петър ти е избрал буквите, които и сега ползваш?! Да си чул как ОФ-комисия ли ксомитет ли ти е извършил правописната рИформа ти е дал правила да пишеш без Ъ-то накрая на съгласните в думите и прочее ??? Тъпанар селски!!! Не се и опитвам да превеждат диалктизмите ти от типа на турщини, да не е от туршия тва жЮвотно??? Мислиш ли с акъла или със задника?
цитирай
104. kvg55 - До 103. анонимен
11.09.2020 04:45
"Турщини" е дума въведена от Николай Хайтов и е по-въздействаща от "турцизми".
Става въпрос за езика, говоримият език, а не за писаната граматика.
цитирай
105. анонимен - Редактирал съм "бисерите" му
12.09.2020 00:24
Редактирал съм "бисерите" му - неграмотен беше, назначен за един от "селските писатели", коет си е комунистически оксиморон! Тя и "подадине" е негова дума, ама тези негови думи влизат в езика само на най-безпросветните кат теб!!! само "диви разкази" беше на книжовен литературен език, щото я беше гепил от удна ученичка! Чети чукча, чети - не пиши!!!
цитирай
106. kvg55 - До 105. анонимен
12.09.2020 05:40
Да не би и сценарият за филма "Капитан Петко войвода" да му е написал някой друг?
А умееше да разказва, като всеки писател.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5722091
Постинги: 2798
Коментари: 25695
Гласове: 34088
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031